پس از آن، خودروی ایمنی برای اولین بار ظاهر شد تا سنگ ریزه را از خودروهای خواکین رودریگو (Vearsa Sport) و ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) که مرتکب اشتباه شده بودند، حذف کند. در شروع مجدد، آنتونی ژورادو برای گرفتن کنترل از مارک گیوت در یک دوئل بلند پروازی هجومی رفت، که دیوید پوژه سعی کرد از آن استفاده کند بدون موفقیت. نبرد برای کسب مقام پنجم به همان اندازه شدید بود. الکس رویو ابتدا پیشتاز شد، اما آدریان شیمپف (Cotauto Motorsport) پس از چرخش خود در پشت خودروی ایمنی موفق شد تا از هموطن خود سبقت بگیرد. در همان زمان، برادر دوقلوی او الخاندرو شیمپف (کوتاوتو موتوراسپورت) زیر نظر جوردی پالومراس در یک نبرد مداوم از نیکلاس میلان (مسابقه میلان) پیشی گرفت.
تست جمعی 1 – تست جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – کلیو کاپ اروپا – کلیو کاپ اسپانیا
رقابتکنندگان این یکشنبه در مسابقات مقدماتی ساعت 12:05 بعد از ظهر قبل از دومین و آخرین مسابقه در Circuito de Jarama در ساعت 15:45 به مصاف هم خواهند رفت. این مناظره ها به صورت زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب پخش و اظهار نظر خواهد شد.
آنتونی ژورادو مقابل مارک گیوت و دیوید پوژ پیروز شد. پشت سر این سه نفر فرانسوی، یرژی اسپینکویچ در حالی که الکس رویو و آدریان شیمپف اسپانیایی ها را شکست داد، جام چلنجرز را برد. هفتم، نیکلاس میلان با جوردی پالومراس، آلخاندرو شیمپف و کوئینتو استفانا دنبال شد و در جام رانندگان آقایان پیش از رنه استینمتز (Chefo Sport) و میشل فی (GM Sport) پیروز شد.
با وجود بارش های سنگین قبل از شروع تور، اکثر رانندگان لاستیک های نرم ارائه شده توسط میشلن را انتخاب کردند. هنگامی که چراغ ها خاموش شد، مارک گیوت جلوتر از آنتونی ژورادو به برتری رسید، در حالی که الکس رویو شروعی ضعیف داشت و به یرژی اسپینکیویچ اجازه داد تا مقام سوم را کسب کند. در همان زمان، دیوید پوگت از جایگاه هفتم به چهارم صعود کرد و بعد از یرزی اسپینکیویچ مقام سوم را گرفت.
اولین مسابقه جاراما همچنین شروع مسابقات کلیو کاپ اسپانیا بود. در مجموع پس از یک نبرد شدید، الکس رویو در بین رانندگانی که در اسپانیا وارد شده بودند، پیش از آدریان شیمپف و جوردی پالومراس برنده شد. چهارم، الخاندرو شیمپف سکوی چلنجرز کاپ را تکمیل کرد. در همان زمان جام جنتلمن رانندگان صحنه پیروزی بی چون و چرای فابین جولیا (LR Performance) مقابل خواکین رودریگو بود.
برای بازگشت بزرگ جام کلیو به پیست ژاراما، رقبا در طول جلسات تست جمعی تحت سلطه الکس رویو (تیم VRT) و آنتونی ژورادو مورد استقبال باران قرار گرفتند. اگرچه خورشید برای مسابقات مقدماتی بازگشته بود، آنتونی ژورادو با گرفتن قطب پوزیشن جلوتر از هم تیمی خود مارک گیوت و الکس رویو به حرکت خود ادامه داد. این سه مرد به ترتیب از سه چلنجر با یرژی اسپینکیویچ، الکس لاهوز (Cotauto Motorsport) و جوردی پالومراس (تیم VRT) جلوتر بودند.
آنتونی ژورادو، سه مرد پیشرو که در کلیو کاپ اروپا ثبت نام کرده بودند، پیش از مارک گیوت و دیوید پوژه، اولین رهبر فصل شد. در میان چلنجرها، یرژی اسپینکیویچ لهستانی نیز امتیازات زیادی بالاتر از متیو لانپودنکس (مسابقه میلان) و گیوم مایو (GM Sport) داشت. در نهایت، کوئینتو استفانا کنترل جام رانندگان آقایان را در مقابل رنه استینمتز و میشل فای به دست گرفت.
CLIO CUP اسپانیا
CLIO CUP اروپا
در رهبری، آنتونی ژورادو تا زمان بازگشت خودروی ایمنی در دور دهم پس از تماس بین لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) و لوچیانو گیوا (Essecorse) و همچنین بازنشستگی Emre Can Ünal (تیم VRT) در باند، روند را کنترل کرد. گشت و گذار با بازگشت باران، مسابقه با یک سلسله مراتب ثابت به پایان رسید.