بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

برای بررسی امکانات اکستریم VX بهتر است از لیستی از بالاترین امکانات کمکی رانندگی استفاده کنید.

  • هشدار ترافیک متقابل از عقب
  • ترمز ترافیک متقابل از عقب
  • هشدار برخورد از عقب
  • هشدار باز شدن درب
  • هشدار ترافیک از جلو
  • ترمز ترافیک متقاطع از جلو
  • دستیار پارک خودکار
  • نقطه‌ی کور
  • تشخیص نقطه کور
  • کمک تغییر خط
  • ترمز اضطراری مانور
  • ترمز اضطراری خودکار
  • هشدار برخورد از جلو
  • کروز کنترل تبیقی هوشمند
  • هشدار خروج از خط
  • حفاظت از خروج از جاده
  • کمک حفظ خطوط
  • ارتقا یافته کنترل هوشمند
  • حفظ خطوط اضطراری
  • دستیار ترافیم
  • کمک کوروز یکپارچه
  • کنترل هوشمند چراغ جلو
  • کمک سرعت سرعت
  • نشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

تمام رادارهای فوق در کاتالوگ خودرو آمده است. اما چیزی که از آن‌ها دستگیرتان می‌شود این است که کارهای VX را انجام دهید. رادارها کنترل می کنند رانندگی شما هستند و به دلیل منویی با کلمات نامانوس (در فارسی و انگلیسی) متوجه نمی شوید که کدام مورد باعث نافرمانی شده است. در کل بعد از کمی سر و کله زدن با رادارها می‌توان به خوبی از آن‌ها استفاده کرد و مسئولیت را به آنها داد.

یکی از مواردی که کمی جای بهتر شدن دارد، کنترل مراقب راننده به جاده است، وقتی عینک بر چشمتان باشد و سنسور چشمانتان را نبیند، دائماً در حال هشدار به شماست که از جلوی غافل نشوید و توجه به جلو از همه چیز مهمتر است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

کروز کنترل تطبیقی ​​و حرکت خودکار بین خطوط به خوبی کار می‌کنند و در مسافرت‌هایی که از اتوبان‌ها عبور می‌کنند، تعداد زیادی از دوشتان برداشته می‌شوند.

در نهایت بررسی دقیق همه رادارها نیازمند زمانی چند روزه است، در مدت زمان محدودی که اکستریم VX را در اختیار داشته باشد، نمی‌شود نظری‌های مربوط به استفاده از این امکانات داشت.

از رادارها که بگذریم به تجهیزات رفاهی می‌رسیم، از گرم‌کن صندلی و استفاده از سیستم صوتی مخصوص سرنشینان جلو، عموم امکاناتی که به دنبالش هستید در اکستریم VX پیدا می‌شود. تکمیل بودن امکانات امتیازی برای VX است. اما وقتی ادعای لوکس‌ترین کراس‌اور را می‌شنوید می‌بایست انتظار داشته باشید که می‌توانیم به همچین امکاناتی بسنده نکنیم و به نحوه عملکرد آن‌ها هم بپردازیم.

صندلی سردکن‌ها در واقع از تعریق و چروک لباس‌هایتان بعد از نشستن برروی صندلی‌های چرم از می‌کند. با این کار به خوبی برمی‌آید، برای خنک کردن شما کم به نظر می‌رسد. سوار صندلی به خوبی بعد از سفرهای سفرها را از ماهیچه‌های پشت می‌گیرند. اما بعد از رفع مشکل می‌دهید، آن‌ها را خاموش کنید!

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

تهویه‌ سه کانال حقیقتا در میان خودروهای چینی تنها در اکستریم VX پیدا می‌شود. تهویه پرتاب باد خوبی دارد، اما از خودرویی که لوکس خود را معرفی می‌کند انتظار می‌رود صدای تهویه را با طراحی فکر کرده‌تر دریچه‌ها کمتر باشد.

کیفیت نمایش‌گرهای FULL HD بدون هیچ انتقادی خوب است، بازخورد خوبی نسبت به لمس شما نشان می‌دهد و شدت نور خوبی برای استفاده در روزهای آقتابی دارد.

تقسیم وظایف در تورها و منوها نسبتا خوب است و با منوهایی اختصاصی برای هر کاربری که شما را آسان‌تر می‌کند. اما برای عادت کردن به کلمات نامانوس در نیازمندید که چند روزی به فراگیری منو بپردازید.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

از طرفی برای دسترسی به تهویه و دوربین 360 صفحه‌های لمسی طراحی می‌شوند که شما می‌بایست کمی لمس آن را جدی‌تر از صفحات تاچ کنید. که امری منطقی‌است تا از فرمان‌های اتفاقی جلوگیری کند، اما به‌عنوان راهنمای کنترل‌های زیر انگشتتان حس نمی‌کند، برای استفاده از آن می‌بایست از جاده برداشته شود.

در نهایت اگر بخواهیم جمع‌بندی‌های برروی امکانات VX داشته باشیم، با خودرویی طرف هستیم که از همه آپشن‌های خودروهای به روز در کابینش استفاده کرده و به قول معروف جنس‌اش جور است. اما اگر بخواهیم خیلی سخت بگیریم، عملکرد این آپشن‌ها را می‌بایست از خودروهای دیگر برند چری یک سر و بالاتر از می‌بود.

منبع: https://bama.ir/o/zd2qk23g


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: