اولین نمایش جهانی: XM3 INSPIRE در نمایشگاه خودروی سئول 2019 رونمایی شد

XM3 INSPIRE است ترکیب کامل یک SUV و یک سدان، بدون به خطر انداختن فضا و حجم بار. قسمت بالایی است مایع et پویا مثل یک سدان همه را بیان می کند ظرافت وسیله نقلیه ، با خط بدنه بلند و سقف برش خورده، همه با خطوط کروم و سقف شیشه ای تزیین شده است. قسمت پایین محکم است مانند یک SUV ، با فاصله قابل توجه از سطح زمین، قوس های بزرگ سیاه رنگ و چرخ های 19 اینچی. خط اگزوز آلومینیومی دوقلو زیر آن قرار دارد ظاهر اسپرت این ماشین نمایشی جدید .

سئول، کره جنوبی، 28 مارس 2019 – رنو سامسونگ موتورز اولین نمایش جهانی خود را در نمایشگاه خودروی سئول از XM3 INSPIRE رونمایی می کند، یک کوپه-SUV متمایز که خبر از یک مدل تولیدی جدید برای بازار کره می دهد. طراحی آن که در نوع خود منحصر به فرد است، یک تازگی واقعی در بخش C بسیار رقابتی خواهد بود.

گروه رنو به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک خود در آینده، با سرمایه گذاری در طرح محصول و مناطق کلیدی، استفاده از منابع و فناوری های اتحاد و بهبود رقابت پذیری، رشد قوی و پایدار را هدف قرار داده است. مدل تولیدی XM3 INSPIRE از سال 2020 به ویژه در بازار کره جنوبی یکی از ارکان اصلی خواهد بود.

خودروی نمایشگاهی XM3 INSPIRE که امروز توسط رنو سامسونگ موتورز معرفی شد، از خطوط خودرویی آینده رونمایی می‌کند که به خوبی تناسبات اسپرت یک SUV و ظرافت یک سدان را با هم ترکیب می‌کند. با هدف روشن برآوردن انتظارات بالای مشتریان در کره، ما به دنبال ایجاد زیباترین وسیله نقلیه ممکن بودیم، مدلی نمادین که دگرگونی واقعی طراحی رنو سامسونگ موتورز را رقم خواهد زد.”
لورن ون دن آکر، مدیر طراحی صنعتی گروه رنو

برای اطلاعات بیشتر در مورد XM3 INSPIRE اینجا را کلیک کنید



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: