اولین نمایش جهانی: خودروی نمایشی رنو آرکانا، در سالن بین المللی خودرو مسکو 2018 رونمایی شد.

به عنوان بخشی از آن آینده را هدایت کنید گروه رنو قصد دارد با برنامه استراتژیک، سرعت رشد بین‌المللی را افزایش دهد و محدوده محصولات خود را برای افزایش حجم فروش تا 5 میلیون دستگاه تا سال 2022 افزایش دهد. آرکانا نقش کلیدی در دستیابی به این هدف خواهد داشت.



منبع

مسکو، 29 اوت 2018 – در نمایشگاه خودروی مسکو، رنو از خودروی آرکانا به عنوان اولین نمایش جهانی رونمایی کرد، یک کوپه کراس اوور متمایز که یک وسیله نقلیه جهانی جدید را معرفی می کند. طراحی منحصر به فرد آن در کلاس C، یک تازگی واقعی در سگمنت C بسیار رقابتی خواهد بود.

این خودروی تولیدی جدید از سال 2019 با روسیه در کشورهای مختلف در سراسر جهان تولید و به بازار عرضه خواهد شد. رنو آرکانا بعداً در آسیا و سایر مناطق تولید و به فروش خواهد رسید، با همان طراحی منحصر به فرد اما مطابق با انتظارات مشتریان محلی.

بخش C در حال حاضر پویاترین و چالش برانگیزترین بخش صنعت خودرو، به ویژه خودروهای شاسی بلند است. نیازهای مشتریان بیشتر و متنوع تر می شود. آرکانا زاده انتظارات جدید این مشتریان است. تعادل شگفت انگیزی بین ظرافت یک سدان و استحکام یک SUV ارائه می دهد.

خودروی نمایشی آرکانا دارای طراحی قدرتمند و جذاب است:
– استحکام از طریق فاصله زیاد از سطح زمین، قوس چرخ‌های پهن و چرخ‌های بزرگ 19 اینچی برای قابلیت‌های خوب در همه‌جای زمین بیان می‌شود. وسیله نقلیه ای مستحکم برای مواجهه با رانندگی سخت و شرایط آب و هوایی سخت.
– ظرافت خط کمر بلند و خط سقف شیب دار کوپه با جزئیات کروم جانبی و سقف شیشه ای پانوراما تاکید شده است.

“ماشین نمایشی آرکانا یک کوپه کراس اوور متمایز است که تعادلی بین ظرافت یک سدان و موضع قدرتمند یک SUV ایجاد می کند. ما با نشانه های خاص رنو، با طراحی قوی، قدرت و حس و حال با رنگ فرانسوی تماس گرفته ایم.” Laurens Van den Acker – SVP، طراحی شرکتی گروه رنو.

گروه رنو تقریباً یک سوم بازار روسیه را در سال 2017 به خود اختصاص داد (448270 خودرو فروخته شده / 28 درصد سهم بازار). روسیه امروز به عنوان بازار شماره دو گروه رنو قرار دارد و قرار است تا پایان برنامه به بازار پیشرو گروه تبدیل شود.

ایده این مفهوم نوآورانه از روسیه بود و این پروژه با مشارکت قوی تیم های رنو روسیه انجام شد. آرکانا خواسته‌های مشتریان روسی و همچنین خواسته‌های مشتریان جدید در بسیاری از کشورهای جهان را برآورده خواهد کرد و گروه رنو را قادر می‌سازد تا رشد بین‌المللی خود را به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک خود در آینده را دنبال کند. نیکلاس مور – SVP، رئیس منطقه اوراسیا.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: