اسکرامبلر جدید رویال انفیلد را می توان Interceptor Bear 650 نامید


بر کسی پوشیده نیست که رویال انفیلد در حال کار بر روی چندین موتورسیکلت جدید بر اساس پلت فرم 650 سی سی خود است. این شرکت در حال آزمایش شاتگان 650، یک کانتیننتال GT 650 جدید و یک دوچرخه اسکرامبلر جدید 650 سی سی است. انتظار می رود که Scrambler جدید 650cc بر اساس Interceptor 650 ساخته شود. اکنون، RE یک درخواست علامت تجاری برای نام “Interceptor Bear 650” ثبت کرده است.

ما انتظار داریم که اسکرامبلر 650 سی سی آینده را بتوان 650 رویال انفیلد رهگیر جدید نامید. تصاویر جاسوسی نشان می دهد که این موتورسیکلت شبیه به Interceptor INT 650 به نظر می رسد. دارای بخش های طراحی جدیدی است که به نظر می رسد با هیمالیا 450 آینده مشترک است. مدل خالدار دارای یک چراغ جلوی گرد شکل به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، آینه های دید عقب، چراغ عقب و نشانگرهای چرخش است.

رویال انفیلد رهگیری خرس 650 اسکرامبلر جدید با مخزن سوخت قطره ای شکل با فرورفتگی زانو عرضه می شود. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که واحد چراغ‌های LED در اسکرامبلر از Super Meteor 650 تهیه شده است. مدل خالدار دارای یک صفحه فلای کوچک و یک جلوپنجره چراغ جلو است که می‌تواند به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری ارائه شود. این دستگاه به یک کنسول ابزار تکی مجهز خواهد شد.

RE Scrambler جدید دارای یک موتور دوقلوی موازی با حجم 648 سی سی با هوا/روغن خنک خواهد بود که 47 اسب بخار قدرت و 52 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. مجهز به اگزوز دو در یک است. اسکرامبلر 650 سی سی با دوشاخه جلو معکوس و کمک فنرهای دوگانه در عقب عرضه می شود. این خودرو دارای ترمزهای دیسکی در دو طرف و ABS دو کاناله به صورت استاندارد است. این دستگاه دارای واحدهای سیمی است که احتمالاً در نوع لوله اصلی پیچیده می شوند.

منبع تصویر


اسکرامبلر جدید رویال انفیلد را می توان Interceptor Bear 650 نامید








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: