تورلی نبردهای عنوانی را قبل از آخرین کشش دوباره شعله ور می کند


یرژی اسپینکیویچ هشت روز پس از اولین پوزیشن قطبی خود در جام کلیو در هاکنهایم، این کار را دوباره امروز یکشنبه صبح در ردبول رینگ با برتری گابریله تورلی و مارک گیوت (مسابقه میلان) انجام داد.

مانند شنبه گذشته، قطبی از خط خارج شد و از رانندگان ایتالیایی و فرانسوی عقب افتاد. در این میدان پر هیجان با چهل رقیب، نیکلاس میلان (مسابقه میلان) راه خود را از رتبه نهم به چهارم رساند، در حالی که فلیس جلمینی (PMA Motorsport) پس از یک سفر در میان سنگریزه از جایگاه پنجم به سیزدهم سقوط کرد. خودروی ایمنی در دور افتتاحیه آورده شد تا امکان حذف خودروهای الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport) و ویتوریو سادوتی (Scuderia Costa Ovest) از تله‌های شن فراهم شود.

راه اندازی مجدد کوتاه مدت بود، و دومین دوره خودروی ایمنی تنها پنج پیچ بعد، پس از برخورد نیکولا میلکوویچ (تیم ریسینگ تمپو) و دیوید پوژ (GPA Racing) که باعث حذف مرد فرانسوی شد، آغاز شد. با این حال، تغییرات زیادی در موقعیت وجود داشت، با تلاش یرزی اسپینکیویچ برای مارک گیوت که به نفع گابریله تورلی بود.

زمانی که مسابقه در دور هفتم از سر گرفته شد، ایتالیایی حملات رقبای خود را کنترل کرد. پس از یک تلاش ناموفق، یرژی اسپینکیویچ آینه های خود را پر از نیکلاس میلان کرد که توسط آنتونی ژورادو تحت فشار قرار می گرفت. این نمایش با نبردهای باورنکردنی پنج ماشین برای مقام پنجم ادامه یافت که فلیس جلمینی در برابر مارک گیوت، آندریاس استوکی (استاکی موتور اسپورت)، توماس پکار (سرویس کارپک)، جوسو پانتیلا (سرویس کارپک) و گابور تیم (GM Sport) به دست آوردند.

کوارتت پیشرو از این فرصت برای عقب نشینی استفاده کرد. در دور نهم، یرزی اسپینکیویچ دوباره به گابریله تورلی حمله کرد، اما آنتونی ژورادو در حالی که نیکلاس میلان به او نگاه می کرد، بین آن دو قرار گرفت. رهبر کلیو کاپ اروپا با یک حرکت بیش از حد جاه طلبانه پایان پیچیده ای برای مسابقه داشت که باعث شد او از سنگ ریزه عبور کند. مردی که سیزده عنوان جام کلیو را در اختیار داشت، هنوز از جنگل بیرون نیامده بود، زیرا بعداً به دلیل رعایت نکردن محدودیت های پیست، جریمه شد.

علیرغم فشار مداوم رقبای خود، گابریله تورلی کار خوبی انجام داد و از برتری خود از یرژی اسپینکیویچ و سپس آنتونی ژورادو در لحظات پایانی مسابقه دفاع کرد. راننده فارو ریسینگ پیش از آنتونی ژورادو و یرژی اسپینکیویچ که افتخارات برتر را در جام چلنجرز کسب کردند، به پیروزی رسید. پس از یک دور اول دشوار، فلیس جلمینی به مقام چهارم رسید در حالی که گابور تیم در دوئل خود با مارک گیوت برای مقام پنجم پیروز شد. توماس پکار در جایگاه هفتم قرار گرفت و پس از آن کریستین ریچارینی (اسکورسی)، نیکو آبلا (چفو اسپورت) و یاکوپو جوزپه سیمنس (اسکورس) قرار گرفتند. در همین حال، استفان پولدرمن (چفو اسپورت) پس از نبردی هیجان انگیز با کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) برنده رده آقایان رانندگان شد.

CLIO CUP اروپا

پس از سبقت گرفتن از یرزی اسپینکیویچ در چهار دور باقی مانده، آنتونی ژورادو ششمین پیروزی خود را در دوازده مسابقه بالاتر از قطب و مارک گیوت به دست آورد. این سه نفر از بازنشستگی دیوید پوژه و مشکلات رهبر نیکلاس میلان برای بازگشت به رقابت برای بخش سوم پایانی فصل استفاده کردند. اگرچه او همچنان به دنبال اولین پیروزی کلی است، یرژی اسپینکیویچ دهمین برد خود را در جام چلنجرز در این فصل بالاتر از کریستین ریچیارینی و نیکو آبلا به دست آورد. لهستانی اولین فرصت خود را برای کسب عنوان قهرمانی ماه آینده در مونزا خواهد داشت. در همین حال، استفان پولدرمن دوباره در جام رانندگان جنتلمن جلوتر از کوئینتو استفانا پیروز شد تا برتری خود را در کلاس افزایش دهد، در حالی که هورن (GPA Racing) سکو را تکمیل کرد.

CLIO CUP اروپای شرقی

آنتونی ژورادو علیرغم موقعیت دوردست خود در شبکه، دومین پیروزی خود را در اروپای شرقی Clio Cup در اتریش به دست آورد. با نادیده گرفتن اولین فصل در Magny-Cours، مرد فرانسوی تنها با 25 امتیاز کمتر از Marc Guillot، دومین امروز به مونزا خواهد رسید. سوم، توماس پکار اکنون تنها رقیبی است که می تواند این عنوان را از دوگانه میلان کمپتیشن سلب کند. جوسو پانتیلا که در یک برخورد با کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) شرکت داشت، فرصت خود را برای تضمین جام چلنجرز قبل از پایان فصل از دست داد. برنده یکشنبه، لین چن هان (یونیک ریسینگ) تنها رقیب باقی مانده اوست، زیرا هنریک سیبل (سرویس کارپک) دیگر در رقابت برای عنوان قهرمانی نیست. در جام رانندگان آقایان، استفان پولدرمن دوباره بر روند کار مسلط شد، اما هم تیمی‌اش رنه استینمتز (Chefo Sport) در صورت اشتباه هم تیمی‌اش در مونزا در موقعیت خوبی قرار دارد.

CLIO CUP ایتالیا

در حالی که فلیس جلمینی در ابتدای فصل با چهار پیروزی متوالی در کلیو کاپ ایتالیا تسلط داشت، گابریله تورلی پس از وقفه تابستانی سرنوشت خود را در دست گرفت. راننده فارو ریسینگ که در مجموع قهرمان شد، از موفقیت خود در بین رقبای ایتالیایی استفاده کرده و با اختلاف شش امتیازی نسبت به رقیب خود، در رده بندی عمومی پیشی گرفته است. در مجموع امروز، کریستین ریچیرینی در رقابتی که با تغییرات متعدد در رهبران مشخص شده بود، در مجموع سوم شد و جلوتر از Jacopo Giuseppe Cimenes و William Mezzetti (Progetto E20 Motorsport) در این رده کمی پیش افتاد. در نهایت، Quinto Stefana ششمین مسابقه متوالی خود را در برابر نزدیکترین رقبای خود Daniele Pasquali (Tuder Motorsport) و Due (تیم Oregon) برد تا یک قدم به عنوان قهرمانی Gentleman Driver’s Cup نزدیکتر شود.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – کلیو کاپ اروپا – کلیو کاپ اروپای شرقی – کلیو کاپ ایتالیا

کلیو کاپ از 7 تا 9 اکتبر در Autodromo Nazionale Monza بازمی‌گردد. پیست نمادین ایتالیا که همیشه مکانی تماشایی است، میزبان فینال کلیو کاپ اروپای شرقی و همچنین دورهای کلیو کاپ اروپا و کلیو کاپ ایتالیا خواهد بود.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: