این فیلم جاده ای احساسی در تمام کشورهای اروپایی از تلویزیون، رادیو، مطبوعات، بیلبوردها و دیجیتال برای شروع در فرانسه از 10 می پخش خواهد شد.
https://www.youtube.com/watch?v=Ctatx1X5p34
رنو کپچر که یک مدل نمادین در بازار شاسی بلندها است، به یکی از وسایل ضروری در بازار خودرو تبدیل شده است.
این فیلم یک ورزشکار سابق را نشان می دهد که با دوستان و دخترش این چالش را انجام می دهد تا احساس یک مسابقه را در خاطرات دوران جوانی خود زنده کند. احساسات باقی میمانند، اما ظرفیتهای فیزیکی گاهی تمام میشود. برای حمایت از او، دختر و دوستانش او را با Captur E-Tech Hybrid جدید در طول این چالش همراهی میکنند. وقتی پدر خسته می شود، دخترش از او می خواهد که دست از کار بکشد. اگرچه، به عنوان یک ورزشکار بزرگ، مصمم است که مسابقه خود را مانند گذشته به پایان برساند و از استراحت کردن خودداری می کند. برای نجات او، بستگانش وانمود می کنند که لازم است باک بنزین کپچر را دوباره پر کنند. اینطور نیست، زیرا موتور هیبریدی جدید Captur E-tech امکان صرفه جویی تا 40٪ را فراهم می کند.
این فیلم به کارگردانی Katia Lewkowicz با بازسازی مجدد عنوان Eye Of The Tiger برجسته شده است.
امسال رنو فناوری هیبریدی E-Tech خود را بر روی این خودروی نمادین معرفی می کند. رنو از کمپینی رونمایی میکند که یک سرود واقعی برای زندگی است با بازگویی، پیوندی تاریخی با علاقهمندان به دوچرخهسواری.
Captur E-Tech Hybrid جدید یک نوآوری خارقالعاده است که سزاوار سرود زندگی است، برای رویاهایی که ماندگار هستند و هرگز متوقف نمیشوند. این یک کمپین بسیار مدرن است که از ارزشهای ما الهام گرفته شده و پیوند ما را با دوچرخهسواری از سال 1978 تا 1985 دوباره به نمایش میگذارد. آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.