اولین نمایش جهانی: خودروی رنو آرکانا در نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو 2018 رونمایی شد

در سال 2017، گروه رنو تقریبا یک سوم فروش خودرو در بازار روسیه را به خود اختصاص داد (448270 خودرو فروخته شده / 28 درصد سهم بازار). روسیه در حال حاضر دومین بازار بزرگ گروه رنو است و در پایان این طرح باید آن را تصاحب کند.

ایده این مفهوم نوآورانه در روسیه متولد شد و این پروژه با مشارکت قوی تیم های رنو روسیه انجام شد. ARKANA انتظارات مشتریان روسی و همچنین بسیاری از مشتریان دیگر در سراسر جهان را برآورده خواهد کرد و به گروه رنو اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک خود در آینده را درایو آینده، گسترش بین المللی خود را تسریع بخشد. »
نیکلاس مور – معاون ارشد رئیس جمهور منطقه اوراسیا.

این خودروی جدید از سال 2019 با روسیه در کشورهای مختلف جهان تولید و عرضه خواهد شد. رنو آرکانا سپس با همان طراحی منحصر به فرد، اما مطابق با انتظارات بازارهای داخلی، در آسیا و سایر مناطق تولید و توزیع خواهد شد.

خودروی نمایشی آرکانا طراحی قدرتمند و جذابی را ارائه می دهد.
– استحکام آن از طریق فاصله زیاد از سطح زمین، قوس چرخ های پهن و رینگ های 19 اینچی آن بیان می شود که نشان دهنده قابلیت های خارج از جاده آن است. وسیله نقلیه ای قوی و آماده برای رویارویی با شرایط سخت جاده ای یا آب و هوایی.
– علاوه بر این، خط کمربند بلند آن و خط سقف بریده آن توسط نوارهای جانبی کرومی و سقف شیشه ای پانوراما آن تصعید می شود.

«نمایشگاه آرکانا یک کوپه کراس اوور منحصر به فرد است، تلفیقی کامل بین ظرافت یک سدان و قدرت یک SUV. ما تمام ویژگی‌های برند رنو را با طراحی عضلانی، قدرت و حس و حال فرانسوی خود به آن بخشیده‌ایم. »
لورن ون دن آکر – مدیر طراحی صنعتی گروه رنو.

به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک خود است آینده را هدایت کنید گروه رنو قصد دارد سرعت رشد بین المللی خود را تسریع بخشد و دامنه محصولات خود را گسترش دهد تا حجم فروش خود را تا سال 2022 به 5 میلیون دستگاه برساند. آرکانا نقش پیشرو در دستیابی به این هدف خواهد داشت.



منبع بخش C در حال حاضر پویاترین و رقابتی ترین بخش صنعت خودرو است. و به خصوص برای SUV ها. نیازهای مشتری به طور فزاینده ای متنوع است. آرکانا از این انتظارات جدید با ترکیبی درخشان از ظرافت یک کوپه و استحکام یک SUV متولد شد.

مسکو، 29 اوت 2018 – رنو از خودروی نمایشگاهی آرکانا خود به عنوان اولین نمایش جهانی در نمایشگاه بین المللی خودرو مسکو رونمایی می کند، یک کوپه کراس اوور کاملاً جدید که خودرویی را برای بازارهای بین المللی معرفی می کند. طراحی نوآورانه آن برای این رده یک دارایی در بخش C بسیار رقابتی خواهد بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: