تریبر، خودروی جادار و فوق ماژولار جدید از گروه رنو

هند یک بازار کلیدی برای توسعه گروه ما است. ما تازه شروع کرده‌ایم، اما جاه‌طلبی‌های ما عالی و مطابق با برنامه استراتژیک ما “راندن آینده” است: ما قصد داریم فروش خود را تا سال 2022 دوبرابر کنیم. به همین دلیل است که رنو تریبر، یک مفهوم انقلابی را راه‌اندازی می‌کنیم. بازار هند. رنو تریبر در هند طراحی، توسعه و تولید شد، ابتدا برای مشتریان هندی، قبل از اینکه دورتر را نگاه کنید. این یک جایگزین بی سابقه در بازار است.
تیری بولوره، مدیرعامل گروه رنو

با این مفهوم نوآورانه، گروه رنو پیشنهاد محلی خود را که قبلاً از Kwid، Duster و Captur تشکیل شده بود، تکمیل می کند. Triber نیازهای رو به رشد مشتریان خود در هند را هدف قرار داده است. ترکیبی منحصر به فرد از طراحی جذاب، استحکام، جمع و جور، جادار بودن و مدولار بودن، تریبر یک وسیله نقلیه همه کاره است که این شاهکار را مدیریت می کند که تا 7 بزرگسال را به راحتی در طول کمتر از 4 متر در خود جای دهد.

هدف ما با Triber طراحی وسیله نقلیه ای بود که با نیازها و زندگی مشتریان ما سازگار باشد: والدین، زوج ها، دوستان، خانواده، هر قبیله و سبک زندگی آنها. Triber به ارزش‌های سرخوشی و اشتراک‌گذاری که در رنو یکسان است وفادار است. این مدلی برای همه است که طراحی جذاب، مستحکم و جمع و جور را به نمایش می گذارد و فضای داخل کشتی را دوباره اختراع می کند. ما بسیار مفتخریم که به این شاهکار دست یافتیم که تا 7 بزرگسال را در طول کمتر از 4 متر به راحتی در خود جای دهیم!
لورن ون دن آکر، مدیر طراحی صنعتی گروه رنو



منبع

تریبر به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک “آینده رانده” و تسریع در گسترش بین المللی آن (افزایش بیش از 40 درصد برای رسیدن به بیش از 5 میلیون خودرو تا سال 2022) به استراتژی گروه رنو کمک خواهد کرد. هند یکی از بازارهای کلیدی برای توسعه فعالیت های گروه رنو برای دستیابی به این هدف است. به ویژه در هند، هدف میان مدت دوبرابر کردن حجم فروش به 200000 واحد در سال طی سه سال آینده است. این خودرو در نیمه دوم سال 2019 در کارخانه چنای تولید و با قیمتی رقابتی در هند عرضه خواهد شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: