جلمینی دوباره در خانه برتری می یابد

بحث ها به همان اندازه در میدان بسیار متراکم موجود در پیست جهانی موژلو پر جنب و جوش بود. الساندرو آلسیدی (مسابقه میلان) و کریستین ریچارینی (اسکورس) که در ردیف سوم حاضر بودند، پس از برخورد در دور دوم مجبور به تسلیم شدن شدند. آلسیو آلسیدی (Tuder Motorsport) از فرصت استفاده کرد و پس از شروع از ده تیم برتر به رتبه پنجم صعود کرد.

گابریل تورلی با یک تیک آف عالی برای حفظ برتری در ابتدای بازی، نیکلاس میلان از گوشه هشتم به درون دروازه رفت. با وجود این اولین تلاش ناموفق، فرانسوی ها حملات جدیدی را در منحنی های زیر آغاز کردند. با این حال، این دوئل خشن برای فلیس جلمینی مناسب بود، که برای مدت کوتاهی قبل از تماس با گابریله تورلی، مقام اول را به دست آورد، که قبلاً به اوج بازگشته بود.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – کلیو کاپ ایتالیا



منبع

فلیس جلمینی با چهارمین پیروزی متوالی خود در کلیو کاپ ایتالیا، همچنان فاصله خود را با نزدیکترین تعقیب کنندگان خود در رده بندی عمومی، گابریله تورلی و جاکومو تربی، بیشتر می کند. دومی همچنین با کاهش کوزیمو پاپی به هجده واحد و کریستین ریچیارینی به بیست و پنج واحد، برتری خود را در جام چلنجر تثبیت می کند. کوئینتو استفانا در جام رانندگان آقایان نیز همین کار را کرد، دانیله پاسکوالی و لوسیانو گیوایا به ترتیب سی و سه و سی و هفت امتیاز از رهبر عقب تر نشان دادند.

در همان زمان، مبارزه برای پیروزی اوج گرفت و اوج گرفت. کامپوننت تحت فشار فزاینده فلیس جلمینی، خودش هم مانند سایه اش توسط نیکلاس میلان دنبال شد. پس از چندین حلقه مشاهده تحت تنش بالا، رهبر برای یک خطای کوچک هزینه گزافی را پرداخت زیرا قفل چرخ او در ترامونتو در را به روی فلیس جلمینی و نیکلاس میلان در دور نهم باز کرد. حالا فلیس جلمینی در صدر قرار گرفت و سپس با حمله نیکلاس میلان مواجه شد، اما مرد فرانسوی پس از یک سانتر تماشایی به سرعت از پشت سر گابریله تورلی و جاکومو تربی گذشت.

گابریل تورلی که مصمم بود کنترل خود را دوباره به دست آورد، به فلیس جلمینی مهلت نداد، اما حملات او به نیکلاس میلان اجازه داد تا برای دوی نهایی بازگردد. اگر فلیس جلمینی در نهایت موفق به جدایی برای پیروزی شد، گابریله تورلی و نیکلاس میلان در آخرین گوشه با یکدیگر تماس گرفتند. جاکومو تربی خود را فرصت طلب نشان داد تا با برتری هجده هزارم ثانیه ای نسبت به فرانسوی، مقام دوم را به ثمر برساند و به ضرر گابریله تورلی، رتبه سوم را بر روی پرچم شطرنجی به ارمغان آورد.

پس از مبارزه در مسابقه در روز شنبه، گابریله تورلی، نیکلاس میلان، فلیس جلمینی و جاکومو تربی مبارزه خود را در مسابقات مقدماتی روز یکشنبه از سر گرفتند. مانند روز قبل، گابریل تورلی با بیش از سه دهم ثانیه پیشی گرفتن از نیکلاس میلان سریع‌ترین بازیکنی بود که دومین قطب پوزیشن آخر هفته خود را به دست آورد در حالی که فلیس جلمینی و جاکومو تربی دوباره در ردیف دوم مشترک قرار گرفتند.

پس از یک عملکرد خوب، آلسیو آلسیدی پنجم شد و جلوتر از دامیانو پوکتی (PMA Motorsport) بود که در دوئل خود با جیانالبرتو کولدانی (MC Motortecnica) در طول مسابقه پیروز شد. هشتم، کوئینتو استفانا با برتری بر ساندرو سوبک (میر ریسینگ اوستیرول) و کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) در ده برتر، اما همچنین از دوئه (تیم اورگان) و دانیله پاسکوالی (تودر موتور اسپورت) قهرمان جام رانندگان آقایان شد. تصادف لوسیانو گیوا (اسکورس).

از هفته آینده، رقبای وارد شده به کلیو کاپ اسپانیا در پیست ریکاردو تورمو در والنسیا (10 تا 12 ژوئن) قبل از اینکه کلیو کاپ اروپا، کلیو کاپ فرانسه و کلیو کاپ اروپای شرقی حقوق خود را در زاندفورت از سر بگیرند (17 تا 19 ژوئن) دیدار خواهند کرد. ). سومین دیدار کلیو کاپ ایتالیا در موژلو (15 تا 17 ژوئیه) برگزار می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: