پاریس، 7 مه 2018.
درباره فیلم SOLO: A STAR WARS Story:
رنو پس از موفقیت اولین کمپین خود برای اکران فیلم جنگ ستارگان: آخرین JEDI، این بار Kadjar را با اکران فیلم SOLO: A STAR WARS STORY مرتبط می کند و سیستم های ارتباطی 360 درجه را با پشتیبانی رسانه ای استثنایی راه اندازی می کند. پویش. این دو شرکت اشتیاق یکسانی به نوآوری، تاریخ شکوفا و جهان بین نسلی دارند.
مارلن ماسور، مدیر کل رسانه و مشارکت دیزنی در فرانسه
:
با غنای بینظیر، جهان فوقالعاده Star WarsTM در 40 سال گذشته به یک پدیده اجتماعی واقعی تبدیل شده است، جایی که جوانترین و همچنین بزرگترها دوست دارند با هم ملاقات کنند. ما خوشحالیم که این تجربه مشترک با رنو را گسترش دهیم. پس از اولین قدم موفق در دسامبر 2017 به مناسبت اکران فیلم جنگ ستارگان: آخرین JEDI، ما این فرصت را داریم که برای این کمپین جدید فراتر برویم. پس از تصور یک سیستم رویداد و عملیات خلاقانه و شخصی که با تیمهای استودیوی معروف Industrial Light and Magic در ایالات متحده انجام شد، در حال راهاندازی سیستمی در مقیاس بزرگ در جشنواره فیلم کن هستیم که به ما امکان میدهد صفحه جدیدی بنویسیم. در داستان مشترک ما برای انتشار SOLO: A STAR WARS STORY. »
خاویر مارتینت، مدیر بازاریابی رنو فرانسه
:
رنو ۳۵ سال است که شریک بزرگترین جشنوارههای سینمایی، از جمله معروفترین آنها، جشنواره فیلم کن است. بنابراین با افتخار ما دوچندان در Croisette حضور خواهیم داشت، زیرا این برند با یکی از موردانتظارترین فیلم های این نسخه 2018 همراه خواهد بود. سری محدود Star Wars™، انتشار SOLO: A STAR WARS STORY را با یک فیلم تبلیغاتی که اشتیاق طرفداران به دنیای جنگ ستارگان را به ماجراجوی ما Kadjar مرتبط میکند، اعلام کرد، این برند تمام خدمه فیلم را با فرش قرمز هدایت میکند. رنو اسپیس مخصوصاً برای این مناسبت لباس پوشیده است. »
– اتومبیل های رسمی جشنواره (رنو اسپیس) و 3 دستگاه TWIZY با لباس های ویژه به رنگ های فیلم SOLO: A STAR WARS STORY برای صعود از پله های گروه فیلمبرداری
– صعود از مورد انتظارترین پله ها
– یک شب VIP در یکی از معروف ترین سواحل در Croisette
وینسنت فراپرو – 01 76 89 87 78 / [email protected]
سایت ها: media.renault.com – www.group.renault.com
ما را در توییتر دنبال کنید: @Renault_live
سوار بر هزاره فالکون شوید و با بدنام ترین شرور کهکشان در فیلم SOLO: A STAR WARS STORY به ماجراجویی بپردازید. هان سولو در طی ماجراجوییهای خطرناک در دنیای زیرین دنیای جنایتکار، با کمک خلبان آیندهاش چوباکا ملاقات میکند و با کلاهبردار جذاب لاندو کالیسیان (Lando Calrissian) برخورد میکند… این سفر آغازین شخصیت یکی از قهرمانان برجسته ستاره را آشکار میکند. حماسه جنگ. کارگردان ران هاوارد از بازیگران منتخبی دعوت کرده است که آلدن ارنرایش را در نقش هان سولو، وودی هارلسون، امیلیا کلارک، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، تاندی نیوتن، فیبی والر-بریج گرد هم می آورند، بدون اینکه جووناس سوتامو را در آن فراموش کنند. از Chewbacca. در سینمای فرانسه در 23 مه 2018.
هلن وتزل – 01 73 26 53 57 / [email protected]
سایت: www.newsroom.disney.fr
ما را در توییتر دنبال کنید: @StarWarsFR
به مناسبت هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن که از 8 تا 19 می 2018 برگزار می شود، لوکاس فیلم و رنو بار دیگر با هم متحد شدند تا اکران فیلم SOLO: A STAR WARS STORY را جشن بگیرند.
این بدون شک یکی از مورد انتظارترین رویدادهای جشنواره فیلم کن امسال است: صعود از پله های فیلم SOLO: A STAR WARS STORY، جدیدترین فیلم کهکشان.
جنگ ستارگان™
در انتخاب رسمی خارج از رقابت نمایش داده شد. فرصتی برای همه تماشاگران جشنواره برای ارتعاش با ریتم ماجراهای هولناک هان سولو جوان، خلبان خلبان و رذل جذاب، که توسط مردم در جنگ ستارگان: یک امید جدید کشف شد.
درباره گروه رنو:
گروه رنو که از سال 1898 تولیدکننده خودرو است، یک گروه بین المللی است که در 134 کشور جهان حضور دارد و در سال 2017 نزدیک به 3.76 میلیون دستگاه خودرو فروخته است. اکنون بیش از 180000 کارمند دارد، 36 سایت تولیدی و 12700 نقطه فروش در سراسر جهان دارد. این گروه برای رویارویی با چالش های تکنولوژیکی عمده آینده و دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین المللی خود متکی است. این خودرو بر مکمل بودن پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی متکی است. رنو با تیمی جدید در فرمول 1 و تعهد به فرمول E، موتوراسپرت را به وسیله ای برای نوآوری و آگاهی از برند تبدیل می کند.
لوکاسفیلم و رنو محیطی بینظیر و پر زرق و برق را در کن به اشتراک میگذارند
:
تماس با رسانه دیزنی:
رسانه تماس با رنو:
توسط
برچسبها: