جایزه سه گانه خودروهای مفهومی رنو EZ-GO، EZ-PRO و EZ-ULTIMO در جشنواره بین المللی خودرو 2019

این سه کانسپت EZ-GO، EZ-PRO و EZ-ULTIMO بخشی از چرخه خودروهای مفهومی آینده‌نگر رنو هستند که در سال 2017 آغاز شد. در حالی که SYMBIOZ حرکت فردی، خودمختار، الکتریکی و متصل فردا را به تصویر می‌کشد، مفهوم RS 2027 VISION پیش‌بینی می‌کند. فرمول 1 آینده در سال 2018، رنو به چرخه خود ادامه داد و در عرض یک سال، مجموعه ای از سه مفهوم ربات-خودرو را معرفی کرد که تحرک شهری و الکتریکی را برای استفاده خصوصی، جمعی یا حرفه ای بررسی می کند.

ما از دریافت جایزه «تجربه خلاقانه» برای سه گانه خودروهای مفهومی EZ مفتخریم و به ویژه خرسندیم. این خودروهای مفهومی فراتر از مطالعات سبکی ساده هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در اکوسیستم «شهرهای هوشمند» آینده قرار گیرند و به چالش های شهری که افراد و متخصصان با آن مواجه هستند پاسخ دهند. در این دوره هیجان انگیز از تغییر در صنعت خودرو، نقش ما به عنوان طراح این است که خلاق باشیم و همچنان به مشتریان خود الهام دهیم و در عین حال راه حل های جابجایی پایدار را به آنها ارائه دهیم. توضیح آنتونی لو، مدیر طراحی بیرونی گروه رنو .

رمی دیپویکس، رئیس فستیوال بین‌المللی خودرو، دلایل دریافت جایزه سری خودروهای مفهومی EZ را بیان می‌کند:

این جایزه که توسط داسو سیستمز حمایت می شود، به پیشرفته ترین خودروهای مفهومی از نظر تجربه نوآورانه و تجربه مرتبط پاداش می دهد. این سه گانه تصویری درخشان از استعداد و خلاقیت طراحان رنو است. این خودروهای مفهومی خلوص طراحی، ظرافت و عملکرد را ترکیب می کنند. توضیح رمی دیپوکس، رئیس جشنواره بین المللی خودرو .

بولون بیلانکورت، 30 ژانویه 2019 – به عنوان بخشی از سی و چهارمین جشنواره بین المللی خودرو در Les Invalides، سه گانه خودروهای مفهومی رنو EZ موفق به کسب جایزه “تجربه خلاقانه بزرگ” شد.

تا 3 فوریه 2019، بیایید و Renault EZ-GO و Renault EZ-ULTIMO را که در جشنواره بین‌المللی خودرو در Hôtel des Invalides، مکان Vauban به نمایش گذاشته شده‌اند، کشف کنید.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: