از 26 ژوئن، L’Atelier Renault پیش نمایشی از خودروی 100٪ الکتریکی جدید رنو را به نمایش می گذارد: Renault ZOE جدید.


رنو، شماره 1 در تحرک الکتریکی در اروپا

رنو از نسل سوم خودروی شهری ZOE خود رونمایی کرد. شروع از 26 ژوئن رنو ZOE جدید برای اولین بار در L’Atelier Renault، ویترین نمادین این خودروساز به نمایش گذاشته خواهد شد. فرصتی برای عموم مردم برای کشف این وسیله نقلیه الکتریکی جدید، از طریق یک نمایشگاه استثنایی و صحنه نگاری!

هفت سال پس از راه اندازی ماشین الکتریکی ستاره، رنو ZOE جدید همه‌کاره‌تر است و زندگی با آن آسان‌تر از همیشه است: این مدل جدید از نظر طراحی به بلوغ می‌رسد و مجموعه‌ای از تجهیزات مدرن را در خدمت راحتی رانندگی و زندگی در کشتی قرار می‌دهد. مجهز به یک خودمختاری 390 کیلومتر و یک موتور 100٪ الکتریکی، New ZOE استانداردهای بی سابقه ای را از نظر قدرت، کیفیت درک شده و فناوری تعیین می کند.

در راستای این خودروی جدید که با زمانه همخوانی دارد، L’Atelier Renault و Dujardin در حال رونمایی از نسخه منتشر نشده از بازی Mille Bornes که تحرک را برجسته می کند:

– در شکل فیزیکی سنتی خود به عنوان «میل Bornes Renault Easy Electric Life »

– در یک اپلیکیشن موبایل به نام خیابان میل بورنز با همکاری توسعه یافته است دوژاردین.

Le Mille Bornes Renault – Easy Electric Life

چه کسی جز رنو که آلایندگی صفر میل بورنز را اختراع کند؟ L’Atelier Renault نسخه ویژه جدیدی از Mille Bornes را ارائه می دهد که با اشکال جدید تحرک سازگار است تا برای نسل های آینده جذاب باشد!

از 26 ژوئن، بازدیدکنندگان می توانند بازی کنند و آن را خریداری کنند Mille Bornes Renault Easy Electric Life منحصراً در L’Atelier Renault. 110 کارت، همیشه با یک هدف: اولین کسی باشید که به 1000 نقطه عطف می رسد!

ویژگی های آن؟ وسایل نقلیه الکتریکی تمام نقشه ها را نشان می دهند. حملات “پنچری یا تصادف” با کارت هایی جایگزین می شوند که منعکس کننده نگرانی های فعلی هستند، مانند «عکس آلودگی» . کارت‌های “چکمه” که به شما امکان مقابله با حملات را می‌دهند، به عنوان مثال، تبدیل می‌شوند انتشار صفر یا «دستگاه رایگان پارکینگ» .

نسخه محدود Mille Bornes Renault Easy Electric Life از 26 ژوئن در بوتیک L’Atelier Renault به قیمت 19.90 یورو به فروش می رسد.

اپلیکیشن واقعیت افزوده “Mille Bornes Avenue”

بازی Mille Bornes قالب خود را با “بومیان دیجیتال” تطبیق داده و شانزه لیزه را به یک زمین بازی واقعی تبدیل می کند.

آتلیه رنو به نیروهای دوژاردین می پیوندد تا «خیابان میل بورنز» را ایجاد کند اپلیکیشن موبایل معاصر در واقعیت افزوده که نسخه‌های کارت‌ها را از ۶۵ سال گذشته تا زمان نمایش این نسخه ویژه Mille Bornes ترکیب می‌کند: Le Mille Bornes رنو ایزی لایف

از 26 ژوئن، بازدیدکنندگان می توانند این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنند.

در مسیرشان به شانزه لیزه، کارت ها را با موبایل خود، در مسیری از پیش تعیین شده (از خروجی متروی شارل دوگل-اتوا به سمت شانزه لیزه کلمانسو) برمی دارند.

شما باید بازی های کوچک را حل کنید و سعی کنید تا حد امکان ترمینال های بیشتری را برای رسیدن به 1000 کیلومتر پیدا کنید و مسابقه خود را در L’Atelier Renault به پایان برسانید تا یک شگفتی جمع کنید. اما این مرحله نهایی تنها در پایان آشکار خواهد شد.

L’Atelier Renault از همه طرفداران Mille Bornes دعوت می کند تا این بازی افسانه ای را در تابستان امسال (دوباره) کشف کنند!
بنابراین در علائم خود، تنظیم، GO!

برنامه رایگان – در فروشگاه App و Google Play موجود است

درباره کارگاه رنو

L’Atelier Renault که در خیابان شانزه لیزه 53 واقع شده است، مکانی در پاریس است که همه اشتیاق در آن زنده می شود. برای بیش از 100 سال، L’Atelier Renault روح برند رنو را با ارائه مکانی اختصاص داده شده به نوآوری، فناوری و طراحی مجسم کرده است.

L’Atelier Renault از طریق یک برنامه تجربی نوآورانه که دائماً در حال تجدید است، سفری واقعی به قلب خلاقیت فرانسوی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.

برای همه، برای یک کارگاه، یک کنسرت، یک استراحت لذیذ یا یک تجربه دیجیتال، L’Atelier Renault مایل است اشتیاق خود را به زندگی، که هر روز توسط طیف خودروهای رنو هدایت می شود، به اشتراک بگذارد.

www.atelier.renault.com

درباره دوژاردین

دوژاردین یکی از زیرمجموعه های TF1 Entertainment، یکی از توزیع کنندگان پیشرو بازی و اسباب بازی در فرانسه است.

برخی از مارک های آن ضروری هستند، مانند Mille Bornes و Le Cochon Qui Rit. به لطف موفقیت بازی های خود مانند Chrono Bomb’ یا Escape Game در فرانسه و خارج از کشور، این شرکت در حال افزایش تخصص خود برای تصور بازی ها و اسباب بازی های نوآورانه تر است.

درباره مجوزهای TF1

مجوزهای TF1 مجموعه ای از حدود چهل برند معروف را توسعه و تبلیغ می کند. با بیش از 300 قرارداد مجوز فعال و بیش از 40 میلیون محصول دارای مجوز فروخته شده در هر سال، یک بازیگر پیشرو در صدور مجوز در فرانسه و یک بازیگر کلیدی در اروپا است. مجموعه‌ای از برندها از جهان‌های مختلف دارد: All Blacks، Barbapapa، The Voice، Smurfs، Miraculous، Marmiton…

ماری آنتوانت

اطلاعات تماس Presse L’Agence Marie-Antoinette

لوسی چای 01 55 04 86 47

[email protected] – www.marie-antoinette.fr



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: