کوارتت پیشرو نیز از این فرصت برای افزایش فاصله استفاده کرد. در دور نهم، یرژی اسپینکیویچ بار دیگر با گابریله تورلی تکل زد، اما آنتونی ژورادو زیر نظر نیکلاس میلان بین دو حریف خود قرار گرفت. رهبر کلیو کاپ اروپا، دومی پایان پیچیده ای برای مسابقه با یک مانور بیش از حد جاه طلبانه داشت که باعث شد او به درون سنگریزه برود. مردی که سیزده عنوان قهرمانی در جام کلیو را به دست آورده بود، در پایان مشکلات خود قرار نداشت زیرا به دلیل رعایت نکردن محدودیت های پیست یک پنالتی دریافت کرد.
آنتونی ژورادو علیرغم موقعیت دورش در جدول، دومین پیروزی را در جام کلیو اروپای شرقی در اتریش به دست آورد. در غیبت در ابتدای فصل در Magny-Cours، مرد فرانسوی میتواند بر روی سری موفقیتهای خوب خود ایجاد کند و تنها بیست و پنج امتیاز کمتر از Marc Guillot، دومین امروز، به مونزا برسد. سوم، توماس پکار اکنون تنها کسی است که می تواند این عنوان را از دوتایی میلان کمپتیشن سلب کند. جوسو پانتیلا که درگیر برخورد با کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) بود، حتی قبل از فینال، فرصت تاج گذاری در جام چلنجرز را از دست داد. برنده این یکشنبه، لین چن هان (یونیک ریسینگ) آخرین رقیب او، هنریک سیبل (سرویس کارپک) است که دیگر در رقابت برای این عنوان نیست. در مورد جام رانندگان جنتلمن، استفان پولدرمن بار دیگر بر روند مسابقات مسلط شد، اما هم تیمی او رنه استینمتز (Chefo Sport) در صورت اشتباه از سوی او در مونزا در موقعیت خوبی قرار دارد.
علیرغم فشار مداوم رقبای خود، گابریله تورلی به خوبی از مقام اول خود در برابر یرژی اسپینکیویچ و سپس آنتونی ژورادو در سرعت نهایی دفاع کرد. بدین ترتیب راننده مسابقه فارو پیش از آنتونی ژورادو و یرژی اسپینکیویچ پیروز شد و در بین چلنجرها پیروز شد. فلیس جلمینی که پس از دور دشوار اول خود به خوبی بازگشته بود، از روی سکو به پایان رسید در حالی که گابور تیم در دوئل خود با مارک گیوت برای مقام پنجم پیروز شد. هفتم، توماس پکار قبل از کریستیان ریچارینی (اسکورس) و نیکو آبلا (چفو اسپورت) قرار گرفت و یاکوپو جوزپه سیمنس ده نفر برتر را بسته است. در همان زمان، استفان پولدرمن (چفو اسپورت) با آقایان رانندگان پس از یک نبرد هیجان انگیز مقابل کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) پیروز شد.
هشت روز پس از اولین پوزیشن قطبی مطلق خود در جام کلیو در هاکنهایم، یرژی اسپینکیویچ بار دیگر این کار را صبح امروز یکشنبه در ردبول رینگ انجام داد و از گابریله تورلی و مارک گیوت (مسابقه میلان) پیش افتاد.
پس از سبقت گرفتن از یرزی اسپینکیویچ در چهار دور مانده به پایان، آنتونی ژورادو ششمین پیروزی خود را در دوازده مسابقه در برابر راننده لهستانی و مارک گیوت به ثبت رساند. این سه نفر از بازنشستگی دیوید پوژه و مشکلات رهبر نیکلاس میلان برای بازگشت به مسیر خود برای یک سوم پایانی فصل استفاده کردند. اگر او همچنان پشت سر اولین موفقیت خود می دود، یرژی اسپینکیویچ برای دهمین بار امسال در جام چلنجرز بالاتر از کریستین ریچیارینی و نیکو آبلا برنده شد. لهستانی اولین شانس برای به دست آوردن عنوان قهرمانی را در ماه آینده در مونزا خواهد داشت. در همان زمان، استفان پولدرمن دوباره از کوئینتو استفانا جلوتر بود تا به افزایش شکاف در رده ادامه دهد در حالی که هورن (GPA Racing) سکو را تکمیل کرد.
ایتالیایی با تجربه خود حملات تعقیب کنندگان خود را کنترل کرد که مناظره ها در دور هفتم از سر گرفته شد. پس از یک حمله ناموفق، یرژی اسپینکیویچ مجبور شد تحت فشار نیکلاس میلان آهنگسازی کند که خود توسط آنتونی ژورادو تهدید شده بود. این نمایش با نبردهای پنج پیش رو باورنکردنی برای کسب مقام پنجم به اوج رسید که توسط فلیس جلمینی در برابر مارک گیوت، آندریاس استوکی (استاکی موتور اسپورت)، توماس پکار (سرویس کارپک)، جوسو پانتیلا (سرویس کارپک) و گابور تیم (GM Sport) به دست آمد. .
CLIO CUP اروپای شرقی
مثل شنبه گذشته، لهستانی شروع سختی داشت و ایتالیایی ها و فرانسوی ها از او سبقت گرفتند. در این میدان پر هیاهو با چهل رقیب، نیکلاس میلان (مسابقه میلان) با صعود از رتبه نهم به چهارم عملکرد خوبی داشت، در حالی که فلیس جلمینی (PMA Motorsport) موفقیت کمتری داشت و پس از یک گشت و گذار در سنگریزه ها از رتبه پنجم به سیزدهم سقوط کرد. خودروی ایمنی نیز در دور اول مداخله کرد تا الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport) و ویتوریو سادوتی (Scuderia Costa Ovest) را که هر دو در مخزن گیر افتاده بودند، خارج کند.
CLIO CUP اروپا
CLIO CUP ایتالیا
ریکاوری کوتاه مدت بود، خنثی سازی دوم به دلیل برخورد بین نیکولا میلکوویچ (تیم ریسینگ تمپو) و دیوید پوگت (GPA Racing) تنها در پنج نوبت منتظر ماند و دومی را حذف کرد. با این حال، موقعیت ها بسیار تغییر کرده بودند، تلاش یرژی اسپینکیویچ در مورد مارک گیوت به طور قابل توجهی باعث کسب و کار گابریله تورلی شد.
جام کلیو رقبای خود را از 7 تا 9 اکتبر در Autodromo Nazionale Monza دعوت می کند. همیشه تماشایی، پیست نمادین ایتالیا میزبان فینال Clio Cup اروپای شرقی، اما همچنین Clio Cup اروپا و Clio Cup Italia خواهد بود.
اگر فلیس جلمینی در ابتدای فصل با چهار پیروزی متوالی در کلیو کاپ ایتالیا تسلط داشت، گابریله تورلی از ابتدای سال تحصیلی سرنوشت خود را به دست گرفته است. راننده فارو ریسینگ برنده در ابتدا، از موفقیت خود استفاده کرد و کنترل رده بندی عمومی را تنها با شش امتیاز در دست گرفت. سومین بار امروز، کریستین ریچیارینی پس از یک مسابقه پر جنب و جوش مقابل جاکوپو جوزپه سیمنس و ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) پیروز شد تا برتری خود را در جام چلنجرز تثبیت کند. در نهایت، Quinto Stefana ششمین پیروزی متوالی را در برابر نزدیکترین رقبای خود، Daniele Pasquali (Tuder Motorsport) و Due (تیم اورگان) ارائه داد.
شرایط 2 – Grille de départ – Course 2 – Clio Cup اروپا – Clio Cup اروپای شرقی – Clio Cup Italia
توسط
برچسبها: