بولون-بیلانکورت، 15 نوامبر – گروه رنو، با مشارکت گروه سوفیبری (خانواده هاوارد)، اولین فروشگاه مفهومی «رنو سیتی» خود را در مرکز خرید Val d’Europe در سن و مارن افتتاح کرد. رنو با این قالب جدید آزمایشی اما پایدار، واقع در قلب یک منطقه خرید بزرگ، خود را تا حد امکان نزدیک به مکانهایی است که مشتریان بالقوه آنها میروند.
این فضای 145 متر مربعی 7 روز هفته باز است و از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
یک مدیر سایت و پنج سفیر به نوبت بازدیدکنندگان را در کشف آخرین نوآوری های رنو از طریق یک سفر فیزیکی و دیجیتالی که به طور خاص برای رنو سیتی طراحی شده است، همراهی می کنند. فروشگاه مفهومی حول چندین منطقه ساخته شده است: یک منطقه نمایشگاهی برای دو خودروی احتراقی و الکتریکی یا هیبریدی، و گوشه های اطلاعاتی، از جمله قسمت شخصی سازی و لوازم جانبی، مجهز به پیکربندی دیجیتال.
بازدیدکنندگان می توانند از تست درایوهای همراه با سفیر بهره مند شوند و خودروی مورد نظر خود را در محل با کمک یک مشاور تجاری سفارش دهند.
رنو سیتی نیز فرصتی برای آزمایش خدمات جدید خواهد بود. سفیران می توانند پیشنهادات خودروهای دست دوم را بر روی تبلت ها ارائه دهند و مشتریان امکان سفارش قطعات یدکی و لوازم جانبی را خواهند داشت که بر اساس اصل “کلیک و جمع آوری” به شهر رنو تحویل داده می شود.
ایوان سگال، معاون ارشد، منطقه بازار فرانسه گروه رنو:
افتتاح رنو سیتی در Val d’Europe نتیجه همکاری مثال زدنی رنو و گروه Sofibrie به رهبری فیلیپ هاوارد است. این به تکامل سفر مشتری خودرو با گرد هم آوردن دنیای دیجیتال و فیزیکی پاسخ می دهد که به ما امکان می دهد در اولین لحظه در فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود تعامل داشته باشیم.*
فیلیپ هاوارد، مدیر اجرایی گروه Sofibrie:
من و کارمندانم بسیار مفتخریم که اولین توزیع کننده رنو هستیم که این مفهوم جدید را معرفی می کنیم. با رنو سیتی به مشتریان خود و نیازهای آنها نزدیک تر خواهیم شد و می توانیم انتظارات آنها را بهتر برآورده کنیم. این رویکرد پیشگام راهی برای اطمینان از اینکه گروه Sofibrie در حال حاضر بخشی از توزیع خودرو فردا است، است.
رنو از نتایج این اولین آزمایش برای بررسی ارتباط استقرار این فرمت در دیگر مراکز خرید یا مکانهایی که بیشتر در فرانسه رفت و آمد میکنند، استفاده خواهد کرد.
افتتاح این شهر رنو بخشی از یک استراتژی کلی برای استقرار فروشگاه های مفهومی جدید رنو است. در سال 2018، دو مرکز تجربه خودروهای برقی رنو که به خودروهای برقی اختصاص یافته بودند، در استکهلم و برلین افتتاح شدند.