رویال انفیلد در سالهای آتی با چندین مدل جدید از 350 سیسی تا 650 سیسی به بازار عرضه خواهد شد. طرح مشخص می کند شش موتور سیکلت جدید 650 سی سی، احتمالاً شامل شاتگان 650، هیمالیا 650، بولت 650، کلاسیک 650، اسکرامبلر 650 و یک دوچرخه مسابقه ای کانتیننتال GT 650 به سبک رترو است. در حالی که قبلاً تصاویر و ویدیوهای جاسوسی از شاتگان 650 و اسکرامبلر 650 را دیده بودیم، این شرکت همچنین آزمایش رویال انفیلد کلاسیک 650 را آغاز کرده است. اولین مجموعه از تصاویر جاسوسی در وب ظاهر شده است که برخی از عناصر طراحی آن را آشکار می کند.
قاطر آزمایشی رویال انفیلد کلاسیک 650 که در سایه سیاه رنگ آمیزی شده است، دارای یک چراغ جلوی مدور به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل با چراغ های موقعیت در دو طرف است. مشابه برادر 350 سی سی خود، دارای مخزن سوخت قطره ای شکل و صندلی تقسیم شده است. قاطر آزمایشی بر روی چرخ های سیم پره سوار بود. دارای گلگیر بلند، فرمان عمودی و گیره های پایی در مرکز قرار دارد. در قسمت عقب، می توان یک چراغ عقب دایره ای شکل و اگزوزهای دوگانه Peashooter را مشاهده کرد.
جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اگرچه ما انتظار داریم که آن را با یک صفحه نمایش رنگی TFT، یک خوشه ابزار نیمه دیجیتال، صفحه نمایش ناوبری Tripper، دو متر سفر، و تجهیزات سوئیچ که از کلاسیک 350 تهیه شده است ارائه شود. رزمناو جدید 650 سی سی می تواند به تلسکوپی مجهز شود. دوشاخه در جلو و کمک فنر دوقلو در عقب. قدرت ترمز احتمالاً از ترمزهای دیسکی جلو و عقب حاصل می شود. این دوچرخه همچنین با ABS دو کاناله استاندارد (سیستم ترمز ضد قفل) عرضه خواهد شد.
برای قدرت، رویال انفیلد کلاسیک 650 جدید از همان موتور 648 سی سی دو سیلندر روغن خنک استفاده می کند که در RE Interceptor 650 و Continental GT 650 استفاده شده است. اوج قدرت 47 اسب بخار در 7250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 52 نیوتن متر در 5250 دور در دقیقه را ارائه می دهد.
جدول زمانی عرضه رویال انفیلد کلاسیک 650 هنوز فاش نشده است. انتظار می رود در اوایل سال 2025 وارد جاده ها شود.
منبع تصویر