برای چیزهای بزرگ باز است. تمام کمپین جدید RENAULT KANGOO VAN.
رنو کانگو وانت از نسل اول همیشه توانسته است نوآوری کند و انتظارات حرفه ای ترین افراد را برآورده کند. وانت کاملا جدید رنو کانگو با ارائه یک طراحی جدید و یک نوآوری بزرگ، از قاعده مستثنی نیست: “کنجد باز رنوTM“، با دهانه جانبی از 1.45 متر بزرگترین دسترسی جانبی در رده خود.
رنو کانگو وانت جدید یک نوآوری بزرگ با کنجد باز رنو داردTM. برجسته کردن این ویژگی و تبدیل آن به مرکز خلاقانه این کمپین برای ما بدیهی به نظر می رسید. می گوید آرنو بلونی مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.
“کنجد باز توسط رنوTM“نوآوری عنصر اصلی باقی می ماند و وسیله نقلیه را به عنوان ابزار عالی برای موفقیت حرفه ای معرفی می کند.
ترفندی با اشاره به دهانه کناری “کنجد باز شده توسط رنوTM“از ون کانگو در طول فیلم ظاهر می شود، با صدای دخترک که داستان و پشت سر موفقیت پدرش را به ما می گوید.
در این کمپین، یک صنعتگر جوان حرفه خود را می بیند شکوفه دادن و تبدیل شدن موفقیت آمیز با کمک ون کانگو خود. داستان از آنجا شروع می شود که صنعتگر به زودی پدر می شود و تصمیم می گیرد برای دختر کوچکش یک صندلی چوبی بسازد. طراحی صندلی به موفقیت بزرگی تبدیل می شود که صنعتگر را به سمت اداره یک کسب و کار خانوادگی و مشهور شدن در برنامه گفتگو می کشاند.