برق در صورت تقاضا: Clio E-TECH و Captur E-TECH Plug-in از قیمت های خود رونمایی کردند

45tk1kk5qq-phpah717c



منبع

[1] کمتر از 35 گرم CO2/km NEDC BT

به لطف توسعه یک پیشرانه بی‌سابقه هیبریدی پلاگین، فناوری E-TECH Plug-in تضمین می‌کند:

چند ماه پس از عرضه، رنو کلیو جدید مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفت. پیشرو بی چون و چرا در فروش در تمام بخش های اروپا، نیو کلیو با حفظ DNA خود کاملاً بازطراحی شده است. طراحی بیرونی مدرن و گویاتر، کیفیت سطح بالای پرداخت، تطبیق پذیری و فناوری های جدید آن را در صدر رده خود قرار می دهد. نتایج تست Euro-NCAP آن نیز موقعیت آن را به عنوان ایمن ترین خودرو شهری در بازار تایید کرد.

New Clio E-TECH در کل محدوده از Zen و نسخه Business برای مشاغل در دسترس است. قیمت آن از 22600 یورو شروع می شود. با استفاده از این موتور جدید E-TECH، نیو کلیو در مقایسه با موتورهای بنزینی مجهز به گیربکس اتوماتیک، با بهره گیری از کاهش مصرف سوخت هیبریدی، به ویژه در شهر و جاده، هزینه کل رقابتی استفاده را ارائه می دهد.

تعرفه پلاگین رنو کپچر E-TECH (از جمله مالیات در تاریخ 05/03/2020)

رنو ورود موتور E-TECH، اولین هیبریدی کامل گروه رنو را اعلام می کند که کامل ترین پیشنهاد موتور در این بخش را تقویت می کند.

بنابراین Clio E-TECH جدید تمام مزایای یک Clio را ارائه می دهد که اکنون با یک موتور هیبریدی خود شارژر پاسخگو و مقرون به صرفه ترکیب شده است.

دو ماشین در یک! بدون هیچ گونه مصالحه‌ای، می‌توان در طول هفته با برق رانندگی کرد و در آخر هفته‌ها برای سفرهای طولانی‌تر به جاده رفت. یک دکمه روی داشبورد همچنین امکان تغییر حالت برقی را در صورت تمایل راننده فراهم می‌کند و حالت E-SAVE این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز به رانندگی در حالت 100٪ برقی در پایان سفر، شارژ باتری کافی را حفظ کنید. حالت ترمز گیربکس کاملاً جدید بازیابی انرژی را بهینه می کند و در نتیجه برد الکتریکی را افزایش می دهد.

رنو کپچر جدید، رهبر بلامنازع فروش شاسی‌بلندهای سگمنت B، با حفظ دی‌ان‌ای خود کاملاً بازطراحی شده است: طراحی جدید، ورزشی‌تر، کیفیت سطح بالا، ماژولار بودن، جادار بودن، اتصال و فناوری در بهترین سطح بازار. . پس از کسب 5 ستاره در تست های Euro-NCAP، رنو ورود موتور پلاگین E-TECH، اولین هیبریدی کامل پلاگین از گروه رنو را اعلام می کند که کامل ترین پیشنهاد موتور در بخش B را تقویت می کند.

موتور اسپورت و مشارکت رنو در فرمول 1 در مرکز توسعه موتورهای هیبریدی E-TECH رنو بوده است. این پل ها بین موتوراسپرت و وسیله نقلیه تولیدی حول محور استفاده و بازیابی انرژی و استفاده از یک جعبه دنده چند حالته خلاقانه است که برای اولین بار برای یک وسیله نقلیه تولیدی است.

RENAULT CLIO E-TECH HYBRID جدید

در چرخه ترکیبی، پلاگین جدید Captur E-TECH 1.5 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند و 32 گرم CO2 در کیلومتر در مقادیر WLTP VLOW منتشر می کند. [1] (مشروط به تایید نهایی). این امر باعث می شود تا بودجه سوخت به میزان قابل توجهی کاهش یابد و در نتیجه بودجه ماهانه کلی رقابتی تری نسبت به موتورهای بنزینی معادل داشته باشد. به عنوان مثال، برای یک مشتری که تقریباً 60000 کیلومتر طی 48 ماه رانندگی می کند، بودجه ماهانه مشاهده شده (اجاره مالی + سوخت) برای یک Renault Captur E-TECH Plug-in هیبریدی جدید کمتر از TCe 155 EDC است.

guea014q95-php2m52ve

با پلاگین جدید Captur E-TECH، به لطف باتری 9.8 کیلووات ساعتی و 400 ولتی، رانندگی بر حسب تقاضا، بر اساس برد حداکثر 65 کیلومتر (WLTP شهری) الکتریکی است.

قیمت رنو کلیو E-TECH هیبریدی (از جمله مالیات در تاریخ 05/03/2020)

پلاگین E-TECH جدید RENAULT CAPTUR

Clio E-TECH جدید همچنین با شروع 100٪ الکتریکی و بازسازی باتری در هنگام کاهش سرعت و ترمز، مشابه خودروهای الکتریکی مشخص می شود. در ترکیب با ظرفیت شارژ مجدد باتری ها و کارایی سیستم E-TECH، امکان بهینه سازی مصرف و رانندگی در حالت برقی وجود دارد. برای به دست آوردن 80٪ از زمان رانندگی در شهر در حالت تمام برقی، برای صرفه جویی در مصرف تا 40٪ در مقایسه با یک موتور حرارتی در چرخه شهری کافی است. در چرخه ترکیبی، New Clio E-TECH کمتر از 100 گرم CO2 در کیلومتر (مقادیر WLTP VLOW) منتشر می کند. [1]).

در New Clio E-TECH، موتور هیبریدی کامل حداکثر کارایی را در استفاده با واکنش عالی و قدرت ترکیبی 140 اسب بخار ارائه می دهد.

مهندسان رنو راه حلی نوآورانه برای ارائه یک پیشنهاد هیبریدی مرتبط، اصلی و انحصاری ایجاد کرده اند که موضوع بیش از 150 پتنت بوده است. این بر اساس یک معماری ترکیبی به اصطلاح “سری موازی” برای ارائه حداکثر تعداد ترکیب و به حداکثر رساندن صرفه جویی در CO2 در طول استفاده است.

گروه رنو یک پیشگام و متخصص در تحرک الکتریکی است. این در قلب تعهدات گروه در چشم انداز آن برای تحرک پایدار برای همه، امروز و فردا است. این تخصص که بیش از 10 سال است در خودروهای الکتریکی به دست آمده است به آن اجازه می دهد موتورهای هیبریدی پویا و کارآمد ارائه دهد.

[1] یعنی کمتر از 90 گرم. CO2/km در مقادیر NEDC BT (مشروط به تایید نهایی)


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: