ایمنی یکی از ارکان استراتژی زیست محیطی و اجتماعی جدید ما است، اما ما منتظر آن نبودیم تا از نظر ایمنی نوآوری کنیم و کار نجات روزانه را تسهیل کنیم.
RENAULT TALK #1: موج جدید، برند رنو جاه طلبی های خود را مجدداً تأیید می کند (2021/06/05)
لوکا د مئو، که توسط تیم رنو احاطه شده بود، چشم انداز این برند را ارائه کرد: رهبر در انتقال انرژی، در لبه تکنولوژی و خدمات، در چارچوب یک مدل پایدارتر و مسئولانه تر.
تمرکز بر…
رنو کپچر: طیف کاملی از موتورها
هیبریدی شارژی E-TECH پلاگین هیبرید 160 :
در نسخه هیبریدی پلاگین خود، فناوری نوآورانه رنو E-TECH با شارژ منظم خودرو تا 50 کیلومتر برد 100٪ الکتریکی (چرخه WLTP مختلط) و تا 75 درصد صرفه جویی در مصرف سوخت را در مقایسه با موتور بنزینی معادل ارائه می دهد. این موتور می تواند در حالت 100% الکتریکی تا سرعت 135 کیلومتر بر ساعت کار کند. Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 دو خودرو در یک است: یکی برقی در طول هفته و دیگری هیبریدی برای تعطیلات.
داستان: Scénic 25 شمع خود را خاموش می کند
“طراحی یک وسیله نقلیه از داخل به بیرون ابتدا فقط یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد” – لویی موراس
این امکان 33 ترکیب رنگ (با یا بدون دو رنگ) را فراهم می کند که بهترین پیشنهاد در بخش B-SUV است. و این مشتریان ما نیستند که برعکس می گویند.
موتور هیبریدی پلاگین E-Tech به سالن مگان می رسد (05/05/2021)
Saga E-TECH Hybrid & Plug-in Hybrid: داستان های ما “LEGOS and nerve” را کشف کنید
Hybrid E-TECH Hybrid 145:
در نسخه هیبریدی “ساده” خود، فناوری نوآورانه رنو E-TECH امکان شروع سیستماتیک در کشش الکتریکی و انجام تا 80 درصد از سفرهای شهری را در حالت برقی فراهم می کند. این باعث صرفه جویی در مصرف سوخت تا 40 درصد در شهر، در مقایسه با یک موتور بنزینی معادل می شود. به لطف ترمز احیا کننده، باتری در حین رانندگی به طور خودکار شارژ می شود.
در دهه 1990، رنو تولید کننده “خودروهایی برای زندگی” بود. مخترع اولین مینی ون در سال 1984 با اسپیس، بار دیگر در سال 1996 با طراحی اولین مینی ون جمع و جور موجود در بازار این کار را انجام داد. خودرویی که کابین آن پر از نوآوری بود. بیست و پنج سال پیش، لویی موراس طراح داخلی برنامه مگان مگان بود. او به ما می گوید که چگونه این مدل از درون در داستان اختصاصی متولد شد.
کل مجموعه رنو در صورت درخواست از ناوگان مطبوعاتی در دسترس است.
نرخ ها
لطفا لینک مستقیم نرخ های ما را بیابید ici.
بازگشت به آخرین اخبار
رنو موتور هیبریدی نوآورانه E-TECH خود را بر اساس قدرت تخصص خود در خودروهای الکتریکی، تجربه در فرمول 1 و با حمایت تیم های مهندسی، توسعه و کنترل مشتاق و پرشور خود توسعه داده است. چیزی که کمتر شناخته شده است این است که به گونه ای اختراع و توسعه یافته است که هم غیرمعمول و هم بسیار الهام بخش است.
در نسخه های EURO 6D-Full آنها:
- Space dCi 190
- طلسم dCi 190
- Scenic TCe 140 et TCe 160
- Grand Scenic TCe 140 و TCe 160
همانطور که توسط ما ذکر شده است داستان در مورد موضوعرنو برندی است که با ارائه گسترده ترین طیف رنگ های موجود در بازار، خیابان ها را بیشتر رنگ آمیزی می کند.
ما از پیشنهاد کامل هیبریدی در رنو کپچر استقبال می کنیم که طیف موتورهای B-SUV موفق ما را تکمیل می کند. پاسخی متناسب با نیازهای هر مشتری.
Essence TCe 90:
این نسل جدید موتور 3 سیلندر توربو 90 اسب بخاری، همراه با گیربکس دستی، لذت رانندگی بهینه را تضمین می کند و کپچر را به یک SUV همه کاره تبدیل می کند. همچنین سطح مصرف کمتری را ارائه می دهد. رنو کپچر در دسترس همه است.
دو کاروان و 5 محصول (PC و LCV) برای کشف، برای تور اروپا از 10 می. با یک نوآوری بزرگ: کنگو را روی وانت کانگو باز کنید.
تست وسایل نقلیه در پارک مطبوعات
در محدوده ما، Captur یک شخصیت است. کمتر از 9 رنگ در کاتالوگ وجود ندارد که 8 رنگ آن متالیک است. در میان آنها، 2 فلز “ویژه” (قرمز شعله و سفید مرواریدی) جلوه های عمق رنگ پیچیده تری دارند.
بنزین دوگانه سوز/ال پی جی TCe 100:
موتور توربو بنزینی جدید همچنین می تواند با سوخت LPG ترکیب شود تا 100 اسب بخار قدرت، واکنش پذیری، انعطاف پذیری و مصرف سوخت کنترل شده را ارائه دهد. زنجیره تایم آن هزینه های نگهداری را کاهش می دهد. یک راه حل مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای استفاده و کاهش انتشار CO2.
از ژانویه 2020 و راه اندازی نسل دوم، 92٪ از آنها رنگ متالیک را انتخاب کرده اند که 20٪ آن “ویژه” است. 73 درصد از آنها نیز دو رنگ را ترجیح می دهند. در نهایت، 8 درصد از کپچرهای فروخته شده نیز با سفارشی سازی داخلی برای ظاهری قاطع همراه هستند.
امنیت و نوآوری
نسخه هیبریدی E-TECH به رنو کپچر می آید، تا پایان ماه در مطبوعات و نمایندگی ها در دسترس خواهد بود.
تست مطبوعات کانگو / ون کانگو / اکسپرس / وانت سریع / کلاس ترکیبی و فضایی ترافیک
می توان به دو نوآوری عمده اشاره کرد:
- این «دسترسی آتش نشان» مداخله آتش نشانان را برای خاموش کردن آتش سوزی در باتری های خودروهای برقی و هیبریدی شارژی ناشی از تصادف تسهیل می کند. به طور قابل توجهی زمان مداخله را کاهش می دهد (از تقریبا 2 ساعت به چند دقیقه). در حال حاضر در خودروهای ما موجود است، همچنان در تمام محصولات هیبریدی برقی و شارژی آینده گروه به کار خواهد رفت.
- این «کد نجات» به آتش نشانان این امکان را می دهد تا با استفاده از کد QR یک وسیله نقلیه را شناسایی کنند و به اطلاعات معماری دسترسی داشته باشند و در صورت وقوع تصادف جدی، سرعت حمل و نقل مسافران را تقریباً 15 دقیقه افزایش دهند. در عین حال، گروه در 12 کشور اروپایی به آتش نشانان در زمینه استفاده از این کد آموزش داده است و صدها وسیله نقلیه را به آنها اهدا کرده است تا بتوانند در دوره آموزشی خود از آنها استفاده کنند.
به زودی
تست های پرس هیبریدی Captur E-TECH
در قسمت دوم، Agneta Dahlgren که در سال 2011 مدیر طراحی بخش C شد، دوباره به اختراع مجدد از بیرون بازخواهد گشت، این بار Scénic of 4.هفتم نسل.
آیا می دانستید؟
رنو کپچر: طیف وسیعی از امکانات مناسب شما
بنزین با میکرو هیبریداسیون 12 ولت TCe 140:
این موتور 4 سیلندر توربو تزریق مستقیم با گیربکس 6 سرعته دستی یا با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه می شود. فناوری میکرو هیبریدی 12 ولت مصرف سوخت و همچنین انتشار CO2 را کاهش می دهد. این اولین سطح هیبریداسیون سبک بدون شارژ مجدد، بازیابی انرژی را در طی مراحل کاهش سرعت در حالی که به موتور در راه اندازی و در طول مراحل شتاب کمک می کند، ممکن می سازد.
همچنین جدیدترین کیت های پرس را برای وسایل نقلیه کاربردی ما بیابید:
مخاطب جروم دلگرانژ +33 176 846 876