جدید رنو ترافیک وانت E-Tech Electric. کسب و کار شما تکامل می یابد، ما نیز پیشرفت می کنیم

از یک فروشگاه مواد غذایی که توسط اجداد “Pierre & Rose” در سال 1912 افتتاح شد، این فروشگاه به نوبه خود به یک بستنی فروشی لذیذ، یک فروشگاه ضبط وینیل دهه هفتادی، یک پاساژ و سپس یک فروشگاه مفهومی مدرن و متعهد تبدیل شد.

Trafic Van E-Tech Electric با ترکیبی از استحکام و کاربردی بودن با بهترین طول بارگیری مفید در رده خود (4.15 متر)، دریچه هوشمندانه و باز شدن درب بزرگ عقب تا 255 درجه، شریک یک مشتری حرفه ای با تنوع و پیوسته در حال تکامل است. نیاز دارد.

بدون در نظر گرفتن ویژگی هایی که نسخه های احتراق را بسیار موفق می کند، New Trafic Van E-Tech Electric برد 240 کیلومتر (WLTP) دارد که به آن اجازه می دهد یک راه حل الکتریکی برای هر نیاز ارائه دهد، از تحویل کیلومتر آخر در مناطق محدود تا بیشتر. مسیرهای دور برای صنعتگران/تجار.

برای بیش از یک قرن، رنو طیف خودروهای تجاری سبک خود را برای پاسخگویی به نیازهای حرفه ای ها به منظور حمایت از آنها در موفقیت خود تطبیق داده است.

این فیلم که به عنوان روایتی با کیفیت تولید استثنایی و دقیق در نظر گرفته شده است، به مشتریان حرفه ای ما ادای احترام می کند. این DNA ما را به روشی بیش از حد انسانی، گرم، مدرن و ستیزه جویانه زنده می کند، زیرا ما معتقدیم که فناوری 100٪ الکتریکی E-Tech ما می تواند تحرک حرفه ای ها را به طور مثبت تغییر دهد. »

بین حماسی تاریخی و غواصی صمیمی در زندگی روزمره این خانواده، این فیلم خودروهای نمادین برندی را که این کارآفرینان را در طول تکامل همراهی می‌کردند برجسته می‌کند: پست ون (1909)، جوواکواتر (1937-1960)، استافیت (1959-1980) ، Master 1 (1980-1997) و سرانجام New Trafic Van E-Tech Electric (2023).

یک خودروی پرفروش واقعی که از سال 1980 بیش از 2.2 میلیون حرفه ای را به خود اختصاص داده است، وانت ترافیک جدید رنو در سال 2023 یک نسخه 100٪ الکتریکی خواهد داشت.

بنابراین، با پیوستن به New Renault Kangoo Van E-Tech Electric و Master E-Tech Electric، طیف خودروهای برقی رنو را تکمیل خواهد کرد.

آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: