رنو سنیک که یک پیشگام واقعی در بخش MPV کامپکت است، از سال 1996 خانواده ها را همراهی کرده و خود را با تحولات خود دوباره اختراع کرده است. رنو با چهار نسل و بیش از 5 میلیون خودرو فروخته شده، در جشن این سالگرد تعهد خود را برای ارائه یک محصول کامل تایید می کند. طیف وسیعی از وسایل نقلیه اختصاص داده شده به خانواده ها
این کمپین به ما یادآوری میکند که رنو 25 سال است که از نسلهای خانوادهها حمایت میکند. با انتخابهای خلاقانه بسیار قوی و رویکردی بسیار مدرن، تصویر خودروی خانوادگی را نیز بازسازی میکند که اگر نگوییم Scenic یکی از نمونههای نمادین آن است. نام عمومی. رنو مفتخر است که همه خانوادهها را در تمام تفاوتها و تمام لحظات زندگیشان همراهی میکند. بهویژه، در زمینه کووید که خانواده جایگاه برجستهای را در زندگی ما به دست آورده است.» توضیح می دهد آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو.
این فیلم با آهنگ “قدرت عشق” فرانکی به هالیوود می رود برجسته شده است.
هیچ چیز نمی تواند جایگزین خانواده شود و در نهایت هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک ماشین واقعی خانوادگی شود. خانواده ها سزاوار یک وسیله نقلیه ساخته شده از تیلور هستند، که برای زندگی خانوادگی طراحی شده است، آنها شایسته Scenic هستند.
این کمپین جهانی همه چیز درباره زندگی خانوادگی است و آغاز آن: عشق است. خواه جسمی، افلاطونی، پدری یا مادری، عشق در قلب خانواده قرار دارد و پیوندهای آن را تشکیل می دهد. این فیلم چندین داستان عاشقانه، چندین داستان خانوادگی را تجلیل می کند، همه منحصر به فرد و در عین حال جهانی. “رنو سنیک، خانواده های دوست داشتنی برای 25 سالاین فیلم به کارگردانی نیکلاس لارسون به گذشته بازمی گردد، از تولد نوزاد تا اولین عاشقانه های نوجوانی.
توسط
برچسبها: