تورلی در موژلو دو برابر می شود


گابریل تورلی که روز قبل با یک سبیل در مقدماتی شکست خورده بود، انتقام خود را با برنده شدن قطب در صبح یکشنبه با 0.024 ثانیه جلوتر از Joran Leneutre (مسابقه JSB) گرفت. پس از بازگشت خود در مسابقه یک، نیکلاس میلان در رده چهاردهم قرار گرفت و دیوید پوگت (GPA Racing) و یرژی اسپینکیویچ (یونیک ریسینگ) در جایگاه سوم قرار گرفتند. در همین حال، فلیس جلمینی (PMA Motorsport) چندین بار به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های پیست حذف شد و رهبر کلیو کاپ ایتالیا را مجبور کرد به جایگاه سی و ششم جدول بسنده کند.

نیکلاس میلان از برخورد جوران لنوتر و دیوید پوژه و سپس لغزش گابریله تورلی در دور اول استفاده کرد و از رتبه چهارم به مقام اول صعود کرد. با این حال، پس از اینکه گیوم مایو (GM Sport) توسط دامیانو پوکتی (PMA Motorsport) برخورد کرد و به سمت سرنشین ماشینش غلتید، خودروی ایمنی خیلی زود بیرون آمد اما توانست از صحنه دور شود. هنگامی که مسابقه در دور سوم از سر گرفته شد، گابریل تورلی همان سرنوشتی را برای نیکلاس میلان رقم زد که دیوید پوژه در روز قبل با پیش افتادن در پیچ یک، همانطور که الکساندر آلبوی (مسابقه GPA) به دنبال آن بود، پس از یرزی اسپینکیویچ و الکساندر فینکلشتاین. خودروی ایمنی دوباره بیرون آمد تا پس از تماس با ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) ماشین لوران دزیادوس (تیم لوکاس) را از سنگریزه خارج کند.

گابریل تورلی در راه شروع مجدد دوم، سرعت زمین را کنترل کرد و منتظر آخرین لحظه برای شتاب گرفتن بود تا از هرگونه حمله نیکلاس میلان جلوگیری کند. در همین حال، الکساندر فینکلشتاین از یرزی اسپینکیویچ و سپس الکساندر آلبوی پیشی گرفت و به مقام سوم صعود کرد. نبردها در سراسر میدان ادامه یافت و نیکلاس میلان کمی قبل از سومین دوره خودروی ایمنی که توسط فرانچسکو کوسنتینو (اسکودریا کاستا اوست) و بنجامین کاواس (GPA Racing) ایجاد شد، به رهبر حمله کرد.

مسابقه برای یک دور نهایی دوی سرعت از سر گرفته شد. گابریل تورلی در شروع مجدد از همین تاکتیک استفاده کرد تا برتری خود را حفظ کند و دومین پیروزی خود را در موژلو جلوتر از نیکلاس میلان و الکساندر فینکلشتاین که اولین سکوی کلی خود را به دست آورد و در بین چلنجرها پیروز شد، به دست آورد. الکساندر آلبوی، جوران لنوتر و استیو جویف (GM Sport) شش نفر برتر را تکمیل کردند. پس از چرخش یرژی اسپینکیویچ در آخرین پیچ توسط لئو ژوست (مسابقه میلان) که پس از مسابقه جریمه شد، کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست)، کریستین ریچیارینی (اسکورز)، الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport) به ترتیب دنبال شدند. در حالی که فلیس جلمینی پس از کسب بیست و شش موقعیت تنها در پنج دور مسابقه پرچم سبز، ده نفر برتر را بست. پیر مونمانیکس در مجموع چهاردهم و در بین آقایان رانندگان اول شد.

CLIO CUP ایتالیا

گابریل تورلی، رهبر بلامنازع کلیو کاپ ایتالیا، دومین برد متوالی خود را بالاتر از کوزیمو پاپی و کریستین ریچیارینی به دست آورد تا کسری خود را در رده بندی عمومی به فلیس جلمینی، چهارمین روز یکشنبه کاهش دهد. دوم در پایان، کوزیمو پاپی اولین برد فصل خود در چلنجرز کاپ را بالاتر از کریستین ریچیرینی، که اکنون در این رده پیشتاز است، و آلسیو آلسیدی (تودور موتوراسپرت) پس از پنالتی که دامیانو پوکتی به خاطر نقشش در این حادثه داده شد، به دست آورد. گیوم مایو. در جام رانندگان آقایان، کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) با غلبه بر نزدیکترین رقبای خود، دو (تیم اورگان) و دانیله پاسکوالی (تودر موتور اسپورت) به پیروزی مضاعف خود دست یافت.

CLIO CUP فرانسه

نیکلاس میلان در ابتدا پیش افتاد و از موقعیت حداکثر استفاده را کرد، زیرا دیوید پوژه باید با امتیازات برای رتبه سیزدهم اکتفا می کرد. در حالی که دیوید پوژه در کلیو کاپ فرانسه همچنان در صدر قرار دارد، رقیب او اکنون به لطف این پیروزی مقابل الکساندر فینکلشتاین، که برای اولین بار در جام چلنجر پیش از الکساندر آلبوی و ژوران لنوتر قهرمان شد، پشت سر او قرار دارد. با وجود پنالتی خود، لئو ژوست هنوز پیش از دورهای پایانی سال 2022 یک برتری اندک دارد. پیر مونمانی دوباره در جام رانندگان جنتلمن پیش از لیونل ویگویه (T2CM) و ماتیو ریگوله (ویک تیم) که برتری در کلاس را حفظ می کند، قهرمان شد. .

کلیو کاپ اکنون برای تعطیلات تابستانی خود پیش از بازگشت به هوکنهایم (آلمان)، جایی که Clio Cup اروپا، Clio Cup اروپای شرقی و Clio Cup فرانسه صورتحساب را از 2 تا 4 سپتامبر به اشتراک خواهند گذاشت، آغاز می شود. یک هفته بعد، کلیو کاپ ایتالیا در ردبول رینگ (اتریش) به میدان خواهد رفت.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – کلیو کاپ ایتالیا – کلیو کاپ فرانسه



منبع