بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب

این میزان یقینا برای هر کاربر و دانشجویی می‌تواند فراتر از عالی باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ به‌طور دقیق ۱۴.۲ اینچی است و همراه با رزولوشن ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ پیکسل می‌توانید به سراغش بروید. یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان، تینک پد ایکس ۱۲ است که به‌طور خلاصه می‌تواند نسخه بهتری از سرفیس پرو ۷ باشد. این محصول از همان فرم فاکتور جدا شدنی استفاده می‌کند و یک پایه هم برای چرخش به زاویه ۱۶۰ درجه در آن وجود دارد.

از لپ تاپ برای انجام تکالیف، نوشتن تحقیق و سوال و پایان نامه، امتحان دادن، یاد گرفتن درست، دیدن فیلم های ویدیو ای درس ها و…. حتی برخی از رشته ها و مدارس بخشی از کارهایشان با برنامه های مختلف است. اما لپ تاپ های دانشجویی با لپ تاپ های معمولی کمی فرق می کنند و باید در هنگام خرید آنها به نکات مختلف توجه کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین لپ تاپ دانشجویی را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل کیفیت لپ تاپ‌هایی که به اروپا و آمریکا صادر می‌گردد خیلی بالاتر از کیفیت لپ تاپ‌هایی که به خاورمیانه یا آفریقا صادر می‌شود. در نگاه اول به نظر می‌رسد که قیمت اصلی‌ترین تفاوت لپ تاپ تازه و استوک است. بله، حتی گاهی ممکن است قیمت یک لپ تاپ استوک از تازه‌ی آن گران‌تر باشد. این لپ تاپ یک حافظه پرسرعت SSD برای نصب ویندوز و نرم افزارها دارد به همراه یک هارد دیسک یک ترابایت که برای ذخیره فایل‌ها مناسب است. یک لپ تاپ 14 اینچی و با بدنه پلاستیکی از برند ایسوس است که با وزن 1.5 کیلوگرم، برای دانشجویانی که به دنبال وزن پایین هستند (مانند دختران)، انتخاب بسیار خوبی است.

  • در جایگاه دوم، لپ تاپ Asus TUF Gaming F17 FX706HE-A قرار دارد که به پردازنده گرافیکی بسیار قوی RTX 3050ti مجهز است و در این محدوده قیمت، بهترین لپ تاپ گرافیکی بازار است (یک انتخاب عالی برای طراحی https://www.asilbekharid.com/ مهندسی).
  • نمایشگر ترجیحا باید رزولوشن FHD داشته باشد و از نوع مات هم باشد تا نور کمتری را بازتاب دهد.
  • علیرغم اینکه قدرت زیادی در این بدنه باریک و براق جمع شده است، مک بوک پرو در تست باتری هم توانست که ادعاهای اپل را اثبات کند.
  • اگر بودجه خوبی دارید خرید این مدل ها بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

اگرچه، قرار نیست همه امکانات این محصول صرفا برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب باشد. اگر می‌خواهید ترکیبی از عملکرد بازی و عمر باتری بالا را در اختیار بگیرید، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید باشد. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان همواره محصولی است که ترکیبی از امکانات را برای شما فراهم کند و ایسوس آن را رعایت کرده است. دانشجویان اکثر در حوزه گیم نیز فعالیت می‌کنند و به همین دلیل، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب

این تعادل در زمینه ابعاد مناسب لپ تاپ بوده و به همان اندازه که برای نمایش محتواها نیاز دارید، در آن‌سوی ماجرا می‌توانید از قابلیت حمل آن‌ها هم استفاده کنید. در کنار این ابعاد مناسب می‌توانید به یک صفحه نمایش لبه به لبه ۱۳.۳ اینچی هم دسترسی پیدا کنید. این لپ تاپ مختص دانشجویان است و دانش آموزان دلیلی برای خرج این هزینه هنگفت ندارند.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E15 Gen 2 (Core i5_MX

انتخاب‌های جذابی از پورت‌ها را هم خواهید داشت و به راحتی می‌توان متوجه شد که با یک لپ تاپ دانشجویی عالی روبرو هستیم. این محصول از عملکردی بالا برای اجرای برنامه‌ها و ابزارهای مختلف برخوردار است. صفحه نمایش روشن و Vivid هم کمک می‌کند که طراحان گرافیکی و کسانی که ادیت ویدیو انجام می‌دهند، به کیفیت مطلوب دست پیدا کنند. سبک طراحی لپ تاپ هم بسیار زیبا و خاص است و می‌توانید از بدنه آلومینیومی با ماندگاری بالا استفاده کنید.

بدیهی است که بالاتر رفتن پردازنده شما هزینه ی بیشتری را برای خرید باید متقبل شوید چراکه کارایی حرفه ای تری از لپ تاپ خود می توانید انتظار داشته باشید. قیمت لپ تاپ دانش ‌آموزی و دانشجویی از 10 میلیون تومان آغاز شده و باتوجه‌به مشخصات سخت‌افزاری هر برند متغیر است. توی این بازه قیمتی بیشتر لپ تاپ ها از کارت گرافیک های قوی ای برخوردار نیستند و از پردازنده های متوسط و ضعیفی برخودار هستند.

مشخصات لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L3 – 15IML05 – NPA:

بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: