تاثیرات زیست محیطی: Mégane E-TECH Electric راه را نشان می دهد

طراحی وسایل نقلیه با فضیلت تر برای محیط زیست کار آن است. افمنطقه تلاش می کند پاسخگویی به چالش های اجتماعی و محیطی که اکنون زندگی روزمره ما را نشانه گذاری می کند و آینده ما را شکل می دهد، این مزیت (بزرگ) است که او سعی می کند به سطح خود، یعنی سطح مواد برساند. کوئنتین، خلبان محیط زیست در مهندسی مواد در رنو، مورد خدمت قرار گرفت مگان E-TECH الکتریک جدید، مدلی که این را ثابت می کند مسائل زیست محیطی بیش از هر زمان دیگری در مرکز استراتژی شرکت قرار دارد. سی سال پیش، این رویکرد با استفاده از پلاستیک های بازیافتی در وسایل نقلیه آغاز شد. امروز در حال شتاب گرفتن است و بعد دیگری را تجربه می کند. اکوسیستم های منبع یابی و تولید اکنون دوباره طراحی یا اصلاح شده اند ریختن بخشی از پویایی اقتصاد دایره ای باشد، بنابراین ردپای کربن را کاهش می دهد خودرو خیلی قبل از اینکه در گردش باشد. منابع محلی، تامین کنندگان متعهد، مواد بازیافتی: در را به روی دیدگاه های جدید از نظر باز می کند تحرک پایدار

در داخل خودرو، بسیاری از قطعات مانند داشبورد، کنسول وسط، روکش صندلی ها و فرش ها از مواد بازیافتی استفاده می کنند. این خودرو به طور متوسط ​​28 کیلو پلاستیک بازیافتی مصرف می کند. عملکردی که به آن اجازه می دهد حتی بیشتر در آن جا شود مسیر کاهش ردپای کربن تحت تعقیب شرکت تا سال 2030، گروه رنو هدف کلی 33 درصد مواد بازیافتی در خودروهای خود را در نظر گرفته است.

از طراحی خود، New Mégane E-TECH Electric بخشی از رویکرد اقتصاد دایره ای بوده است. این مدل الکتریکی که در فرانسه در کارخانه Douai مونتاژ شده است، تعهدات گروه را برای حفظ منابع، به لطف تولید محلی و کار در بالادست و پایین دست با تامین کنندگان و کانال های بازیافت، منعکس می کند.

* بر اساس دستورالعمل صدور گواهینامه بازیافت اروپا 2005/64/EC



منبع

بیرون، مانند داخل، بهut برای بهینه سازی منابع طراحی شده است. به عنوان مثال، چندین قسمت بدن از آلومینیوم ساخته شده است. ماده ای که باعث می شود بدنه برای استقلال بهتر سبک شود و استفاده از آن نیز به صورت دایره ای اندیشیده شده است. چگونه؟ در حین مهر زنی، زمانی که آلومینیوم برش داده می شود تا شکل دلخواه به قطعات بدهد، مواد ضایعات به دست آمده مرتب شده، فشرده شده و به تامین کننده اولیه ارسال می شود که آنها را دوباره در چرخه تولید خود ادغام می کند. آنها سپس به کارخانه دوآی باز می گردند تا در تولید استفاده شوند.یون قطعات جدید این حلقه بازیافت کوتاه به کاهش ردپای کربن کمک می کند در مورد ساخت وسیله نقلیه و برای ایمن سازی انبار مواد.

جهت شمال فرانسه، جایی که Mégane E-TECH Electric جدید مونتاژ شده است. در کارخانه Douai، در بخش برق، هر روز صدها وسیله نقلیه در خطوط تولید تردد می کنند. مدل تجسم می کند ارزش های تولید مسئولانه با تامین قطعات در نزدیکترین فاصله ممکن به محل مونتاژ و استفاده از بسیاری از مواد بازیافتی 70 درصد از کل جرم آن در اروپا تامین می شود.

برش های آلومینیومی حدود 40 درصد از حجم های مورد استفاده برای مهر زنی قطعات را نشان می دهد. به لطف بازیافت 100٪ آنها، ما در حال اجرای یک اقتصاد دایره ای هستیم، در حالی که کیفیت مواد را حفظ می کنیم.
دایره، با فضیلت ترین محیط زیست و اقتصادی، بسته است!

نقش من این است که بدون کربن ترین مواد ممکن را تجویز کنم و دامنه مواد بازیافتی را غنی کنم. در New Mégane E-TECH Electric، میزان پلاستیک های بازیافتی 20 درصد در مقایسه با رنو ZOE افزایش یافته است.

در مجموع، Mégane E-TECH Electric جدید دارای نرخ بازیافت بیش از 90٪* است. بنابراین، آغاز دوره ای جدید است، متعهدتر، مسئولیت پذیرتر، تا بیشترین رضایت کوئنتین را جلب کند، که بدین ترتیب کار روزانه خود را در راستای ایده هایش قرار می دهد.

Mégane E-TECH Electric جدید از این هم فراتر رفته است جاه طلبی زیست محیطی و به ویژه راه را برای پروژه های نویدبخش جدید هموار می کند بازیافت مواد و فلزات سازنده باتری های آن. این عناصر بازیافتی روزی برای ساخت باتری های جدید برای Gigafactory که از سال 2024 در سایت Douai از زمین خارج می شود.

کوئنتین، پایلوت محیط زیست در مهندسی مواد

تولید مسئولانه

پارچه، کارشناس بازیافت گروه رنو

در کشتی، پلاستیک های بازیافتی جای خود را باز می کنند

کوئنتین، پایلوت محیط زیست در مهندسی مواد

نرخ بازیافت بیش از 90%


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: