تماس با autobianki A112 Abarth
انتشار: بهمن 02، 1403
بروزرسانی: 01 خرداد 1404

تماس با autobianki A112 Abarth


درس های کلاسیک اروپایی که از انواع درس ها و ایده های عالی جدید و در حین ساختن درس های فرهنگی محلی ساخته شده اند. اروپا دارای طیف متنوع و متنوعی از طراحی های موتورسیکلت و موتورسیکلت است که با معرفی طیف وسیع تری از سواری ها و در تاریخ خود سرعت عمل شتاب گرفته، شکوفا شد و در مدت زمان طولانی ادامه یافت. در سراسر اروپا، بریتانیا و ایتالیا تجربه جغرافیایی خوبی در این دولت دارند. این داستان بسیار شبیه به این کشور است.

ایتالیا پس از تولید بیشتر آن چیزها با شرکت های موتورسیکلت سازی خود، معروف ترین برند جهان به نام Bianchi (Bianchi) را از بین برد. که به طور کامل منجر به تغییر نام Autobianchi و گنجاندن آن در گروه بزرگ خودروها (فیات)، به یکی از گروه غیرقابل تغییر Lancia/Lensea Iachia شد.

این مدل از مدل معروف ایتالیایی A112 که اسپارتان آشنا آشنا نامیده می شد ساخته شد که به تیونر معروف ایتالیایی آنی آپارت (آبارث) نام مستعار نسخه اسپارتانی این مدل بهسازی را داد.

ساراگاس اتوبیانکی

Bianchi (Bianchi) قدیمی ترین آن به سال 1885 میلیون در ایتالیا برمی گردد. این اولین شرکت در تاریخ، درخشش و پشت سر هر ابزار و طراحی محصولی برای تولید محصولات خوب بود که به نظر می رسد در مهندسی مدرن و استانداردهای کیفیت موتور سیکلت مورد توجه قرار گرفته است. پیانو موتورسیکلت های خود را در سال 1897 تولید کرد.

این شرکت در سال 1955 تحت رهبری جوینت ونچر و پیرلی به نام خودروساز اتوبیانچی نامگذاری شد. در اینجا تمامی محصولات اتوبیانکی تولید شده توسط یک گروه کوچک (هاچ بک مامولا) آورده شده است. این برند خود را به مجموعه ای از موفقیت های جدید وامی دارد و مهندسان جدیدی را در یک صنعت ناهمگن ایجاد می کند. جدیدترین نوآوری مهم در دنیای اتوبیانکی، سیستم انتقال نور پیشارانا Glow/Mobile Glow (FF Select) از نوع گسترده و هندسی است که منجر به افزایش فضا، پنهان ماندن ابعاد آن و متعاقب آن سایر جنبه های دنیای خودروسازان شده است. برای طرفداران FF Select بهبود یافته است.

فیلم های جدید برای فروش خودکار در سال 1986 ساخته شد و در مجموعه آن Lancia Idgham وجود دارد. از طریق این محصولات دیگر، این مدل توسط برند لانچی در بازار جهانی ایجاد می شود و در مدت زمان طولانی این برند با نمایش لوگوی لانچی برای همه نامگذاری می شود.

A112، محبوب آتوپیان

بدون شک مدل A112 با 17 سال سابقه نسل (1969-1986) و با ظرفیت تولید 1254 میلیون قطعه و 178 دستگاه، مشهورترین مدل تولید کننده در نوع خود است. این مدل یک هاچ بک 3 در رده سوپرمارکت (Supermini/Hmannand Mini Miner، Mini Cooper و مانند آن) با طول و عرض 3230 x 1480 میلی متر و محور فاصله 2038 میلی متر است که مدل بسیار کوچکی است. استانداردهای رده Super Mint برای کلاسیک) بسیاری از تعویض های مورد استفاده مکانیسم مناسبی برای مسابقات هستند. دلیل این امر بسیار ساده است، وزن Autoyanki A112 تا 670 کیلوگرم منجر به انجام بهترین کار تعویض کیل شد که عملکرد فنی را به دست آورد، چرخ های چرخشی و خروجی ملخ برای مسافران ایجاد کرد. بگرد.

A112 از نگاه بارت

اگر ارتباط واقعی با صنعتگری وجود داشت، مارک هایی که دارای تونر، نخ های ناب و فیلتر در آمریکای شمالی و AMG و M-Power در آلمان هستند، بدون شک برند ایتالیایی Barth Barth (Abarth) برای نگرانی باقی می ماند. شرکت مسابقه Abarth Tuner & Ghibani در سال 1949 توسط کارلو آلبرت آبارت از مدل ایتالیایی تاسیس شد. تجربه این شرکت در طراحی و نمونه سازی طرح های ساخت ایتالیایی از جمله آلفارومئو، لانچا (لانچا) و مشخصات خانه های بزرگ به بزرگترین شرکت تولیدی ایتالیا تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر در گروه بزرگ Estlantis (سری های بعدی Hustle Joint - Chrysler و Bu-Citron) قرار می گیرد. لوگوی برند ABART یکی از واضح ترین گرافیک های تاریخ صنعت است و یک خلاقیت خلاقانه است که بعدها با ترفند آبی و نمادی با ABARTH و نقاشی های رنگی زیاد به تصویر کشیده شد. ایتالیا (مشابه هواپیماهای ایرانی اما در آموزش حرفه ای) عالی است.

نسخه A112 از سال 1971 به نام Spirittrain و نسخه A112 روئن بازار که سلمانی با نسل دوم این خروست بود. نمونه هایی در این مقاله مربوط به سال 1976 از سری Somme A112 (1975-1976) نشان می دهد که با تغییرات جزئی در طراحی داخلی و خارجی، در 5 کلاس مختلف قرار می گیرند.

Altopianki A112

A112 در یک دوره 17 ساله خودکار شد و هیچ تغییری در طراحی ظاهر نشد. در واقع، این طراحی فوق العاده در طول سال ها حفظ شده است و برخی از ویژگی ها و ویژگی های عالی را با ارتباطات آشپزخانه حفظ کرده است. از این گزینه این طرح اقلیمی را در بازه زمانی هشتاد دقیقه بدون تغییر چیزی انتخاب کنید.

این طرح شامل یک آموزش کل A112 از خانه من (در قسمت برفی) و یک Volkswagen Golf Mark 1 (در قسمت پشت) است. به دلیل این روش استفاده از موتورسیکلت ها، شیشه های جلو و شیشه های جانبی می توانند باعث اشتباه علاقه مندان به رایانه و تصادف با رایانه شخصی شوند. در نهایت با انتخاب این نوع شیبدار و کشاندن آن به هر ورزشی، ممکن است در ابتدا با فرزندان گلف اشتباه گرفته شود. خبری از سبک طراحی بیرونی در بیرون نیست. A112 پدیده اقتصادی و نظامی آن هنوز هم بسیار خوب است، اگرچه موارد بسیار زیادی در مورد البیرونی وجود دارد.

فضای درونی من مال این مرد نیست. به لطف طرح GLOW و ترکیب Transaxle (ترکیبی از گیربکس و دیفرانسیل در یکی از محبوب ترین فیلم ها)، 4WD بسیار عالی است، اما نمی تواند دوباره آنقدر حرفه ای شود. از طرفی صندل دوم بهتر است بتوانید دو صندل بزرگتر در محل خود داشته باشید.

طراحی داشبورد آنقدر ساده است که قابل شکست نیست. قدمت این داشبورد به سال 1976 برمی گردد، زمانی که با 3 ستون و یک لوگوی تزئینی صورتی دو رنگ در کنار آن ایجاد شد. این بدان معنی است که پاپ کورن روگن، داما روگن می توانند دینام ها را شارژ کنند. خوشه در این نسخه از دو ستون بزرگ و کامل تشکیل شده است که در نزدیکی آن قرار دارند. ناشنگر موتور را می چرخاند و به سرعت حرکت می کند و به سمت سریع ترین لحظه حرکت می کند. نسخه های بالاتر 112، اینها طرح های اصلی هستند که اندازه آن افزایش می یابد و دیگر عنوان فانتزی مدل های اسپرت و اسباب بازی را ندارد.

یک نسخه غربی از نوع معمولی شاخا طراحی شده است، اما نسخه نوع شاکاف سرگرمی بیشتری به آرم در مرکز می افزاید، و این چیزی است که آنها را با ورزش های مربوطه خود بسیار جذاب می کند. در حال بررسی نسخه فعلی بودیم تا راز دنده شبهی نیز او با طرح های تجاری پارت تزی باشد. در این کتاب، هیچ مدرکی دال بر طرح Aguacananda و پلکان فلزی، که تنها هدف نسل A112 کپی جدا، انتقال یک سنسور دستبند خشن و برنامه اسپری در یک گروه فلزی بسیار بزرگ است، وجود ندارد.

مشخصات فنی A112

سری A112 در تاریخ تولید دارای رادهای سرسیلندری (میله فشاری یا OHV/2 SUBAB برای هر سیلندر) در بازار هستند که حجم آنها بیش از 1000 سی سی نیست. چیزی بیشتر از A112، قطر سیلندر و دستگاهی با حجم تا 1050 سی سی که جذاب و چشمگیر به نظر نمی رسد.

اما باید این ریسک را بپذیریم که نسخه استاندارد این خودرو با داشبورد 58 سیلندر مناسب باشد. Japheth Barth بالا رفت، اما با افزایش 10.4:1 (10.4 به 1) قدرت تا 69 اسب بخار (70 اسب بخار در یک دین) و قدرت شتاب تا 87 نیوتن متر RPM، یعنی حداکثر سرعت 4 گیگابایت (5 سرعت در موتور). آخرین چرخ دنده ها) )) آنلاین است. اگر با این تنظیمات و سلیقه نیستید، باید یک نسخه جدید با وزن اضافی تهیه کنید، بنابراین وزن آن 700 کیلوگرم است، یعنی حداکثر وزن بیش از 10 کیلوگرم. میانگین مصرف مایعات نسخه A112 9.0 لیتر در هر کیلومتر است که به دلیل حجم بدنه، رقم قابل توجهی بالاتر است، اما با در نظر گرفتن تولید، انباشتگی بیشتر نمایشگرها و ویژگی های فنی، به خودی خود منطقی است.

نسخه استاندارد نسخه اول (0 تا 100 کیلومتر) 15.8 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت آن 143 کیلومتر است. تضعیف کتاب اول توسط بارث در 11.2 ثانیه و حداکثر سرعت تا 160 کیلومتر فعال شد. 4.6 ثانیه اول ثبت شده در فیلم و سریعترین 17 کیلومتر سرعت، باعث شد تا این خودرو در مسابقات رالی جهانی گروه 1 (FIA) قهرمان شود و در مسابقات متعدد در سراسر جهان به دست بیاورد.

راند نهایی با autobianki A112

Atopianki A112 با گذشت زمان به بازار عرضه شده است زیرا دیگر تراشه هایی در کلاس پرمیوم آن و همچنین خودروهای بیشتری با جعبه های کوچک وجود ندارد. رنو 4، سیتروئن 2CV، رنو 5، فورد فیستا (V-iesta)، پژو 104، فولکس واگن پولو و داتسون چری، علاوه بر تولید فوق العاده معروف آتوپیانکی A112 در کلاس خودروهای سوپر خود در بازار رنو.



منبع: Source link