رنو برای فروش خودروهای دست دوم منتظر مد نشده است. وسایل نقلیه ای که کاملاً بازسازی شده اند و وسایل نقلیه جدیدی برای مشتریان ما هستند.
برای رنو، خودروهای دست دوم فقط یک روند نیستند، بلکه یک سرمایه گذاری واقعی برای این برند برای بیش از 60 سال هستند، میراثی قوی که آن را از بازیگران ناب بازار دست دوم متمایز می کند. با این تخصص، رنو در حال رونمایی از یک کمپین تبلیغاتی جدید است تا دانش دیرینه خود را در این زمینه برجسته کند.
برای این کمپین، موسیقی “Les Demoiselles de Rochefort” ساخته شده توسط میشل لگراند در سال 1967 است که تزئینات را همراهی می کند و به فضای دهه 1960 کمک می کند.
کمپین جدید زوجی از دهه 1960 را نشان میدهد که در خیابانهای پاریس قدم میزنند تا زمانی که با یکی از نمایندگیهای رنو مواجه میشوند که خودروهای دست دوم را ارائه میدهد. آنها که اغوا شده اند، تصمیم می گیرند وارد شوند و توسط فروشنده دعوت می شوند تا کارگاه را کشف کنند، جایی که کارگران مشغول تعمیر، نوسازی و بازنگری وسایل نقلیه هستند. پس از بازگشت به نمایشگاه، این زوج یک رنو مگان دست دوم را کشف کردند که کاملا نو بود. خودرویی که از زمان دیگری می آید، به نظر می رسد در همین زمینه دهه شصت برجسته است. آنها را سوار بر مگانی می یابیم که مدرن بودنش در برانگیختن کنجکاوی همه رهگذران، پیر و جوان، کوتاهی نمی کند و حتی با یک رنو 4CV مواجه می شوند.