استاد جلمینی در کشورش، پانتیلا برای اولین بار در سال 2022 عنوان کرد


به محض اینکه جام کلیو در صبح جمعه به پیست بازگشت، فلیس جلمینی ایتالیایی با تسلط بر دو جلسه تست جمعی، تاثیر زیادی در زمین خود گذاشت، اما مقدماتی سلسله مراتب کاملا متفاوتی را ارائه کرد. با وقفه ای که توسط استفان پولدرمن (Chefo Sport) ایجاد شد، جلسه به نفع دیوید پوگت پیش از یرژی اسپینکیویچ (یونیک ریسینگ) و آنتونی ژورادو تغییر کرد. ماتیا لانسلوتی (مسابقه فارو) و نیکلاس میلان (مسابقه میلان) پنج نفر برتر را تکمیل کردند در حالی که گابریل تورلی (مسابقه فارو) با نداشتن حداقل سوخت در باک خود در جریان بررسی های فنی، رتبه هشتم و تمام زمان های خود را از دست داد.

اگرچه دیوید پوژ کنترل را با خاموش شدن چراغ‌ها حفظ کرد، اما کارت‌ها از اولین ترمز با برخورد بین آدریان شیمپف (Cotauto Motorsport) و ماتیا لانچلوتی که منجر به برخورد یرژی اسپینکیویچ و نیکلاس میلان شد، دوباره در پلوتون توزیع شد. پس از یک شروع خوب، آنتونی ژورادو از این فرصت استفاده کرد و بالاتر از فلیس جلمینی، که پنج مقام در شیکان اول را به دست آورد، در جایگاه دوم قرار گرفت.

همانطور که سه نفر پیشرو به سرعت فرار کردند، درگیری در گروه تعقیب و گریز شدید شد. نیکلاس میلان که در فرمان یک ماشین کبود شده بود، قبل از تحمل حملات نیکولا میلکوویچ با وجود ترس بزرگ برای صرب در شروع دور دوم، در مقابل ژوسو پانتیلا مقاومت کرد. تنش در هر مرحله افزایش می یابد زیرا استیو جویف (GM Sport)، کریستین ریچارینی (اسکورز)، گابریله تربی (MC Motortecnica) و مارک گیوت (مسابقه میلان) نیز در این مبارزه درگیر شدند در حالی که نبردها در همه سطوح افزایش یافت.

در دور سوم، آنتونی ژورادو اولین حمله را بر روی دیوید پوژه در Parabolica انجام داد، اما دوئل بین دو راننده فرانسوی به خصوص به فلیس جلمینی اختصاص داشت. پس از کنترل، ایتالیایی مجبور شد در برابر دو رقیب خود دفاع کند تا از درافت خود استفاده کند، اما زمانی که آنتونی ژورادو دو لوپ بعد به بیرون رفت، از یک مهلت سود برد. دیوید پوژه سپس سعی کرد فلیس جلمینی را تحت فشار قرار دهد، اما ایتالیایی کنترل را حفظ کرد تا اینکه خودروی ایمنی وارد پیست شد تا کلیو کاپ تصادف کرده را از هورن (GPA Racing) پاک کند.

پلوتون برای آخرین دور آزاد شد. در راه اندازی مجدد، فلیس جلمینی دست برتر را نسبت به دیوید پوگت حفظ کرد، که در اولین شیکین یک چرخ را زیر ترمز قفل کرد. استیو جویف سپس شانس خود را امتحان کرد، اما رقیب آسفالت کلیو تروفی فرانسه در نهایت از آنتونی ژورادو عقب افتاد. در مبارزه با آنتونی ژورادو، دیوید پوگت قبل از یک فینال هیجان انگیز که با برخورد لین چن هان (یونیک ریسینگ) و جوسو پانتیلا مشخص شد، یک گشت و گذار در سنگریزه بین دو لسمو انجام داد.

فلیس جلمینی که علیرغم اتفاقاتی که در آینه هایش رخ می داد، آشفته نبود، جلوتر از آنتونی ژورادو و دیوید پوژه پیروز شد. پس از یک مسابقه عالی، گابریل تورلی بازگشت خود را با ثبت سریع ترین زمان دور مسابقه در حالی که در پای سکو به پایان رساند، تکمیل کرد و پس از آن استیو جویف و نیکولا میلکوویچ در بین چلنجرها پیروز شدند. ده نفر برتر توسط مارک گیوت، توماس پکار (سرویس کارپک)، کریستین ریچیرینی و آندریاس استوکی (استاکی موتور اسپورت) پس از یک نبرد مداوم تکمیل شد. پانزدهم، الکس لانچلوتی ایتالیایی نیز در زمین خود با آقایان رانندگان پیروز شد

CLIO CUP اروپا

آنتونی ژورادو، برنده دوئل خود با دیوید پوژه، کار درستی انجام داد، زیرا هفتمین موفقیت او در فصل به او اجازه داد تا کنترل کلیو کاپ اروپا را از نیکلاس میلان، هفتم امروز، بگیرد. این سکو توسط دیوید پوگت و نیکولا میلکوویچ تکمیل شد و در جام چلنجر پیش از کریستین ریچیرینی و یاکوپو جوزپه سیمنس (اسکورز) پیروز شد تا تعلیق در برابر رهبر یرژی اسپینکیویچ، که مجبور به بازنشستگی شد، طولانی شود. در جام رانندگان آقایان، رنه استینمتز از ماجراجویی‌های رقبای مستقیم خود استفاده کرد و در حالی که پیش از میشل فی (GM Sport) و دانیله پاسکوالی (تودر موتور اسپورت) پیروز شد، به رقابت برای عنوان قهرمانی بازگشت.

CLIO CUP اروپای شرقی

آنتونی ژورادو با قهرمانی در جام کلیو اروپای شرقی، دو گل به ثمر رساند، جایی که روز یکشنبه با مارک گیوت، رهبر این رقابت ها برای تاج قهرمانی رقابت خواهد کرد. سکو را توماس پکار تکمیل کرد که حالا دیگر امیدی به کسب عنوان ندارد. در جام چلنجر، جوسو پانتیلا تاجگذاری خود را با ثبت نهمین پیروزی خود در یازده مسابقه امسال، جلوتر از لین چن هان (یونیک ریسینگ) و هنریک سیبل (سرویس کارپک) امضا کرد. در همان زمان، رنه استینمتز از نگرانی هم تیمی خود استفان پولدرمن که به دلیل نقص فنی از شروع بازی محروم شده بود، استفاده کرد و جام آقایان رانندگان را به دست آورد و در شرایط مساعدی قرار گرفت تا فردا در این کلاس تاج گذاری کند. !

CLIO CUP ایتالیا

فلیس جلمینی از پیروزی خود استفاده کرد و جام کلیو ایتالیا را نیز برد، جایی که کنترل دو امتیاز را در مقابل گابریله تورلی (فارو ریسینگ)، نویسنده یک بازگشت عالی از پشت شبکه به دست گرفت. سوم، کریستین ریچیرینی پیش از نزدیکترین رقیب خود در رده بندی عمومی، جاکومو تربی و جیانالبرتو کولدانی (MC Motortecnica) قهرمان چلنجر کاپ شد. در نهایت، الکس لانسلوتی با تسلط بر جام رانندگان آقایان پیش از دو (تیم اورگان) و آندریا کوردینی (تیم اورگان) بازگشت قابل توجهی داشت در حالی که کوئینتو استفانا (تیم اورگان) با مقام ششم خود در این رده، گام دیگری به سوی عنوان قهرمانی برداشت.

تست جمعی 1 – تست جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – کلیو کاپ اروپا – جام کلیو اروپا شرقی – کلیو کاپ ایتالیا

رقبا روز یکشنبه ساعت 8:30 صبح برای دومین دوره مقدماتی دیدار خواهند کرد. بیست و چهارمین مسابقه این فصل که به صورت زنده از صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب پخش می شود، از ساعت 13:40 آغاز می شود.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: