ماشین های عجیب و غریب مطمئناً معاملات گران قیمتی هستند و همه نمی توانند آنها را بخرند، اما ماشین های ماکت کیت جالب و البته بسیار مقرون به صرفه تر هستند. پورشه 356 اسپیدستر یکی از گران ترین و مطلوب ترین مدل های کلکسیونی این خودروساز لوکس آلمانی بود.
حقایقی که باید بدانید
برای افرادی که نمی دانند، این شرکت تنها 3676 دستگاه از 356 Speedster را از زمان عرضه تا پایان تولید آن در سال 1958 تولید کرد. این خودرو به عنوان “T1” در بین علاقه مندان محبوب بود و به خاطر دینامیک رانندگی عالی و تجربه رانندگی در سقف باز معروف بود.
چقدر گرون بود
بنابراین، قیمت یک پورشه 356 اسپیدستر اصلی چقدر بود؟ حدود 3750 دلار برای کوپه و 500 دلار اضافی برای کابریولت بود. در حالی که با توجه به تغییر اقتصاد جهان در طول سال ها + تورم ممکن است چندان به نظر نرسد. اما مطمئناً برای زمان خود بسیار گران بود. امروز، برای خرید یک پورشه 356 اصلی (بازسازی شده) باید کرور روپیه بپردازید.
همچنین بررسی کنید – Maruti Grand Vitara اصلاح شده با آلیاژهای 18 اینچی، داخلی قرمز و مشکی
ماکت مبتنی بر هوندا سیتی نوع 2
خوب، آنچه در اینجا جالب است این است که گاراژ بادام هندی زنگ زده در گوا یک ماشین کیت ماکت از 356 اسپیدستر با استفاده از هوندا سیتی Type-2 به عنوان پایه خود ساخته است. این مدل دارای محفظه موتور در وسط عقب است، درست مانند پورشه اصلی. با این حال، موتور، واحد 1.5 لیتری تنفس طبیعی City Type-2 با گیربکس اتوماتیک است.
ویدئو
ماشین ماکت کیت به دلیل کمبود جا در پوسته مجهز به سیستم تعلیق دوبل جناغی با میله فشاری است. در قسمت جلو، سیستم تعلیق میله و کمک فنرهای باجاج پولسار را دریافت می کند. Rusty Cashew Garage فریم فریم خود را کاملاً بازطراحی کرده است تا رادیاتور و موتور را با زاویه ای مجهز کند تا بیشترین مقدار هوا را دریافت کند. همانطور که در 356 Speedster واقعی دیدهایم، یک درپوش سوخت در جلو دارد.
با پنل های بدنه فایبرگلاس، ماکت پورشه 356 اسپیدستر (بر اساس هوندا سیتی تیپ 2) بسیار سبک وزن است. درست مانند نمونه اصلی، دارای فرمان سه پره است و زانوهای شما در حالی که روی صندلی راننده نشسته اید، دستگاه را لمس می کند. ماشین کیت ماکت به قانونی نزدیکتر است (هر چند ما از آن مطمئن نیستیم)، اما بادام هندی زنگ زده می گویند که آنها آن را در بزرگراه ها رانندگی نمی کنند.
منبع