جلمینی در زمین میسانو پیروز شد

فلیس جلمینی با چهارمین پیروزی متوالی خود در جام ایتالیا، برتری خود را نسبت به گابریله تورلی و جاکومو تربی در رده بندی عمومی افزایش داد. دومی همچنین با برتری 18 امتیازی نسبت به کوزیمو پاپی و برتری 25 امتیازی نسبت به کریستین ریچیرینی، برتری خود را در جام چلنجرز تثبیت می کند. کوئینتو استفانا در جام رانندگان آقایان نیز همین کار را کرد، دانیله پاسکوالی و لوسیانو گیوا اکنون 33 و 37 امتیاز از صدرنشین فاصله دارند.

هفته آینده، کلیو کاپ اسپانیا به پیست ریکاردو تورمو در والنسیا (10-12 ژوئن) می رود. کلیو کاپ اروپا، کلیو کاپ فرانسه و کلیو کاپ اروپای شرقی هفته بعد در زاندوورت (17 تا 19 ژوئن) به میدان خواهند رفت. موژلو میزبان دور سوم کلیو کاپ ایتالیا (15 تا 17 جولای) خواهد بود.

این اقدام در میدان شلوغ پیست جهانی موژلو به همان اندازه پر جنب و جوش بود. شروع کننده های ردیف سه، الساندرو آلسیدی (مسابقه میلان) و کریستین ریچارینی (اسکورس) پس از یک برخورد در دور دوم بازنشسته شدند. Alessio Alcidi (Tuder Motorsport) علیرغم اینکه خارج از ده تیم برتر شروع کرده بود، از این امتیاز استفاده کرد و به رتبه پنجم صعود کرد.

گابریله تورلی که مصمم به بازپس گیری برتری بود، فلیس جلمینی را تحت فشار قرار داد، اما حملات او به نیکلاس میلان اجازه داد تا در دقایق پایانی مسابقه دوباره به نبرد بپیوندد. فلیس جلمینی در نهایت موفق شد از دور خارج شود و پیروز شود زیرا گابریله تورلی و نیکلاس میلان در آخرین گوشه با هم تماس گرفتند. جاکومو تربی از موقعیت حداکثر استفاده را کرد تا نایب قهرمان شود، 0.018 ثانیه جلوتر از فرانسوی، که گابریله تورلی را پشت سر گذاشت و سکوی دوم مسابقه را تکمیل کرد.

آلسیو آلسیدی با یک حرکت خوب به مقام پنجم رسید و جلوتر از دامیانو پوکتی (PMA Motorsport) که در دوئل خود با جیانالبرتو کولدانی (MC Motortecnica) در طول مسابقه پیروز شد، به مقام پنجم رسید. در مجموع، کوئینتو استفانو برنده جام رانندگان آقایان شد. لوسیانو گیوا (اسکورس) رول شد.

گابریل تورلی یک شروع عالی برای حفظ برتری در ابتدا انجام داد، اما نیکلاس میلان از پیچ هشتم در داخل بود. پس از یک تلاش ناموفق، فرانسوی در کرنرهای بعدی به حمله ادامه داد، اما فلیس جلمینی از این دوئل شدید نهایت استفاده را کرد تا قبل از تماس با گابریله تورلی، که در انتهای تیز دستور برگشته بود، برای مدت کوتاهی برتری را بدست آورد.

در این میان، نبرد برای پیروزی شعله ور بود و شدت می گرفت. گابریل تورلی تحت فشار فزاینده ای از سوی فلیس جلمینی بود که به نوبه خود مانند سایه توسط نیکلاس میلان دنبال شد. پس از چندین دور مبارزه سخت، لیدر برای یک اشتباه کوچک هزینه گزافی را پرداخت زیرا در دور نهم ترمزهای ترامونتو را قفل کرد و جا را برای فلیس جلمینی و نیکلاس میلان باز گذاشت. فلیس جلمینی در حال حاضر پیشتاز مسابقه بود و نیکلاس میلان از نزدیک دنبالش بود، اما مرد فرانسوی پس از یک سیو تماشایی، خیلی زود از گابریله تورلی و جاکومو تربی عقب افتاد.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – کلیو کاپ ایتالیا



منبع

گابریله تورلی، نیکلاس میلان، فلیس جلمینی و جاکومو تربی از روز شنبه در مسابقات مقدماتی صبح یکشنبه مبارزه خود را از سر گرفتند. گابریل تورلی دومین قطب پوزیشن آخر هفته خود را با بیش از سه دهم ثانیه برتری از نیکلاس میلان به دست آورد در حالی که فلیس جلمینی و جاکومو تربی بار دیگر در ردیف دوم مشترک قرار گرفتند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: