بازگشت به جام 4L 2022: ملانی و رنو 4 هارمونی در قلب یک حمله همبستگی

بهترین ماجراجویی‌ها هنوز در راه است، برای 4L و برای برندگان 4L Trophy، که در حال برنامه‌ریزی برای مشارکت بعدی خود هستند.

بیش از 1450 خدمه یا 2900 شرکت کننده هر ساله برای فتح صحرای مراکش به راه می افتند. شروع در بیاریتز، فرانسه، برای ده روز یورش فراموش نشدنی پس از پیوستن به جنوب اسپانیا برای سوار شدن به قایق به طنجه، آزمایشات در صحرا تعیین کننده است. اینجا، بدون کرونو، اما رتبه بندی صرفا بر اساس تعداد کیلومترهای پیموده شده.



منبع


© FlashSport / Raid 4L Trophy

قطب نما برای جهت گیری خود و کتاب راه برای رمزگشایی

مفهومی منحصر به فرد که هر سال گرد هم می آید چند هزار جوان: رالی 4L Trophy. در برنامه: سه کشور عبور کردند، ده روز غوطه وری برای کشف صحرا و مراکش و یک رنو 4 که برای حمل و نقل وسایل مدرسه نیز استفاده می شود چندین موسسه خیریه ملانی و هارمونی دو دوست جوان از نرماندی تصمیم گرفتند در این ماجراجویی شرکت کنند. انگیزه آنها؟ از آن لذت ببرید، در حالی که به این هدف انسان دوستانه پایبند هستید.


این زوج باید خود را با قطب نما جهت یابی کنند و رمزگشایی یک کتاب جاده را یاد بگیرند. – © FlashSport / Raid 4L Trophy

هارمونی، برنده رالی 4L Trophy

برای ملانی و هارمونی، این تجربه بی نظیر است، داستان دوستی، شجاعت و اعتماد است. برای کنار آمدن با سختی ها، زوج باید بدانند که چگونه خود را با آن ها جهت دهی کنند یک قطب نما و یاد بگیرید که یک کتاب جاده را رمزگشایی کنید. آهنگ، CAP 350، با این نوع نشانه ها است که دختران مجبور شدند 4 لیتری خود را در تپه های شنی صحرا رانندگی کنند.


ملانی و هارمونی در ماه می 2022 مسابقات “4L Trophy” را آغاز کردند، بزرگترین رالی رالی در جهان که مختص افراد زیر 28 سال است. – © FlashSport / Raid 4L Trophy

بین مکانیک و اسپانسر، آمادگی بی عیب و نقص

ملانی، برنده مسابقات رالی 4L Trophy

مقام اول روی سکوی بانوان


“در ابتدا فکر می کردیم عبور از تمام این مراحل با فرمان یک رنو 4 “قدیمی” دشوار است. اما این خودرو برای آفرود مناسب است: از بزرگراه تا صحرای مراکش، بر آن غلبه کرده است. همه سختی ها »

شرکت کنید، دیدارهای فراموش نشدنی داشته باشید، وارد روحیه همبستگی شوید: در اینجا تنها اهدافی است که دو هم تیمی ملانی و هارمونی در شروع مسابقه به خود اختصاص دادند. اما پس از هر مرحله، آنها خود را به تریبون نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌دانستند تا در پایان برسند، برای کسب رتبه بندی زنان در نسخه 2022 تروفی 4L. یک جایزه غیرمنتظره، برای یک مسابقه “از ابتدا تا انتها بعید است”همانطور که ملانی دوست دارد آن را بخواند.


ملانی و هارمونی برنده رده بندی زنان در نسخه 4L تروفی 2022 شدند. – © FlashSport / Raid 4L Trophy

جایزه رنو 4EVER، تولد دوباره یک نماد

ما در طول رالی خود دیدیم که یک 4 لیتری می تواند همه کارها را انجام دهد.
این خودرو بسیار همه کاره است و برای همه نسل ها جذاب است!
ما بسیار خوشحالیم که متوجه شدیم رنو 4 جدید، هماهنگ با زمان، چگونه خواهد بود! »


© FlashSport / Raid 4L Trophy

رنو این هفته، در جریان نمایشگاه خودروی پاریس، تفسیری مدرن و الکتریکی از رنو 4 نمادین خود را با خودروی نمایشی 4EVER Trophy رونمایی کرد و به همین مناسبت بیست و پنجمین سالگرد همبستگی تروفی 4L را جشن می گیرد. این خودروی نمایشی همچنین یک SUV 100% الکتریکی در بخش B را پیش‌بینی می‌کند. رنو 4 نماد واقعی است که بیش از 8 میلیون دستگاه در بیش از 100 کشور فروخته است و 60 سال است که در هر نسل اثر خود را به جای گذاشته است. ملانی و هارمونی که در نمایشگاه حضور داشتند، توانستند این مدل را به طور انحصاری کشف کنند که بلافاصله از آن استقبال کردند!

© FlashSport / Raid 4L Trophy

برای شرکت در این رالی بزرگ، آمادگی به اندازه آزمون مهم است. اول طول کشید توسعه 4L، با کمک پدر ملانی که از صمیم قلب می داند، از طریق اینترنت از یکی از شرکت کنندگان سابق رالی خریداری شده است. این ماشین افسانه ای که دوران جوانی او را رقم زد. ملانی برای آزمایش آن و عادت به دستورات مختلف، همه جا از آن استفاده می کند. نانوایی، کار، گردش با دوستان، همه مناسبت ها برای لذت بردن از یک لحظه خوب است سوار بر این رنو 4، “که همه به خاطر دارند و همه می خواهند امتحان کنند”، ملانی شهادت می دهد. به موازات، هارمونی یک ماموریت جاه طلبانه را هدایت می کند: کمک های مالی را جمع آوری کنید و سپس آنها را به مراکش ارسال کنید: ما به مراکز خرید رفتیم تا وسایل و وسایل مدرسه را جمع آوری کنیم تا به دانش آموزان مراکشی که به آنها نیاز دارند بدهیم. از زمان راه اندازی این تجمع، اینها هستند بیش از 15000 کودک که در این راه به آنها کمک شده است در مدرسه خود به لطف مشارکت همه مطالب ارائه شده توسط شرکت کنندگان.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: