اطلاعات اولیه از نسل جدید کانتیننتال GT
انتشار: خرداد 31، 1403
بروزرسانی: 01 خرداد 1404

اطلاعات اولیه از نسل جدید کانتیننتال GT


بنتلی زمان دقیق رونمایی از مدل جدید کانتیننتال GT Speed \u200b\u200bرا بررسی کرد. این سدان لوکس اسپرت در ۲۵ ژوئن ساعت ۱۱ به وقت شرقی (ET) رونمایی خواهد شد.

بنتلی به تازگی با کانتیننتال ادیشن 8، که آخرین مدل هشت سیلندر خالص بود، با کانتیننتال GT قدیمی خداحافظی کرد. یک هفته بعد، برند لوکس بریتانیایی مدل جدید خود را پیش نمایش کرده است، هر چند به نظر می رسد این مدل بیشتر یک نسخه از خودرویی است که در سال 2017 عرضه شد.

با این حال، بنتلی تصاویر اولیه و مشخصات فنی کانتینتال جدید را منتشر کرده است. همان طور که انتظار می رفت، Continental بعدی از سیستم هیبریدی Ultra performance بنتلی استفاده خواهد کرد، که بر اساس یک پیشرانه هشت سیلندر ساخته شده است. پیشرانه احتراقی و موتور با هم توان خروجی 771 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر را می سازند. این ارقام حتی از پیشرانه 12 سیلندر نصب شده در بتور است که تنها 740 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

پکیج باتری نامشخص برای 80 کیلومتر برد در چرخه WLTP کافی است، بنابراین در تست EPA کمی کمتر خواهد بود. قوی ترین خودروی تولیدی بنتلی تا به امروز دارای چهار چرخ فرمان پذیر و سیستم چهار چرخ متحرک با قابلیت گشتاور خودکار است.

از دیگر امکانات می توان به دمپرهای دو سوپاپه، دیفرانسیل لغزش محدود و فناوری ضد رول 48 ولتی که مانع از خروج خودرو می شود، اشاره کرد. این به روزرسانی ها کانتیننتال GT جدید را به توانمندترین خودروی جاده ای دینامیکی بنتلی در تاریخ 105 ساله شرکت خواهند کرد.

جزئیات دقیق عمکرد و اعداد مربوط به آن اعلام نشده است، اما ممکن است حتی سریعتر از مدل قدیمی کانتیننتال GT Speed \u200b\u200bباشد. کوپه ای که آن را تولید می کند با پیشرانه 12 سیلندر برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت از حالت سکون به سه و نیم ساعت نیاز داشت و به سرعت 335 کیلومتر آن برساعت بود. در مورد پیشرانه 6 لیتری توئین توربو باید گفت که آن را با آخرین نمونه های فوق انحصاری بتور به پایان می رسد. در صورت وجود مدل جدید کانتیننتال GT Speed \u200b\u200bدر آینده، این مدل دارای پیشرانه دوازده سیلندر نخواهد بود.

وزن کانتیننتال جدید مشخص نشده است، اما منطقی است که با اضافه کردن قطعات هیبریدی، سنگین تر از مدل 8 سیلندر قدیمی باشد. مدل قبلی تقریباً 2175 وزن وزن داشت، بنابراین نباید وزن آن مثل ه 12 سیلندر قدیمی از مرز 225کوپ0 آن نیز عبور کند. با این حال، این نباید نگران کننده باشد، زیرا Continental GT یک خودروی لوکس و مجل برای مسافرت های راحت است و نه یک خودروی اسپرت سریع برای استفاده در پیست.

نسل بعدی Continental GT در ماه ژوئن به عنوان یک کوپه رونمایی خواهد شد و احتمالاً مدل کانورتیبل آن نیز به زودی عرضه می شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.



منبع: https://bama.ir/o/hb61hsa2