رنو بر هدف خدمات پس از فروش خود تاکید می کند: دوام بیشتر خودروی شما.
رنو به لطف تخصص خدمات پس از فروش خود به مشتریان خود اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری از خودروی خود لذت ببرند.
برای حمایت از این پیام قوی، کمپین جدیدی طراحی شده است. این فیلم به کارگردانی فیلیپ تمپلمن با تکان دادن کدهای ارتباطات سنتی پس از فروش، بر اساس تصاویری از رنو فوئگو اسطورهای در نسخه توربو آن ساخته شده است. عنوان “La plus belle pour aller danser” با تفسیر کریس گارنو، همراه با این کمپین جدید است.
مطابق با آخرین کمپین های رنو، این فیلم جدید احساسی از جنبه انسانی و اشتیاق به حرفه ما بهره می برد. این خودرو رنو فوئگو، خودروی اسطورهای و نمادین رنو در دهه 1980 را به تصویر میکشد، در حالی که بر تعهد، مأموریت اصلی و غرور ما در توانایی طولانیتر کردن عمر خودروها به لطف مراقبت و حرفهای بودن برای مشتریان تاکید میکند. خدمات پس از فروش. اعلام کرد آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو.
خدمات مراقبت رنو، امضای جدیدی که با ادعای تاریخی این برند همراه است: چه کسی بهتر از رنو می تواند رنو شما را حفظ کند؟ » با تاکید بر تخصص و دانش خدمات پس از فروش خود.