تویوتا آیکون SUV – SUV با سایز کرتا در 15 می معرفی شد


تویوتا قصد دارد با معرفی خودروهای شاسی بلند جدید، خط تولید Urban Cruiser خود را گسترش دهد. این شرکت اعلام کرده است که یک SUV جدید تحت خط تولید Urban Cruiser برای بازارهای بین المللی معرفی می کند. این شاسی بلند جدید که Toyota Urban Cruiser نماد نامیده می شود، ابتدا در اندونزی و سپس سایر بازارهای آسه آن به فروش می رسد. تویوتا در حال حاضر شاسی بلند Hyryder را با نام تجاری Urban Cruiser در هند و آفریقای جنوبی به فروش می رساند. شاسی بلند Hyryder بر اساس پلتفرم C سوزوکی ساخته شده است که زیربنای Maruti Suzuki Grand Vitara است.

تویوتا Urban Cruiser Icon SUV

تویوتا کرولا کراس D22 ساید

آیکون SUV آینده هیچ ارتباطی با Urban Cruiser Hyryder نخواهد داشت و خودرویی کاملا متفاوت خواهد بود. Toyota Icon جدید با کد D03B بر روی پلتفرم Daihatsu DNGA طراحی و توسعه خواهد یافت که زیربنای Toyota Avanza با مشخصات جهانی و SUV جمع و جور Raize است. این خودروها در اندونزی و سایر بازارهای آسه آن به فروش می رسند.

اگر گزارش‌های رسانه‌ها را باور کنیم، می‌توان آیکون جدید Urban Cruiser را یاریس کراس در زمان عرضه در اندونزی نامید. برای افرادی که نمی دانند، این برند ژاپنی در حال حاضر کراس اوور یاریس کراس را در برخی از بازارهای بین المللی به فروش می رساند. مدل جهانی بر اساس معماری ماژولار پیشرفته TNGA-B تویوتا است.

Urban Cruiser Icon یک مدل کاملاً متفاوت خواهد بود و از یاریس کراس بلندتر و جادارتر خواهد بود. این خودرو در بالای شاسی بلند کامپکت Raize قرار خواهد گرفت و طول آن حدود 4.3 متر خواهد بود. این SUV 5 نفره بر روی فاصله بین دو محور 2655 میلی متری سوار خواهد شد که شبیه به آوانزا است. این خودرو زیر کرولا کراس قرار خواهد گرفت و مستقیماً با شاسی بلند سایز متوسط ​​هیوندای کرتا رقابت خواهد کرد.

تویوتا آیکون جدید احتمالاً قوای محرکه را با شاسی بلند کامپکت Raize به اشتراک می گذارد. انتظار می‌رود که این موتور از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی استفاده کند. با این حال، موتور با تکنولوژی هیبریدی قوی ارائه نخواهد شد. Hyryder مخصوص هند دارای موتور چرخه اتکینسون 1.5 لیتری با فناوری هیبریدی تویوتا است.

آیکون جدید در بازار ما معرفی نخواهد شد، زیرا تویوتا برای توسعه محصول در کشور شراکت استراتژیک با سوزوکی دارد. این شرکت در حال توسعه یک SUV کوپه جدید است که بر اساس کراس اوور سوزوکی فرونکس در بازار ما به فروش می رسد. انتظار می رود این SUV کوپه تا قبل از پایان سال جاری در بازار ما عرضه شود، به احتمال زیاد در فصل جشن دیوالی.

منبع


تویوتا آیکون SUV – کرتا سایز شاسی بلند در 15 می








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: