تاتا هریر 2023 جدید برای دریافت موتور بنزینی توربو؟


تاتا هریر آماده دریافت به‌روزرسانی قابل توجهی در اواسط عمر در هفته‌های آینده است. رزرو مدل به روز شده SUV قبلاً در سراسر کشور آغاز شده است. در حالی که جزئیات فیس لیفت جدید تاتا هریر 2023 هنوز به طور رسمی فاش نشده است، گزارش شده است که با موتور جدید 1.5 لیتری TGDi توربو بنزینی تزریق مستقیم این برند عرضه می شود. موتور چهار سیلندر که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو دهلی 2023 به نمایش گذاشته شد، قدرت ادعایی 170 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتن متر بین 2000 تا 3500 دور در دقیقه ارائه می کند.

موتور جدید 1.5 لیتری توربو بنزینی این خودروساز نیز در نسخه ICE استفاده خواهد شد. تاتا سیرا SUV این موتور برای سال 2025 است. همین موتور بنزینی ممکن است شاسی بلند سایز متوسط ​​تاتا Curvv و سافاری به روز شده را تامین کند. تاتا می گوید که موتور بنزینی جدیدش ساختار آلومینیومی دارد که آن را سفت تر و کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می کند. دارای فاز بادامک دوگانه، پمپ روغن متغیر و منیفولد اگزوز یکپارچه در سر سیلندر است.

رزرو تاتا هریر 2023

موتور بنزینی جدید Tata TGDi با یک توربوشارژر هندسی متغیر خنک‌شونده با آب تقویت می‌شود که ادعا می‌شود گشتاور آن را از پایین‌تر در محدوده دور برای شتاب بهتر بهبود می‌بخشد. موتور جدید به لطف قطارهای سوپاپ و زنجیر تایم جدید، هزینه مالکیت پایینی دارد. در صورت عرضه، هریر بنزینی را می توان با گیربکس دستی یا اتوماتیک داشت.

فیس لیفت جدید تاتا هریر 2023 با موتور 2.0 لیتری توربو دیزل موجود و گزینه های جعبه دنده 6 سرعته دستی و اتوماتیک ادامه خواهد یافت. مشعل روغن اخیراً برای مطابقت با استانداردهای آلایندگی سختگیرانه BS6 فاز II به روز شده است. قدرت ادعایی آن 170 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر است.

انواع تاتا هریر 2023

علاوه بر این، هریر جدید با فناوری ADAS (سیستم کمک راننده پیشرفته) ارائه می شود که ویژگی های ایمنی پیشرفته ای را ارائه می دهد. این SUV همچنین می‌تواند از نور محیطی چند رنگ، تودوزی جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی جدید و خوشه ابزار نیمه دیجیتال و دوربین 360 درجه برخوردار شود.


تاتا هریر 2023 جدید برای دریافت موتور بنزینی توربو؟








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: