جدید رنو ترافیک وانت E-Tech Electric. کسب و کار شما تکامل می یابد، ما نیز پیشرفت می کنیم

بین حماسه تاریخی و غواصی صمیمی در زندگی روزمره این خانواده. این فیلم وسایل نقلیه نمادین برندی را که این کارآفرینان را در طول تکامل خود همراهی کرده اند برجسته می کند: فورگون پستال (1909)، جوواکواتر (1937-1960)، استافیت (1959-1980)، مستر 1 (1980-1997) و در نهایت وانت جدید ترافیک. E-Tech Electric (2023).

بدون هیچ مصالحه‌ای در مورد ویژگی‌هایی که نسخه‌های حرارتی را تا این حد موفق کرده‌اند، New Trafic Van E-Tech 100% Electric دارای برد 240 کیلومتر (WLTP) است که به آن اجازه می‌دهد برای هر نیازی، از تحویل آخرین مایل، یک راه‌حل الکتریکی ارائه دهد. در مناطق محدود به سفرهای دورتر برای صنعتگران/تجار.

Trafic Van E-Tech Electric با ترکیبی از استحکام و کاربردی با بهترین طول بارگیری در رده خود (4.15 متر)، درب تله ای هوشمندانه و درب های عقب بزرگ آن با زاویه باز شدن چشمگیر 255 درجه، شریک یک پایگاه مشتری حرفه ای با تنوع و نیازهای دائما در حال تغییر

خودروی پرفروشی که از سال 1980 بیش از 2.2 میلیون متخصص را به خود جذب کرده است، وانت ترافیک جدید رنو در سال 2023 نسخه 100 درصد الکتریکی را ارائه خواهد کرد.

این فیلم که به عنوان یک روایت، با کیفیتی استثنایی و خوش ساخت طراحی شده است، به مشتریان حرفه ای ما ادای احترام می کند. این DNA ما را به روشی بیش از حد انسانی، گرم، مدرن و ستیزه جویانه زنده می کند، زیرا ما معتقدیم که فناوری 100٪ الکتریکی E-Tech ما می تواند تحرک حرفه ای ها را به طور مثبت تغییر دهد.”

آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی رنو.



منبع

از یک فروشگاه مواد غذایی که توسط Pierre & Rose در سال 1912 افتتاح شد، این فروشگاه به یک بستنی فروشی لذیذ، سپس یک فروشگاه صفحات وینیل دهه هفتادی، پس از آن یک پاساژ و در نهایت یک فروشگاه مفهومی مدرن و متعهد تبدیل شد.

این خودرو مجموعه ون برقی رنو را تکمیل خواهد کرد و به Renault Kangoo Van E-Tech 100% Electric و Master E-Tech 100% Electric خواهد پیوست.

بیش از یک قرن است که رنو طیف ون های خود را برای پاسخگویی به نیازهای حرفه ای ها تطبیق داده است تا از آنها در موفقیت حمایت کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: