تلیسمان جدید و املاک طلیسمان: قیمت ها و محدوده، فرانسه

آبی dCi 150 همراه با گیربکس 6 سرعته دستی: انعطاف پذیری و لذت (مصرف در چرخه ترکیبی WLTP: Saloon/Estate 5 لیتر / 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر، 131 / 144 گرم CO2 / کیلومتر). بدون Malus برای این موتور در نسخه Saloon، که آن را در رده خود استثنا می کند.

در میان ویژگی‌های جدیدی که سالن و املاک جدید TALISMAN به آن می‌بالد، ویژگی جدید را خواهید یافت رانندگی آسان، یک سیستم کمک رانندگی که ایمنی و راحتی را همیشه تضمین می کند. به لطف چراغ‌های جلوی تطبیقی ​​LED جدید Matrix Vision، پرتو به‌طور خودکار با شرایط جاده سازگار می‌شود و به شما امکان می‌دهد با چراغ‌ها با شدت کامل رانندگی کنید، بدون اینکه هیچ‌وقت دیگر کاربران جاده، از جمله عابران پیاده را خیره کنید.

و دستیار بزرگراه و ترافیک رفتار خودرو را با شرایط ترافیکی تطبیق می دهد: سرعت شما را کنترل می کند و فاصله ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ می کند، در حالی که خودرو شما را در مرکز خط بین 0 تا 160 کیلومتر در ساعت نگه می دارد. هنگامی که ترافیک کاهش می یابد یا متوقف می شود، وسیله نقلیه متوقف می شود و پس از 3 ثانیه بدون هیچ گونه اقدامی از سوی راننده، به طور خودکار راه اندازی می شود.

TCe 160 همراه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته EDC: عملکرد و پاسخگویی (مصرف در چرخه ترکیبی WLTP: Saloon/Estate 6.2 لیتر / 7.1 لیتر در 100 کیلومتر، 140 / 160 گرم CO2 / کیلومتر). این نسخه به یک Malus فقط 100 یورو در نسخه Saloon نیاز دارد، به عبارت دیگر یکی از پایین ترین ها در رده خود.

چهار گزینه موتور برای New Talisman Saloon and Estate

ویژگی های جدید سالن و املاک تلیسمان جدید:

  • چراغ های جلوی تطبیقی ​​LED Matrix Vision
  • شاخص های پویا
  • دستیار بزرگراه و ترافیک
  • کروز کنترل تطبیقی ​​با عملکرد Stop & Go
  • ترمز اضطراری فعال با تشخیص عابر پیاده
  • تشخیص برخورد فعال از عقب
  • پانل ابزار دیجیتال 10.2 اینچی
  • عملکرد Autohold
  • 9.3 اینچ EASY LINK
  • ناوبری پیشرفته با به روز رسانی خودکار
  • شارژر تلفن القایی
  • خدمات ناوگان

معرفی کامل ویژگی های جدید سالن و املاک تلیسمان جدید را اینجا ببینید

سه سطح پایان برای رنو تالیسمان و تلیسمان استیت (+ 2 سطح خاص برای ناوگان)

آبی dCi 200 همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه EDC: لذت رانندگی و مصرف مدیریت شده (مصرف در چرخه ترکیبی WLTP: Saloon/Estate 5.6 لیتر / 6 لیتر در هر 100 کیلومتر، 146 / 157 گرم CO2 / کیلومتر).

از Zen تا Initiale Paris، 3 گزینه سطح تجهیزات برای New Talisman به گونه ای طراحی شده اند که انتظارات مشتریان ما را برآورده کنند، به ویژه در مورد نحوه استفاده از وسیله نقلیه، خواه برای سفرهای خصوصی یا کاری. در بالای این محدوده، نسخه Initiale Paris قرار دارد که از زمانی که عرضه شد، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. این سطح تجهیزات مورد علاقه خریداران طیف Talisman در سال 2019 بود که به ترتیب با 36 و 29 درصد برای نسخه های Saloon و Estate.

نسخه‌های Saloon و Estate New Talisman اکنون در نمایندگی‌های معتبر رنو در فرانسه به فروش می‌رسند. این مدل‌های جدید از نقاط قوت نسخه‌های عرضه‌شده در سال 2016 بهره می‌برند – طراحی، لذت رانندگی و تجربه داخل خودرو. تلیسمان جدید رنو با سبک بیرونی مدرن و محفظه سرنشین به روز شده، سطح بالاتری از کیفیت قابل درک و فناوری های جدید در بسیاری از لوازم جانبی خود، اکنون می تواند سفرهای کلاس تجاری را ارائه دهد.

آبی dCi 160 همراه با گیربکس دوکلاچه 6 سرعته EDC: لذت رانندگی و مصرف مدیریت شده (مصرف در سیکل ترکیبی WLTP: سالون/مستقی 5.6 لیتر / 6 لیتر در 100 کیلومتر، 146 / 158 گرم CO2 / کیلومتر).

طلسم جدید، سفر در کلاس تجاری

جزئیات تجهیزات و قیمت سالن و املاک جدید تلیسمان را در بیانیه مطبوعاتی زیر مشاهده کنید



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: