تحلیلی بر نرم افزار CRM رایگان-نرم افزار CRM

تحلیلی بر نرم افزار CRM رایگان-نرم افزار CRM

با این مدل گردش کار بسیاری از مراجعات حضوری و تلفنی حذف و گردش کار به صورت خودکار و بدون امکان فراموشی انجام خواهد شد. هریک از این سرنخ ها و مشتریان بالقوه نیاز به پیگیری های منظم و ارتباط موثر دارند تا از شما خرید کنند و پس از آن به مشتری وفادار شما تبدیل نرم افزار ویتایگر شوند. از طرف دیگر با گسترش ارتباطات و محدود بودن زمان، اگر شما در هر جایی که هستید به اطلاعات مشتریان و پروژه ها دسترسی نداشته باشید، احتمالا فرصت های زیادی را از دست می دهید… همانطور که می دانید، مایکروسافت بزرگترین تولید کننده نرم افزار در دنیاست. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت با نام مایکروسافت داینامیک CRM ارائه می شود. شرکت پرنیان پردازش پارس یک سرویس ابری از نرم افزار CRM مایکروسافت را با نام اورست ارائه می کند.

  • افرادی که به عنوان کارشناس CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌ها و سازمان‌ها استخدام می‌شوند، تمامی فرآیند‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان را بر عهده می‌گیرند.
  • حتی در بسیاری از موارد نیاز است تا بیرون از شرکت امکان اتصال به CRM باشد.
  • بنابراین با تشویق استفاده مناسب از سیستم ، با برگزاری جلسات بعدی و جلسات آموزشی ، مسافت بیشتری را طی کنید.
  • از آنجا که تمامی این اطلاعات در یکجا جمع‌آوری می‌شود و به اشتراک گذاشته می‌شود، بخش‌های مختلف سازمان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

در بالا امکاناتی که یک نرم افزار ارتباط با مشتری در اختیار شما و کسب‌و‌کارتان قرار می‌دهد را توضیح دادیم. اما اجازه دهید برای اینکه راحت‌تر بتوانید در رابطه با داشتن یک نرم افزار CRM تصمیم بگیرید، به‌صورت مختصر به امکانات و مزیت‌های کلیدی نرم افزار CRM اشاره کنیم. برای فروش بهتر لازم که از مزیت های کلیدی نرم افزار CRM است شرایط آینده را پیش‌بینی کنیم تا بهتر با نیاز و خواسته مشتریان آشنا شده و بتوانیم محصولات و خدمات مورد نیاز آنها را در زمان درست ارائه دهیم.

وقتی تیم فروش و تیم خدمات مشتری فعال و آگاه هستند باعث می‌شود مشتریان بالقوه و فعلی شما احساس کنند که به آنها اهمیت می‌دهید، به علاوه، می‌تواند نتیجه شما را از طریق رضایت بیشتر مشتری و کاهش زمان برای حل و فصل مسائل بهبود بخشد. برای رفع این مشکل شرکت ها می توانند در نرم افزار CRM سرو کمپین های بازاریابی و بودجه و هزینه آن را مشخص کنند. با رصد کل فرایند مربوط به مشتریان بالقوه‌ای که از هر کمپین جذب کرده‌اند، اثربخشی آن فعالیت بازاریابی را شناسایی کنند و در فعالیت‌های آتی تصمیم‌‌های هوشمندانه‌تری بگیرند.

امکانات نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو:

اینکه از بین CRMهای نصبی و ابری، یکی را انتخاب کنید در درجه اول به بودجه شما بستگی دارد، سپس باید منابع داخلی خود را بررسی کنید که آیا توانایی فنی مدیریت نرم‌افزار و امنیت آن را دارید یا خیر. همچنین اگر سازمان شما نگاه بلندمدتی دارد، استفاده از CRM داخلی، گزینه بهتری خواهد بود. مزیت دیگر CRM ابری در امکان دسترسی به آن در هر مکان و زمان و با هر دستگاهی می‌باشد. CRM مدیریت کمپین، ترکیبی از CRM تحلیلی و عملیاتی است و این امکان را به شما می‌دهد که از تمامی‌ اطلاعات جمع آوری شده مشتریان، برای اجرای و تحلیل کمپین‌های بازاریابی و فروش سازمان خود استفاده کنید.

امکانات بیشتر از نرم افزار CRM رَوش

وقتی اولین بار روند بررسی CRM انجام میشود،پلنی را برای مانیتورینگ طولانی مدت سلامت سیستم توسعه دهید. با تمام توان خود سعی کنید زمان بین آموزش و راه اندازی را به حداقل برسانید ، بنابراین هنوز در ذهن کاربران تازه است. شما داده های مشتری خود را منتقل کرده اید ، سیستم های خود را آزمایش کرده اید و اکنون برای راه اندازی CRM آماده هستید. CRM مانند یک صنعت به سرعت رشد کرد ، اما مزایای واقعی آن پس از نصب ادامه ندارد و از هر 3 شرکت 1 شرکت اعلام می کند که منافع محدودی را برای او ایجاد کرده است.

ارائه مکانیزمی سریع برای مدیریت و زمان بندی تماس های فروش جهت ارزیابی ناهماهنگی شناختی پس از خرید، احتمال خرید مجدد، زمان خرید مجدد و دفعات خرید مجدد. با استفاده از این ابزار می توانید ارجاعات، پیگیری و کاربرد منابع برای رسیدن به اهداف مشخص پروژه در یک دوره زمانی خاص را مدیریت کنید.مدیریت پروژه شامل گانت چارت، فازبندی پروژه، تعریف و ارجاع وظایف و… با به کارگیری نرم افزای CRM در سازمان، میزان بهره‌وری واحد فروش مجموعه‌ی خود را تا ۳۴% افزایش دهید. دوره‌های متنوع و بیش از صدها درس کاربردی رایگان برای صاحبان کسب و کار و افرادی که می‌خواهند مهارت‌های خود را ارتقاء دهند و در شغل خود پیشرفت کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: