لطفاً لینک مستقیم نرخهای ما را در اینجا و نرخهای آرکانا را در آنجا پیدا کنید.
قیمت
لطفاً لینک مستقیم نرخهای ما را در اینجا و نرخهای آرکانا را در آنجا پیدا کنید.
قیمت
سال 2015 نشاندهنده تغییر قبلی الماس است که با یک تایپ جدید همراه شده است که همگی توسط رنو دیزاین و با همکاری اینتربرند توسعه یافته است.
CAPTUR RS LINE محدوده CAPTUR 2021 را افزایش می دهد (29/01/2021)
کره جنوبی: رنو 3 جایزه توسط هیئت داوران محلی “خودروی سال” دریافت کرد
Techbrands Turkey که توسط Nielsen ترکیه سازماندهی شده است، یکی از معتبرترین نهادهای اهدا کننده جوایز است که درک مصرف کنندگان از برندها در فناوری را در ترکیه مطالعه می کند. جوایز بر اساس روش سوال باز است و در 26 بخش مختلف اعطا می شود.
کل مجموعه رنو در صورت درخواست از ناوگان مطبوعاتی در دسترس است.
رنو به لطف سرمایه گذاری های خود در تحول دیجیتال، نوآوری های متعددی را امضا کرده است. این اولین برندی بود که سرویس واتس اپ را در ترکیه و منطقه MENA راه اندازی کرد. علاوه بر این، خدماتی مانند تجارت الکترونیک، Valet، اپلیکیشن موبایل رنو PORT و ویدئو کنفرانس با مشتریان، راهکارهای دیجیتالی قابل توجه این برند هستند.
مخاطب جروم دلگرانژ +33 1 76 84 68 76
رنو در حال تغییر لوگوی خود است و این با دو کمپین ZOE موثر است. این لوگوی جدید که در جریان رنولوشن ارائه شد، در حال حاضر روی جلوپنجره نمونه اولیه رنو 5 قرار دارد. لوگوی جدید «موج جدید» رنو را با ایده آوردن چیزی جدید، پر جنب و جوش و مدرن تجسم میدهد. در حالی که لوگوی قبلی (که در سال 2015 راه اندازی شد) ممکن است با برخی مسائل خوانایی در اندازه های کوچکتر پیچیده به نظر برسد، این الماس جدید به دلیل قوام و خوانایی عالی در همه اندازه ها و مواد متمایز است. زمانی که نقش برجسته، گلدوزی یا حتی کنده کاری شود عالی است. به نظر می رسد طراحی مسطح با زمانه همخوانی داشته باشد، با این حال رنو سنت دیرینه ای در ساخت لوگوهایی با خطوط تمیز دارد، که با لوگوی 1946 و جانشینان آن به رویکرد سه بعدی جدید که توسط Style Marque در سال 1992 انجام شد، شروع شد. نوستالژی دهه 70، “موج نو” رنو بیانیه مدرنیته و تکنولوژی است.
ترکیه: رنو “فناورانه ترین برند خودرو” است.
قسمت 2 (23/02/2021)
“بهترین SUV جمع و جور” و “بهترین طراحی ترکیبی همه مدل ها” برای XM3، پسر عموی آرکانا
نمونه اولیه رنو 5: نگاهی به چراغ های جلو
برندگان جوایز Techbrands Turkey که فناورترین برندهای ترکیه را انتخاب می کند، معرفی شدند. رنو به لطف رای مصرف کنندگان ترکیه ای به عنوان “فناوری ترین برند خودرو” در ترکیه انتخاب شده است.
رنو یکی از نمادین ترین و به راحتی قابل تشخیص ترین اشکال لوگو را دارد: الماس.
این لوگوی جدید که قبلاً در کمپین های تلویزیونی وجود دارد، در شبکه های اجتماعی رنو نیز استفاده می شود و از ژوئن سال جاری بر روی پلتفرم های مختلف وب مستقر خواهد شد. از سال آینده با افتخار در سری جدید رنو و در نمایندگی های ما ظاهر خواهد شد.
رنو آرکانا جدید: اسپرت، هیبریدی و جادار
در 4 مارس 2021، رنو از شرکای خود دعوت کرد تا در مورد جاهطلبی این پروژه انکوباتور به نام “Station Flins” اطلاعات بیشتری کسب کنند.
پوشش RS Line که از دنیای موتوراسپرت الهام گرفته شده است، در Captur ظاهر می شود
ون اکسپرس جدید: خانواده وانت رنو در حال گسترش است (11/02/2021)
قسمت 1 (11/02/2021)
LCV SHOW – OPEN NEW DOORS LE 24 MARS A 8H30
پیشگام در نوآوری، وانت نیو کانگو در حال ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد دیگر در بازار خودروهای کاربردی است: کنجد باز توسط رنو. با حذف ستون مرکزی، وانت نیو کانگو وسیع ترین دسترسی جانبی را در بازار ارائه می دهد. دارایی جدیدی که باید در زندگی روزمره حرفه ای ها ضروری شود.
رنو شما را به رویداد دیجیتالی خود “نمایش LCV – باز کردن درهای جدید” دعوت می کند تا درباره استراتژی LCV ما اطلاعات بیشتری کسب کند و محصولات جدید خود را ارائه دهد: وانت جدید کانگو، وانت جدید اکسپرس، و ترکیب جدید ترافیک یا SpaceClass.
آرکانا 5 ستاره EURO NCAP را به دست آورد
رنو سفارشات ون اکسپرس جدید را در فرانسه و اروپا باز می کند. کاربردی و کارآمد، نیو اکسپرس وانت نیازهای ضروری حرفه ای ها را برآورده می کند که به دنبال بهترین نسبت قیمت/عملکرد هستند.
مخاطب ایزابل بهار +33 (0)6 08 71 63 31
لوگوی جدید رنو
کیت مطبوعات
ایستگاه فلینز
رنو پیشرو در خودروهای برقی در اروپا، همچنان به ارائه راه حل های جدید الکتریکی و هیدروژنی و همچنین نوآوری ها و خدمات برای رفع نیازهای حرفه ای ها ادامه می دهد.
Station Flins که در محل کارخانه Flins قرار دارد، با هدف تجمیع منابع، فناوریها و دانش برای ساخت راهحلهای نوآورانه در اطراف اقتصاد دایرهای است. شرکا بر روی تمام معاملات RE-FACTORY، تبدیل مجدد (بهسازی) وسایل نقلیه، بازیافت قطعات، مواد و باتری های الکتریکی و آموزش در معاملات جدید متحرک فردا کار خواهند کرد.
رنو با ارائه یک پیشنهاد دوگانه: وانت جدید کانگو و وانت جدید اکسپرس، انقلابی در بخش وانت های کوچک ایجاد کرده است.
اولین الماس در سال 1925 در جلوی رنو 40CV ظاهر شد. متعاقباً برای تطبیق بهتر با چهره های مختلف جلویی که تزئین می کرد، اندکی تکامل یافت. در سال 1946، با تبدیل شدن به Régie Nationale des Usines Renault (RNUR)، لوگوی جدیدی با استفاده از خطوط تمیز و کشیده طراحی شد. این نسخه سپس در سال 1959 با تایپوگرافی جدید و کنار گذاشتن بلوک عنوان “Régie Nationale” مدرن شد. در سال 1972 یک الماس کاملاً جدید ظاهر شد. این لوگو که توسط Yvaral و Vasarely طراحی شده بود، به مدت 2 دهه جلوپنجره وسایل نقلیه این برند را تزئین کرد و در سال 1978 توسط یک تایپوگرافی جدید طراحی شده توسط Wolff Olins به آن پیوست. در سال 1992، آژانس Style Marque الماس افسانه ای را دوباره طراحی کرد و به آن حجم و روکش کرومی داد در حالی که با تایپوگرافی Wolff Olins همخوانی داشت، همه اینها تا سال 2004 ادامه یافت. در این تاریخ، الماس سپس در یک مربع زرد قرار گرفت. یک تایپ فیس جدید سه سال بعد، در سال 2007، یک تغییر جزئی کلمه “رنو” را درست زیر الماس در مربع زرد قرار داد.
همانطور که در 25 نوامبر 2020 اعلام شد، ReFactory Flins یک انکوباتور باز برای شرکای خارجی (استارت آپ ها، شرکای دانشگاهی، گروه های بزرگ، مقامات محلی و غیره) برای توسعه یا توسعه پروژه های نوآورانه در اطراف اقتصاد دایره ای یکپارچه خواهد کرد.
ما به شما یک غوطه ور شدن در پشت صحنه رنو دیزاین را با اولین قسمت اختصاص داده شده به تفسیر مجدد ظاهر مذهبی R5 اصلی و قسمت دوم در تمرین آینده نگری انجام شده در نمونه اولیه رنو 5 ارائه می دهیم تا شکاف بین گذشته و گذشته را پر کنید. حاضر. چراغ های جلو کامل!
“بهترین سدان الکتریکی” برای ZOE
توسط
برچسبها: