اولین نمایش جهانی جدید رنو E-Tech در نمایشگاه موتور بروکسل

[1] خودروهای هیبریدی پلاگین (“قابل شارژ”) دارای باتری هستند که به لطف قابلیت شارژ مجدد با اتصال الکتریکی، رانندگی الکتریکی را بهینه می کند. عمر باتری بیشتر از خودروهای هیبریدی است که باتری فقط در زمانی که خودرو در حال رانندگی است شارژ می شود.



منبع

گروه رنو استراتژی خودروهای الکتریکی خود را با فناوری هیبریدی نوآورانه به کار گرفته شده در دو مدل پرچمدار در محدوده خود ارتقا می دهد: «فول هیبریدی» با New Clio E-TECH، «هیبریدی کامل پلاگین» با جدید Captur E-TECH Plug- که در.

این پیشنهاد هیبریدی برای همه به افراد بیشتری امکان می‌دهد لذت رانندگی یک وسیله نقلیه الکتریکی را تجربه کنند، در حالی که انتشار CO2 را محدود می‌کند و مصرف سوخت را محدود می‌کند، حتی برای سفرهای طولانی.

گروه رنو یک پیشگام و متخصص در تحرک الکتریکی است – سنگ بنای تعهد فعلی و آینده گروه به تحرک پایدار برای همه. برای بیش از 10 سال، این گروه تخصص خود را در وسایل نقلیه الکتریکی به دست آورده است که به موتورهای هیبریدی پویاتر و کارآمدتر تبدیل می شود.

مهندسان رنو راه حلی نوآورانه برای محدوده هیبریدی ابداع کرده اند که مرتبط، اصیل و منحصر به فرد است – با بیش از 150 اختراع – و بر اساس الف ترکیبیمعماری سری-موازی برای اطمینان از بیشترین طیف ترکیبی و بهترین افزایش CO2 در هنگام رانندگی.

محدوده خودروهای هیبریدی نیز از پایگاه دانش گسترده ای بهره می برد تیم رنو F1. هیبریدهای مدل تولیدی به اشتراک گذاشته و سود می برند فناوری در اصل برای مسابقات F1 توسعه یافته است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: