EZ-PRO بخشی از مجموعه ای از مفاهیم رنو است که بر خدمات حمل و نقل شهری تمرکز دارد. EZ-PRO به دنبال معرفی EZ-GO یک خودروی برقی، متصل، کاملا خودمختار و مشترک برای حمل و نقل افراد. با آرزوی مشابه برای ایجاد تحرک پایدار برای همه، EZ-PRO 100٪ برقی است که به سیستم حمل و نقل سبزتر و آرام تر .
EZ-PRO مفهومی است که از یک غلاف رهبر مستقل و روبو غلاف بدون راننده تشکیل شده است. رنو معتقد است که مدیریت آخرین مایل به طور کامل خودکار نخواهد بود زیرا مردم در قلب فعالیت های حمل و نقل برای آینده قابل پیش بینی باقی خواهند ماند.
1 منبع: Les Echos Study – سپتامبر 2017، “بازار آخرین مایل فرانسه”
EZ-PRO برای ارائه یک راه حل تحویل بهینه برای حرفه ای ها و همچنین برای مصرف کنندگان طراحی شده است. گیرندگان می توانند زمان تحویل مناسب و مکان مورد نظر خود را انتخاب کنند. کاربر نهایی همچنین می تواند بین دریافت بسته خود توسط دربان یا دسترسی به قفسه های سلف سرویس در روبو غلاف های بدون راننده یکی را انتخاب کند. این کمدها که 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس هستند، می توانند توسط گیرنده از طریق یک برنامه تلفن همراه باز شوند.
تأثیر مثبت کلی برای زندگی شهری
رنو که تقریباً 120 سال است که خودروهای تجاری سبک (LCV) تولید می کند و رهبر بازار اروپا در خودروهای LCV الکتریکی است، در موقعیت پیشرو برای تسریع تغییرات در خدمات تحویل و نحوه جابجایی کالاها قرار دارد.
رنو EZ-PRO چشم انداز ما از تحویل آخرین مایل را با اکوسیستم شهرهای هوشمند فردا و نیازهای حرفه ای ها نشان می دهد. این مفهوم راه حلی است که فرصت های بی شماری را برای شرکای مختلف ما باز می کند، مانند ما امروز با DPD Group، Lomi Coffee، Piper-Heidsieck و Patrick Roger نشان می دهیم. گفت اشوانی گوپتا، معاون ارشد اتحاد، LCV .
برای بیش از یک قرن، رنو در حال توسعه، تولید و فروش خودروهای تجاری سبک (LCV) برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان تجاری خواستار در سراسر جهان بوده است. فروش جهانی LCV گروه رنو از سال 2011 تا کنون 40 درصد افزایش یافته است و به رکورد تاریخی جدید 463000 دستگاه در سال 2017 رسیده است. امروزه رنو رهبر اروپا در زمینه ون و LCV الکتریکی است. Renault Pro+ برند متخصص گروه رنو است که محصولات، خدمات و راهحلهای متناسب با کاربران تجاری را برای امروز و فردا ارائه میدهد.
EZ-PRO یک راه حل مشترک است . کاروانی از غلاف ها که از یک مرکز خارج می شوند و توسط یک اپراتور تدارکات مدیریت می شوند، می توانند انواع مختلفی از کالاها و کالاها را حمل کنند، هر غلاف دارای پرداخت، موضوع، مشتریان و محل تحویل خاص خود است. با این حال، آنها توسط یک پلت فرم الکتریکی و مستقل اداره می شوند. به همین ترتیب، یک پاد می تواند یک سری تحویل برای یک فروشگاه آنلاین و یک سری دیگر برای یک فروشگاه دیگر انجام دهد. این سناریوهای مشترک به به حداکثر رساندن بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.
درباره Renault Pro+
هانوفر، آلمان – 19 سپتامبر 2018 – امروز در نمایشگاه خودروی هانوفر، گروه رنو اولین نمایش جهانی رنو EZ-PRO را معرفی کرد، یک کانسپت روبو پاد مستقل، الکتریکی، متصل و مشترک، برای آینده راه حل های چابک و تحویل آخرین مایل برای هر نوع حرفه ای. خدمات تحویل آخرین مایل یکی از بزرگترین فرصتها برای اختلال در خدمات تحویل حرفهای است، زیرا تجارت الکترونیک همچنان در حال انفجار است، مصرفکنندگان خواهان تحویل فوری هستند، خردهفروشان باید هزینههای تحویل را مدیریت کنند، و شهرها همچنان به دنبال راههای جدیدی برای مدیریت ترافیک تشدید شده هستند. تراکم، شلوغی.
استایل EZ-PRO طوری طراحی شده است که تاثیر بصری آن را به حداقل برساند و ادغام غلاف ها را در منظر شهری افزایش دهد. روکش ساتن بدنه، فیرینگ چرخها و ظاهر براق پنلهای بازکننده و ویژگیهای انعکاسی باعث میشود که غلافها در منظره شهر محجوب شوند.
EZ-PRO – یک تجربه بدون درز برای کاربران نهایی (گیرندگان)
ناوگان Robo-pods بدون راننده یا با جوخه کردن یکدیگر را دنبال می کنند یا می توانند به طور مستقل حرکت کنند. مطابق با وعده برند Renault Pro+ LCV، ساخت سفارشی نیز نقطه قوت این مفهوم است. EZ-PRO دارای ماژول های قابل تنظیم است که طیف گسترده ای از نیازهای خاص مشتریان تجاری را برآورده می کند: برای متخصصان تحویل و تدارکات آخرین مایل، اما همچنین برای خرده فروشان، صنعتگران و کارآفرینان.
“با EZ-PRO، ما به کار اکتشافی خود در مورد تحرک مشترک شهری آینده ادامه می دهیم. با تمرکز بر راه حل های تحویل، این مفهوم مستقل، متصل و الکتریکی نشان دهنده ابزار ایده آلی است که هم فرصتی برای حرفه ای ها و هم تسهیل کننده خدمات است. همه کاربرانش، مستقیم یا غیرمستقیم. این مبتنی بر تخصص رنو در خودروهای تجاری و DNA این برند است که مردم را در قلب راه حل های آن قرار می دهد. گفت لورن ون دن آکر، معاون ارشد، طراحی شرکتی رنو .
مطابق با وعده برند رنو “Easy Life”، EZ-PRO یک راه حل ایمن و ارگونومیک برای دربان ارائه می دهد، به عنوان مثال، دسترسی جلو، کنترلر جوی استیک و ویژگی فرمان چهار چرخ با مانور آسان.
________________________________________________________________
گروه رنو از سال 1898 شروع به تولید خودرو کرده است. امروزه یک گروه چند برند بین المللی است که در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو در 134 کشور به فروش رسانده است، با 36 سایت تولید، 12700 نقطه فروش و بیش از 180000 کارمند. برای رویارویی با چالشهای بزرگ فناوری آینده و ادامه استراتژی رشد سودآور، گروه از رشد بینالمللی خود و تناسب مکمل پنج برند خود، رنو، داچیا و رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا، همراه با خودروهای برقی و اتحاد منحصر به فرد با نیسان و میتسوبیشی. رنو با تیم جدیدی در فرمول 1، موتوراسپرت را بردار نوآوری و آگاهی از برند می داند.
راه حل حمل و نقل برای مصرف کنندگان همچنین دارای گزینه های ردیابی بلادرنگ از طریق تلفن همراه با خدمات هشدار برای تجربه تحویل روان تر است.
درباره گروه رنو
تحویل آخرین مایل 30 درصد از ترافیک شهرها را تشکیل می دهد 1 – باری که EZ-PRO به لطف راه حل مشترک تحویل حمل و نقل، انعطاف پذیری و رانندگی مستقل می تواند به کاهش آن کمک کند. اینها باعث کاهش وسایل نقلیه در جاده در ساعات شلوغی و کاهش ترافیک ناشی از عادات بد رانندگی یا وسایل نقلیه تحویل بد پارک می شود. جریان روان ترافیک با اتصال خودروی رباتیک به زیرساختهای شهری مانند چراغهای راهنمایی و مرکز کنترل ترافیک بیشتر افزایش مییابد.
در EZ-PRO، غلاف رهبر میزبان یک دربان انسانی است که بر تحویل کالاها و خدمات و ناوگان آن نظارت دارد. رهایی از محدودیتهای رانندگی امروزی، دربان میتواند بر روی وظایف ارزش افزوده، مانند نظارت بر برنامهریزی سفر و روبو غلافهای بدون راننده، یا اطمینان از خدمات کارآمد و سفارشی، مانند حضوری، تحویل ممتاز مواد غذایی یا اشیاء شکننده تمرکز کند.