توضیح ویژگی‌های ایمنی اکستر هیوندای – چند بخش – اول


هیوندای موتور هند ویژگی های ایمنی SUV میکرو اکستر آینده خود را که در ماه های آینده (احتمالاً در جولای یا آگوست 2023) به فروش می رسد، فاش کرده است. این خودروساز می گوید که این «دسته ای بی نظیر از ویژگی های ایمنی پیشرفته و استاندارد» است. هیوندای اکستر اولین شاسی بلند ساب کامپکت در هند خواهد بود که 6 کیسه هوا را به عنوان تجهیزات ایمنی استاندارد ارائه می دهد. همچنین این اولین خودرو در بخش خود است که با سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کمکی در سربالایی (HAC)، مدیریت پایداری خودرو (VSM)، داشبورد با دوربین دوگانه و هشدار سرقت عرضه می‌شود.

این خودروساز اکستر کاملا جدید را به بیش از 40 ویژگی ایمنی پیشرفته از جمله ایزوفیکس، دوربین پارک عقب، عملکرد اسکورت چراغ جلو و موارد دیگر مجهز کرده است. تمامی مدل‌های میکرو SUV دارای 26 اتصالات ایمنی و به‌عنوان یک آپشن در تریم‌های سطح پایه E و S هستند. این لیست شامل ورود بدون کلید، کمربند ایمنی 3 نقطه ای و یادآور کمربند ایمنی برای همه صندلی ها، سنسورهای پارک عقب، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD و سیستم سیگنال اضطراری (ESS) است.

جزئیات Hyundai Exter Variant

Micro SUV Exter در تریم های EX، S، SX، SX (O) و SX (O) Connect در دسترس خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، تریم فوق العاده SX (O) Connect ویژگی های خودروی متصل را ارائه می دهد. هیوندای تایید کرده است که با دو گزینه موتور 1.2 لیتری بنزینی و 1.2 لیتری بنزینی با کیت CNG عرضه خواهد شد. همچنین یک طرح رنگ جدید “Ranger Khaki” به همراه چندین سایه تک رنگ و دو رنگ وجود خواهد داشت. خواندن – تغییرات داخلی هیوندای i20 فیس لیفت جدید توضیح داده شده است

ویژگی های ایمنی اکستر هیوندای

ویژگی های ایمنی استاندارد
6 ایربگ
ورود بدون کلید
کمربند ایمنی 3 نقطه ای و یادآور کمربند ایمنی برای همه صندلی ها
سنسورهای پارک عقب
ABS با EBD
ESS

ویژگی های ایمنی اول در بخش
سیستم پایش فشار باد لاستیک (1خیابان در بخش)
کنترل پایداری الکترونیکی
کنترل کمکی در تپه
مدیریت پایداری خودرو
داش کم با دوربین دوگانه
دزدگیر

سایر ویژگی های ایمنی
ایزوفیکس
دوربین پارک عقب
عملکرد اسکورت چراغ جلو


توضیح ویژگی‌های ایمنی اکستر هیوندای – چند بخش – اول








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: