تورلی دوبل آن را au Mugello قرار داد


گابریل تورلی که روز قبل برای یک نفس در مسابقات مقدماتی شکست خورده بود، انتقام خود را با پیروزی در قطب صبح یکشنبه با امتیاز 24/1000 گرفت.ه دوم در برابر Joran Leneutre (JSB Compétition). چهاردهم پس از بازگشت خود در مسابقه اول، نیکلاس میلان سوم شد و بالاتر از دیوید پوژ (GPA Racing) و یرژی اسپینکیویچ (یونیک ریسینگ) قرار گرفت. در همان زمان، فلیس جلمینی (PMA Motorsport) شاهد لغو چندین بار او به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های مسیر بود، و رهبر کلیو کاپ ایتالیا را مجبور کرد به جایگاه 36 جدول بسنده کند.

هنگامی که چراغ ها خاموش شد، نیکلاس میلان از برخورد جوران لنوتر و دیوید پوژه و سپس لغزش گابریله تورلی استفاده کرد و از رتبه چهارم به مقام اول رسید. با این حال، خودروی ایمنی پس از غلتیدن جزئی Guillaume Maio (GM Sport) توسط دامیانو پوکتی (PMA Motorsport) به سرعت وارد صحنه شد. هنگامی که مناظره ها در دور سوم از سر گرفته شد، گابریله تورلی همان سرنوشتی را برای نیکلاس میلان رقم زد که دیوید پوژه روز قبل با بازگشت به رهبری از اولین گوشه زیر نظر الکساندر آلبوی (مسابقه GPA)، و به دنبال آن یرژی اسپینکیویچ. و الکساندر فینکلشتاین با این حال، دومین وقفه در روند تخلیه لوران زیادوس (تیم لوکاس)، که پس از تماس با ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) در سنگریزه گیر کرده بود، رخ داد.

در شروع مجدد، گابریل تورلی در حالی که منتظر آخرین لحظه برای شتاب گرفتن مجدد و محافظت از خود در برابر حملات نیکلاس میلان بود، سرعت پلوتون را کنترل کرد. در همان زمان، الکساندر فینکلشتاین با برتری متوالی بر یرزی اسپینکیویچ و سپس الکساندر آلبوی از بازی خارج شد و به مقام سوم صعود کرد. با این وجود، نبرد در همه سطوح ادامه یافت، به ویژه با اولین حمله نیکلاس میلان به رهبر کمی قبل از خنثی سازی سوم توسط فرانچسکو کوسنتینو (اسکودریا کاستا اوست) و بنجامین کائواس (GPA Racing).

مسابقه برای دویدن نهایی یک دور از سر گرفته شد. گابریل تورلی از همین تاکتیک در شروع مجدد استفاده کرد تا کنترل خود را حفظ کند و جلوتر از نیکلاس میلان و الکساندر فینکلشتاین، نویسنده اولین سکو و برنده خود در بین چلنجرها، دوبل خود را در موژلو به ثبت برساند. الکساندر آلبوی، جوران لنوتر و استیو جویف (GM Sport) شش نفر برتر را تکمیل کردند. پس از چرخش یرژی اسپینکیویچ در آخرین پیچ که توسط لئو جوست (مسابقه میلان) انجام شد، پس از مسابقه جریمه شد، کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست)، کریستیان ریچارینی (اسکورز)، الساندرو بریگاتی (پروتو E20 موتوراسپرت) به ترتیب به دنبال آن شدند و فلیچه جِل. پس از کسب بیست و شش موقعیت در تنها پنج دور زیر پرچم سبز، دهم شد. چهاردهم، پیر مونمانیکس در رانندگان آقایان برنده شد.

CLIO CUP ایتالیا

گابریل تورلی، رهبر بی چون و چرای کلیو کاپ ایتالیا، دومین پیروزی متوالی خود را جلوتر از کوزیمو پاپی و کریستین ریچیارینی به ثبت رساند تا همچنان به کاهش کسری خود در رده بندی عمومی در برابر فلیس جلمینی، چهارمین یکشنبه، ادامه دهد. در پایان، کوزیمو پاپی اولین موفقیت فصل خود در چلنجرز کاپ را در برابر کریستین ریچیرینی، که اکنون رهبر کلاس است، و آلسیو آلسیدی (تودر موتوراسپرت) پس از پنالتی که دامیانو پوکتی در حادثه با گیوم مایو به دست آورد، به ثمر رساند. در جام رانندگان آقایان، کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) با تسلط بر نزدیکترین تعقیب کنندگان خود، دو (تیم اورگان) و دانیله پاسکوالی (تودر موتور اسپورت) این کار را دوباره انجام داد.

CLIO CUP فرانسه

نیکلاس میلان با پشت سر گذاشتن در ابتدا، عملیات خوبی را انجام داد زیرا داوید پوژه باید به امتیازات رده سیزدهم رضایت می داد. در حالی که دیوید پوژه در جام کلیو فرانسه پیشتاز است، رقیب او به لطف موفقیتی که پیش از الکساندر فینکلشتاین به دست آورد، رو به بهبودی است و برای اولین بار در چلنجر کاپ مقابل الکساندر آلبوی و جوران لنوتر پیروز شد. لئو ژوست علیرغم پنالتی خود، قبل از دوی نهایی در صدر یک رده بندی فشرده باقی می ماند. در نهایت، پیر مونمانیکس دوباره در جام رانندگان آقایان پیش از لیونل ویگوئه (T2CM) و ماتیو ریگوله (ویک تیم) که همچنان رهبر این کلاس هستند، قهرمان شد.

جام کلیو اکنون وارد تعطیلات تابستانی خود می شود و قبل از بازگشت به هوکنهایم (آلمان)، جایی که کلیو کاپ اروپا، کلیو کاپ اروپای شرقی و کلیو کاپ فرانسه از 2 تا 4 سپتامبر این صورت حساب را به اشتراک خواهند گذاشت. کلیو کاپ ایتالیا یک هفته بعد به پیست ردبول رینگ (اتریش) بازخواهد گشت.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – کلیو کاپ ایتالیا – کلیو کاپ فرانسه



منبع