جایزه سه‌گانه رنو در جوایز آرگوس 2020

ایوان سگال، مدیر فروش فرانسه:

رنو مستر جدید: جایزه خودروهای تجاری 2020

Boulogne-Billancourt، 15 ژانویه 2020 – رنو در طول 27 سه بار جایزه گرفتهفتم نسخه جوایز آرگوس. مدل های متمایز بهترین سازش بین هزینه استفاده و عملکرد را نشان می دهند.

Mégane RS TROPHY-R که رکورد دور در رده کشش سری در پیست های نوربرگ رینگ آلمان، اسپا-فرانکورشامپ در بلژیک و سوزوکا در ژاپن را به خود اختصاص داده است، سطح عملکرد خود را با کرونومتر و شور و شوقی که از طریق آن ایجاد می کند، نشان داد. استقبال مطبوعات بین المللی و علاقه مندان به خودروهای اسپرت. این خودرو ریشه در تاریخچه عظیم رنو در موتوراسپرت دارد و افسانه رکوردهای مگان RS را تداوم می بخشد و یک بار دیگر فناوری ها و دانش کسب شده توسط رنو اسپورت در پیست را به جاده می آورد. برای این خودروی استثنایی، مهندسان رنو اسپرت تخصص خود را بیش از هر زمان دیگری افزایش دادند. Mégane RS TROPHY-R به عنوان یک سری محدود از 500 نسخه شماره گذاری شده به بازار عرضه می شود.

رنو کپچر جدید: جام SUV کوچک 2020

رنو با پشتوانه 120 سال تخصص در خودروهای تجاری سبک و پیشتاز ون ها در اروپا به مدت 20 سال، مشروعیت خود را در این بخش با New Master تأیید می کند. مستر که پیشرو در بخش خود در فرانسه است، از زمان عرضه آن در سال 1980، نزدیک به 2.5 میلیون دستگاه در بیش از 50 کشور فروخته است. New Master که در Batilly تولید می شود، از سپتامبر 2019 در فرانسه به بازار عرضه شده است. New Master با یک جدید و قوی تر متمایز است. طراحی بیرونی و طراحی داخلی با مواد با کیفیت بالاتر و خطوط تمیزتر. New Master با ویژگی های جدید مانند تبلت جدید easy life بالای جعبه دستکش، کشو جدید easy life و شارژر تلفن هوشمند القایی، بزرگترین دفتر کار سیار در رده خود است. کمک های رانندگی جدید به ویژه با کمک دید عقب (دستیار نظارت بر دید عقب) ظاهر می شوند. New Master یک موتور توربو دوقلو 2.3 dCi جدید تولید شده در Cléon ارائه می دهد که قدرت بیشتر، گشتاور بیشتر و مصرف سوخت کمتری را ارائه می دهد. New Master همچنین به دلیل داشتن 350 نسخه، راه حل های تبدیل متعدد (شبکه ای از 400 بدنساز تایید شده)، و همچنین خدمات اندازه گیری شده آن، به ویژه در شبکه، عالی ساخته شده است تا نیازهای حرفه ای را برآورده کند. از 660 مرکز Renault Pro+ در سراسر جهان.

این سه جایزه برتری وسایل نقلیه ما و همچنین توانایی برند رنو را در سازگاری هرچه بهتر با تنوع نیازهای مشتریان خود برجسته می کند. کپچر یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سواری ما است، نسل جدید با طراحی، کیفیت ساخت، کیفیت‌های پویا و تجهیزات خود به فریفتن ادامه خواهد داد. Master به مدت 40 سال یکی از پرچمداران طیف کاربردی ما بوده است. و در نهایت، مگان رنو اسپرت TROPHY-R اشتیاق است و در خدمت عملکرد نهایی است.



منبع

Captur که پیشگام در بازار SUV شهری است، از زمان عرضه در سال 2013 تاکنون 1.5 میلیون دستگاه در بیش از 90 کشور فروخته است. در بازاری که به شدت رقابتی شده است، نیو کپچر با تقویت DNA که باعث موفقیت آن شده است، خود را دوباره اختراع می کند. تغییر شکل می دهد تا خطوط SUV مدرن را به نمایش بگذارد که هم ورزشی و هم پویا هستند. هنوز هم به همان اندازه انعطاف‌پذیر است، اما به لطف یک انقلاب داخلی که به آن امکان تغییر اندازه هم از نظر فنی و هم از نظر کیفی را می‌دهد، قابل سکونت‌تر است. عملکرد آن شایسته یک مدل در بخش بالایی است. New Captur در قلب استراتژی این گروه با هدف تقویت هم افزایی در داخل اتحاد قرار دارد. این امر به ویژه شامل توسعه فناوری های رایج و استفاده از پلتفرم های جدید مانند پلت فرم CMF-B است که از آن سود می برد. معماری جدید الکتریکی و الکترونیکی آن به آن اجازه می دهد تا آخرین پیشرفت های فناوری را برای برآوردن نیازهای جدید بازار یکپارچه کند.

رنو مگان RS TROPHY-R: جایزه ورزشکار سال 2020


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: