یک فرآیند بصری مکرر با اشاره به دهانه کناری “کنجد باز توسط رنوTM ” در طول فیلم ما را همراهی می کند، همه با صدای دختر کوچک که مراحل مختلف موفقیت این شرکت را به ما می گوید.
از زمان عرضه اولین نسل، رنو کانگو وانت همیشه توانسته است برای برآورده کردن انتظارات حرفه ای ترین افراد، نوآوری کند. وانت رنو کانگو جدید با ارائه یک طراحی جدید اما همچنین یک نوآوری بزرگ از قاعده مستثنی نیست: “کنجد باز توسط رنوTM », یک دهانه جانبی 1.45 متر بدون هیچ عمودی مرکزی. و آن را گسترده ترین در کلاس خود می کند.
نوآوری “کنجد باز” توسط رنوTM عنصر اصلی باقی می ماند، بنابراین وسیله نقلیه را به عنوان ابزاری عالی برای موفقیت حرفه ای معرفی می کند.
رنو کانگو وانت جدید دارای یک نوآوری بزرگ با کنجد باز توسط رنو استTM. برجسته کردن این آرزو برای تبدیل آن به محور خلاقانه این کمپین برای ما آشکار به نظر می رسید آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.
برای این کمپین، وانت جدید رنو کانگو از پیشرفت و موفقیت یک صنعتگر حمایت می کند. همه چیز از آنجا شروع شد که یک پدر جوان تصمیم گرفت برای نوه اش یک صندلی چوبی بسازد. طراحی صندلی پس از آن با موفقیت زیادی روبرو شد و خیلی سریع، یک تجارت کوچک خانوادگی واقعی ایجاد شد.
توسط
برچسبها: