تیری بولوره، مدیرعامل گروه رنو
تریبر، خودروی جدید، جادار و فوق مدولار رنو گروه رنو
گروه رنو جاه طلبی های بین المللی دارد و هدف آن رشد در سرتاسر جهان است (بیش از 40 درصد رشد فروش، با هدف بیش از 5 میلیون خودرو تا سال 2022). Triber، به این استراتژی جهانی کمک خواهد کرد. هدف میان مدت در هند، دوبرابر کردن حجم فروش به 200000 واحد در سال طی سه سال آینده است. Triber در سایت Chennai ساخته می شود و در نیمه دوم سال 2019 با قیمت رقابتی در بازار هند به فروش می رسد.
هند یک بازار کلیدی برای گروه رنو است. ما هنوز در هند جوان هستیم، با این حال جاهطلبیهای ما مطابق با برنامه استراتژیک ما “راندن آینده” بالاست: ما قصد داریم فروش خود را تا سال 2022 دوبرابر کنیم. به همین دلیل، ما رنو تریبر، مفهومی دیگر را که برای هندوستان هدف گذاری شده است، ارائه میکنیم. بازار اصلی رنو تریبر قبل از اینکه ما آن را به جهان معرفی کنیم، ابتدا برای مشتریان هندی در هند طراحی، توسعه و تولید شد. این یک تغییر واقعی بازی است.
با این مفهوم نوآورانه، گروه رنو محدوده محلی خود را که قبلاً از Kwid، Duster و Captur تشکیل شده بود، گسترش می دهد. بدون هیچ رقیب مستقیم، Triber در مقایسه با سایر وسایل نقلیه استاندارد B سگمنت، یک تغییر واقعی بازی است. پاسخ رنو به انتظارات کلیدی مشتریان هندی یک وسیله نقلیه مدرن، جادار و در عین حال جمع و جور، فوق ماژولار و کم مصرف است که تمام خانواده می توانند با آن سفر کنند. Triber با طراحی جذاب، محکم، جمع و جور، جادار و مدولار، محصولی همه کاره است که همچنین به این موفقیت دست می یابد که یک تا هفت بزرگسال را در راحتی در طول کمتر از 4 متر در خود جای دهد.
هدف ما با Triber این بود که ماشینی طراحی کنیم که مطابق با بسیاری از نیازها و زندگی بسیاری از مشتریان ما متحول شود. رنو تریبر چه پدر و مادر باشند، چه عاشق، یک گروه دوستان، یک بسته خانوادگی، از هر قبیله و هر سبک زندگی که باشند، رنو تریبر باید سازگار باشد. تریبر به ارزشهای سرخوشی و اشتراکگذاری، که در رنو هم یکسان است، صادق است. این یک طراحی جذاب، قوی و جمع و جور ارائه می دهد و فضا را دوباره برای همه اختراع می کند. ما به آخرین پیشرفت خود بسیار افتخار می کنیم، که چالش طول را به یک معجزه در عرض 4 متر تبدیل کرد!
لورن ون دن آکر، معاون اجرایی، طراحی شرکت، گروه رنو
توسط
برچسبها: