اولین بار در جهان: گروه رنو در مقیاس وسیعی در حال آزمایش شارژ دوطرفه برای خودروهای الکتریکی است

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعهد رنو به تحرک الکتریکی، از وب سایت ما دیدن کنید easyelectriclife



منبع

اصل شارژ دو طرفه که شارژ برگشتی یا وسیله نقلیه به شبکه (از وسیله نقلیه به شبکه) نیز نامیده می شود، شارژ و دشارژ باتری خودروی الکتریکی را با توجه به نیاز کاربر و تامین برق تعدیل می کند. شبکه. شارژ مجدد تا حد امکان زمانی انجام می شود که عرضه برق بیشتر از نیاز باشد، به ویژه در زمان اوج تولید انرژی های تجدیدپذیر. اما خودروها همچنین قادر به تزریق برق به شبکه در زمان پیک مصرف هستند. بنابراین وسایل نقلیه الکتریکی می توانند به عنوان واحدهای ذخیره موقت انرژی عمل کرده و به اهرمی کلیدی برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شوند. بنابراین شبکه برق عرضه انرژی تجدیدپذیر محلی را بهینه می کند و هزینه های زیرساختی را کاهش می دهد. مشتریان به نوبه خود از مصرف برق سبزتر و مقرون به صرفه تر بهره مند می شوند و علاوه بر این، در ازای خدمات ارائه شده به شبکه برق، پاداش دریافت می کنند.

در حال آماده سازی پیشنهاد شارژ دو طرفه آینده گروه

شارژ برگشت‌پذیر در چندین پروژه (اکوسیستم‌های الکتریکی یا خدمات متحرک)، در ۷ کشور و با همکاری شرکای مختلف آزمایش می‌شود تا پیشنهاد آتی گروه رنو آماده شود. هدف دوگانه است: اندازه‌گیری امکان‌سنجی در مقیاس بزرگ و کمی کردن سودهای بالقوه. به ویژه، این آزمایش ها این امکان را فراهم می کند:

ناوگانی متشکل از 15 ZOE با شارژ دوطرفه در سراسر سال 2019 در اروپا به منظور توسعه پیشنهادات شارژ برگشت پذیر آینده گروه و تهیه استانداردها با کمک شرکای خود مستقر خواهند شد. این آزمایش‌ها امروز در اوترخت (هلند) در یک اکوسیستم توسعه‌یافته توسط We Drive Solar و در جزیره پورتو سانتو (مجمع‌الجزایر مادیرا در پرتغال) با Empresa de Electricidade da Madeira، یک تامین‌کننده انرژی آغاز می‌شوند. در فرانسه، آلمان، سوئیس، سوئد و دانمارک اعزام خواهد شد.

با این ابتکار، گروه رنو به طور کامل نقش خود را به عنوان یک رهبر در تحرک الکتریکی برای همه و به عنوان یک بازیکن در انتقال انرژی ایفا می کند. شارژ دوطرفه یکی از ستون های اصلی اکوسیستم های الکتریکی هوشمند است که توسط گروه رنو توسعه یافته است. ما یک فناوری داخلی را انتخاب کرده‌ایم که هزینه ایستگاه شارژ را نیز بهینه می‌کند و بنابراین توسعه گسترده را تسهیل می‌کند. », اعلامیه ژیل نورماند، مدیر خودروهای الکتریکی گروه رنو.

مزایای شارژ دو طرفه

Boulogne-Billancourt، 21 مارس 2019 – گروه رنو، رهبر اروپا در خودروهای برقی، اولین آزمایش های مقیاس بزرگ را در زمینه شارژ الکتریکی برگشت پذیر راه اندازی می کند. فناوری جریان متناوب آن دارای ویژگی تعبیه شارژر برگشت پذیر در وسایل نقلیه است و بنابراین فقط نیاز به تطبیق ساده ترمینال های شارژ موجود با هزینه معقول دارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: