آلپاین و رنو مدل های جدید خود را در جشنواره سرعت گودوود 2022 به نمایش گذاشتند

وقتی Alpine A110 Tour de Corse 75 عملکرد مسابقه‌ای خود را در تپه نشان نمی‌دهد، در Paddock اولین نگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در اینجا، بازدیدکنندگان از نگاهی دقیق‌تر به جدیدترین Alpine لذت خواهند برد، و این فرصت را خواهند داشت تا ویژگی‌های خاص آن را بررسی کنند که شامل چرخ‌های Grand Prix سفید براق 18 اینچی، صندلی‌های سطلی Sabelt® Racing، کالیپرهای ترمز Brembo® نارنجی و سیستم چندرسانه‌ای جدید Alpine با اتصال AndroidAuto™ و Apple Carplay™.

نسخه محدود Alpine A110 Tour de Corse 75 مطمئناً منظره ای نادر و به یاد ماندنی برای تماشاگران خواهد بود. این کوپه دارای موتور 300 اسب بخار، شاسی تنظیم شده و رنگ مشکی و زرد دو رنگ است که با گرافیک سیاه و سفید متمایز همراه شده است.

همچنین نماینده رسمی این برند در جشنواره سرعت مدلی خواهد بود که الهام بخش نسخه محدود است. A110 Berlinetta اصلی که در سال 1975 در تور دو کورس شرکت کرد.

آلپاین و رنو طیفی از مدل‌های جدید را برای اولین بار در جشنواره سرعت گودوود به نمایش خواهند گذاشت، از جمله مگان E-Tech Electric کاملاً جدید که اولین نمایش عمومی خود را در تپه افسانه‌ای خواهد داشت.

آلپاین

این هاچ بک الکتریکی جدید همچنین در خیابان الکتریکی نمایشگاه که فقط برای خودروهای برقی استفاده می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد، جایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه جزو اولین کسانی خواهند بود که جدیدترین خودروی برقی خالص رنو را از نزدیک می بینند و متوجه می شوند که چرا هزاران راننده قبلاً علاقه خود را ثبت کرده اند.

Alpine با اولین نمایش جهانی نسخه محدود Alpine A110 Tour de Corse 75 با محوریت موتوراسپرت، به هیجان جشنواره سرعت گودوود امسال می افزاید.

قوس چرخ های گشاد شده کانسپت سوپرمینی پنج در الهام گرفته از رنو 5 دیگری است که در جشنواره سرعت نیز حضور خواهد داشت – رنو 5 توربو ماکسی سوپرتولید. موتور وسط کلاسیک توربوشارژر که نام خود را در مسابقات رالی گروه B به دست آورد، توسط رنو کهنه کار و راننده فرانسوی رالی آلن سرپاگی به صورت خلبانی به بالای تپه هدایت خواهد شد.

تور دو کورس که در سال 1956 افتتاح شد، یکی از نمادین ترین رویدادهای موتوراسپرت، به ویژه در مسابقات رالی است. در سال 1967، این رویداد بخشی از مسابقات قهرمانی رالی فرانسه شد، و در سال 1973 به دور خیمه شب بازی فرانسه در مسابقات رالی قهرمانی جهان تبدیل شد. دو سال بعد، 77 خدمه به آسفالت کورسی رفتند، اما تنها 22 خدمه کار را به پایان رساندند، که نشانگر درجه سختی رالی است زیرا نسخه 1975 صحنه شگفتی‌های بسیاری بود.

Alpine A110 و Lancia Stratos HF سخت برای پیروزی جنگیدند و همه چیز به مرحله ویژه نهایی رسید. A110 بین 5 تا 30 ثانیه قبل از آخرین بخش زمان بندی شده عقب افتاد اما هر دو در این نبرد نهایی زمان های یکسانی داشتند زیرا آلپاین در فاصله 32 ثانیه از بالاترین پله سکو قرار گرفت.



منبع

با الهام از Alpine A110 که در تور دکورس 1975 شرکت کرد، نسخه محدود قابل توجه در تمام آخر هفته به تپه افسانه ای محل برگزاری خواهد رفت.

نمونه اولیه رنو 5 – که در خیابان الکتریک نیز به نمایش گذاشته شده است – برای اولین بار از زمان رونمایی در سال گذشته در بریتانیا به نمایش در خواهد آمد. این کانسپت چشمگیر تغییر جدیدی نسبت به نمونه اصلی است که هاچ بک نمادین را با ظاهر جدید جسورانه و معاصر و پیشرانه الکتریکی خالص پیشرفته به روز می کند. این کانسپت پیش نمایشی از رنو 5 آینده است که برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: