جام کلیو در حال بازگشت در زند وورت است


پیست افسانه‌ای موتوراسپرت، زند‌وورت در حال آماده شدن برای ایجاد یک هیجان با ارائه یک چالش بی‌سابقه در زمین کلیو کاپ است. پیست هلندی که برای اولین بار در تقویم این رشته از زمان بازسازی خود ارائه شده است، اصول خود را حفظ کرده و در حال حاضر دو منحنی با بانکداری چشمگیر ارائه می دهد که نوید آن را می دهد که با نسل پنجم مدل توسعه یافته در Viry-Châtillon بسیار دیدنی باشد.

مبارزه در کلیو کاپ اروپا از سر گرفته می شود

نیکلاس میلان (مسابقه میلان) که دو برنده دیدار قبلی در ایمولا بود، قبل از رسیدن به زاندفورت در جام اروپای کلیو پیشی گرفت. این مرد فرانسوی که مصمم است تا قبل از تابستان از حریفان خود پیشی بگیرد، باید مراقب تعقیب کنندگان خود به رهبری هم تیمی اش مارک گیوت (مسابقه میلان) باشد. او که پیش از این سه بار روی سکو حاضر شده بود، اولین موفقیت خود را برای به دست گرفتن قدرت در یک سوم فصل هدف خواهد گرفت، درست مانند یرژی اسپینکیویچ (یونیک ریسینگ)، دیوید پوگت (مسابقه GPA) یا آنتونی ژورادو (مسابقه میلان)، آماده پرش. پس از یک آخر هفته سخت در ایتالیا بازگشت. توماش پکار (سرویس کارپک) که سه بار در جام کلیو در اروپای مرکزی تاجگذاری کرده است، بر دانش خود از پیست زاندفورت تکیه خواهد کرد تا سلسله مراتب را بر هم بزند، در حالی که آلساندرو بریگاتی ایتالیایی (Progetto E20 Motorsport) قصد دارد از اولین حضور خود در Clio شگفتی ایجاد کند. جام.

با سه پیروزی در چهار مسابقه در جام چلنجرز، یرژی اسپینکیویچ لهستانی می خواهد فاصله را بیشتر کند، اما گیوم مایو (GM Sport) و ماتیو لانپودنکس (مسابقه میلان) امیدوارند هر چه زودتر به عقب برسند. Juuso Panttila فنلاندی (Carpek Services) و Cristian Ricciardini (Essecorse) ایتالیایی نیز می‌خواهند در بین پنج نفر برتر مورد ادعای Jacopo Giuseppe Cimenes (Essecorse)، نیکولا Miljkovic (Tempo Racing Team) و William Mezzetti (Progetto Motorport E20) موقعیت‌هایی را کسب کنند. . همچنین نظارت بر پیشرفت لین چن هان تایوانی (مسابقه یونیک) ضروری خواهد بود که عدم تجربه او در این مسیر بی سابقه برای بسیاری از بین می رود.

در جام رانندگان جنتلمن، مبارزه بین استفان پولدرمن (چفو اسپورت)، کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) و رنه استینمتز (چفو اسپورت) تشدید خواهد شد که هر سه آنها تنها هفت امتیاز دارند. در زمین خود، این دو هلندی باید مراقب رقیب ایتالیایی خود باشند، اما همچنین از پاسخ میشل فایه (GM Sport)، لوچیانو گیوا (Essecorse) و Horn (GPA Racing) در طول این دیدار که نوید یک نمایش عالی را می دهد نیز مراقب باشند. سطوح

نقطه عطف اواسط فصل در جام کلیو فرانسه

دیوید پوژه با وجود اینکه او در جام اروپای کلیو عقب مانده است، در محل کنترل کلیو کاپ فرانسه به زاندوورت خواهد رسید. این مرد فرانسوی یک هدف ساده خواهد داشت: افزایش برتری خود نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده خود، نیکلاس میلان، و چلنجرهای متعدد به رهبری جوران لنوتر (مسابقه JSB). ژولین بریچه (JSB Competition) که یک متخصص بزرگ در فنجان های تک میک است، برای بازگشت او به جام کلیو پس از پانزده سال غیبت نیز از نزدیک تحت نظر خواهد بود!

این نبرد وعده می دهد که در جام چلنجرز نفس گیر باشد، جایی که الکساندر آلبوی (مسابقه GPA) تنها دو واحد بیشتر از Joran Leneutre دارد. بنابراین این دو مرد دوئل خود را در یک پلوتون از سر خواهند گرفت که در آن لئو ژوست (مسابقه میلان)، متیو لانپودنکس و یرژی اسپینکیویچ به دنبال بازگشت به مسابقه برای عنوان قهرمانی خواهند بود. قهرمانان اصلی همچنین باید مراقب الکساندر فینکلشتاین (GPA Racing)، گیوم مایو و جولین بازیرت (Vic’Team) باشند.

در همان زمان، ماتیو ریگوله (ویک تیم) از موقعیت خود به عنوان رهبر در جام رانندگان آقایان در برابر لیونل ویگویه (T2CM) و سدریک دلکرو (GPA Racing) دفاع خواهد کرد. لوران ژیادوس (تیم لوکاس) که سال گذشته تاجگذاری کرد، همه چیز را برای حفظ تاج خود خواهد داد، اما پیر مونمانیکس (مسابقه GPA)، هورن، میشل فی و بنجامین کائواس (مسابقه GPA) نیز تمایل مشابهی برای درخشش خواهند داشت. در نهایت، Yann-Maël Navillod (GPA Racing) و Stéphane Nevers (GPA Racing) می خواهند پیشرفت خود را در دسته بندی برجسته کنند که در آن برای اولین بار امسال Samuel Chaligne (T2CM) را خواهیم یافت.

دور دوم کلیو کاپ اروپای شرقی

مارک گیوت با قدرت دوگانه خود در شروع فصل در Magny-Cours، با اختلاف شانزده امتیازی نسبت به توماش پکار و بیست و هشت امتیازی نسبت به آندریاس استوکی (استاکی موتور اسپورت) به دومین دیدار تقویم نزدیک می شود. با این حال، سلسله مراتب ممکن است ناراحت شود زیرا فرانسوی ها برخلاف تعقیب کنندگانش باید با کمبود خاصی در زاندفورت دست و پنجه نرم کنند. این مبارزه قول می‌دهد که در جام چلنجرز، جایی که لین چن هان از مقام اول خود در برابر جوسو پانتیلا و هنریک سیبل (کارپک سیویس) دفاع خواهد کرد، و حتی بیشتر از آن در جام رانندگان آقایان، جایی که استفان پولدرمن هلندی و رنه استینمتز در آن حضور دارند، بی‌تفاوت خواهد بود. در صدر رده بندی به پایان خواهد رسید.

این میدان چشمگیر از سی و هشت جام کلیو روز جمعه برای آزمایش دسته جمعی به پیست می رود. دو مسابقه آخر هفته که برای شنبه بعدازظهر و یکشنبه ناهار برنامه ریزی شده است، به صورت زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب سری رنو کلیو پخش می شود.

برنامه

جمعه 17 ژوئن
12:20-12:50 بعد از ظهر: تست جمعی 1
5:10-5:40 بعد از ظهر: تست جمعی 2

شنبه 18 ژوئن
11:25-11:45: شرایط 1
17:25-17:55 : دوره 1 (25 دقیقه + 1 تور) | فیس بوک | یوتیوب

یکشنبه 19 ژوئن
9:00-9:20: شرایط 2
12:35-13:05 : دوره 2 (25 دقیقه + 1 تور) | فیس بوک | یوتیوب

لیست ورودی

سری جام کلیو – Calendriers 2022

16-18 فروردین

نوگارو

جام کلیو فرانسه

FFSA GT

23-24 آوریل

جاراما

کلیو کاپ اروپا

کلیو کاپ اسپانیا

RFEDA

7-8 می

ایمولا

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو ایتالیا

ACI GT

14-15 می

دوره های مگنی

جام کلیو فرانسه

کلیو کاپ اسپانیا

جام کلیو اروپای شرقی

چالش جهانی GT

4-5 ژوئن

میسانو

جام کلیو ایتالیا

ACI GT

11-12 ژوئن

والنسیا

کلیو کاپ اسپانیا

RFEDA

18-19 ژوئن

زند وورت

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو فرانسه

جام کلیو اروپای شرقی

چالش جهانی GT

9-10 جولای

هانگارورینگ

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو اروپای شرقی

GT Open

16-17 جولای

موژلو

جام کلیو ایتالیا

کلیو کاپ فرانسه

ACI GT

3-4 سپتامبر

هوکنهایم

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو اروپای شرقی

کلیو کاپ فرانسه

چالش جهانی GT

10-11 سپتامبر

حلقه ردبول

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو اروپای شرقی

جام کلیو ایتالیا

GT Open

8-9 اکتبر

مونزا

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو ایتالیا

جام کلیو اروپای شرقی

ACI GT

15-16 اکتبر

لو کاستله

کلیو کاپ اروپا

جام کلیو فرانسه

کلیو کاپ اسپانیا

FFSA GT

12-13 نوامبر

بارسلونا

کلیو کاپ اروپا

کلیو کاپ اسپانیا

جام کلیو ایتالیا

RFEDA



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: