طراحی وسایل نقلیه با فضیلت تر برای محیط زیست کار آن است. افمنطقه تلاش می کند پاسخگویی به چالش های اجتماعی و محیطی که اکنون زندگی روزمره ما را نشانه گذاری می کند و آینده ما را شکل می دهد، این مزیت (بزرگ) است که او سعی می کند به سطح خود، یعنی سطح مواد برساند. کوئنتین، خلبان محیط زیست در مهندسی مواد در رنو، مورد خدمت قرار گرفت مگان E-TECH الکتریک جدید، مدلی که این را ثابت می کند مسائل زیست محیطی بیش از هر زمان دیگری در مرکز استراتژی شرکت قرار دارد. سی سال پیش، این رویکرد با استفاده از پلاستیک های بازیافتی در وسایل نقلیه آغاز شد. امروز در حال شتاب گرفتن است و بعد دیگری را تجربه می کند. اکوسیستم های منبع یابی و تولید اکنون دوباره طراحی یا اصلاح شده اند ریختن بخشی از پویایی اقتصاد دایره ای باشد، بنابراین ردپای کربن را کاهش می دهد خودرو خیلی قبل از اینکه در گردش باشد. منابع محلی، تامین کنندگان متعهد، مواد بازیافتی: در را به روی دیدگاه های جدید از نظر باز می کند تحرک پایدار
در داخل خودرو، بسیاری از قطعات مانند داشبورد، کنسول وسط، روکش صندلی ها و فرش ها از مواد بازیافتی استفاده می کنند. این خودرو به طور متوسط 28 کیلو پلاستیک بازیافتی مصرف می کند. عملکردی که به آن اجازه می دهد حتی بیشتر در آن جا شود مسیر کاهش ردپای کربن تحت تعقیب شرکت تا سال 2030، گروه رنو هدف کلی 33 درصد مواد بازیافتی در خودروهای خود را در نظر گرفته است.
از طراحی خود، New Mégane E-TECH Electric بخشی از رویکرد اقتصاد دایره ای بوده است. این مدل الکتریکی که در فرانسه در کارخانه Douai مونتاژ شده است، تعهدات گروه را برای حفظ منابع، به لطف تولید محلی و کار در بالادست و پایین دست با تامین کنندگان و کانال های بازیافت، منعکس می کند.
* بر اساس دستورالعمل صدور گواهینامه بازیافت اروپا 2005/64/EC