خرید اقساطی فرش از محتشم کاشان شرکت فرش محتشم-فرش شادرخ

آقای فرش یک دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه فروش اقساطی فرش بوده که با هدف تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش‌های ماشینی، دستباف و دیگر محصولات به همراه ارائه خدمات جانبی، فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین مشتریان عزیز می‌توانند با استفاده از طرح‌های بانکی تا سقف 50 میلیون از تسهیلات استفاده کنند. کلیه محصولات خریداری شده در شهرهای دارای مراکز فروش آقای فرش به‌صورت رایگان در منزل تحویل مشتریان می‌گردد. همچنین در مرکز خرید آقای فرش خدماتی از جمله نحوه شستشو و تحویل فرش‌ها به قالیشویی ارائه می‌شود. طرح رفاه کالا ویژه خرید فرش قسطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه می باشد و در صورتی که این طرح شامل حال شما شود می توانید بدون پیش پرداخت و ضامن از این طرح استفاده کنید. مدت بازپرداخت این طرح 36 ماهه و نرخ تسهیلات آن 15% می باشد و با استفاده از این طرح می‌توانید از فروش اقساطی فرش نگین مشهد بهره‌مند شوید.

فرش طرح نارسیس کد 8328

تاریخ چک ها باید با تاریخ ثبت شده پرداخت در سایت هم خوانی داشته باشد. برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید. برای دیدن جدیدترین طرح‌ها و اطلاع از شرایط فروش ویژه صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کن.

در ادامه به معرفی شرایط قسطی خرید فرش از چند برند معتبر می‌پردازیم. خرید اقساطی فرش ویژه بازنشستگان شامل انواع محصولات شرکت نگین مشهد هلال، اعم از فرش های 1200 شانه، 700 شانه و گلیم و وینتیج می باشد. ذکر این نکته ضروری است که سقف تسهیلاتی که بانک آینده برای خرید اقساطی فرش از دکترفرش در نظر گرفته است، 20 میلیون تومان است. اگر خرید شما از دکترفرش بیشتر از 20 میلیون تومان شد، می توانید مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنید.

در این مرحله لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید جهت استعلام کافیست. مدارک سخت و پیچیده ای برای استفاده از خدمات این طرح از شما دریافت نخواهد شد، تنها کارشناسان فروش ما باید اطمینان حاصل کنند که خرید به درستی انجام شده و اقساط به موقع پرداخت می‌شوند. پس از ارسال چک ها به مجموعه فرش شادرخ و تحویل آن ها توسط تیم فروش، فرش های شما در سریع ترین زمان ممکن برایتان به صورت رایگان تا نزدیک ترین تیپاکس محل سکونتان ارسال می شود.

اطلاعات تماس:

ما در این بخش به خرید اقساطی فرش ماشینی، خرید قسطی فرش وینتیج، شگی و … میپردازیم. اما در این بخش ابتدا به شرایط و ضوابط مربوط به خرید اقساطی خواهیم پرداخت. برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز هایپر فرش این امکان را فراهم کرده که بتواند فرش خود را به صورت اقساط و در طی ۳۶ ماه پرداخت کنید. بعد از گرفتن کارت خرید، شما می توانید دوباره به سایت هایپر فرش یا به فروشگاه مراجعه کرده و در آنجا بقیه مراحل خرید خود را انجام دهید. متذکر می شود که در طرح اقساطی ۳۶ ماهه هیچ تخفیف نقدی به مشتریان عزیز تعلق نخواهد گرفت. مزیتی که در این روش می باشد تعداد اقساط بالا می باشد و تا ۳۶ ماه می توانید بازپرداخت داشته باشید و مبلغ های سبک تری برای بازپرداخت دارید.

برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم. در حالت یک ساله و دو ساله، دریافت چک بر اساس یک سوم در آمد خالص ماهیانه امکان پذیر است. شما میتوانید چک هایتان را ماهی یکبار و یا دو ماه یکبار انتخاب کنید. 8-پس از یاداشت و یا عکس برداری از تاریخ و مبالغ اقساط مورد نظر خود کافی است تا محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. چک های نوشته شده بعد از استعلام صحت چک ها توسط کارشناسان، باید از طریق پست ارسال شود.

خرید اقساطی فرش بدون ضامن و بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه. با استفاده از تسهیلاتبانک رفاه، سقف خرید فرش از ایران کارپت تا ۵۰ میلیون تومان و تنها از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال می باشد. این طرح برای خرید اقساطی فرش برای بازنشستگان سراسر کشور مهیا می باشد.

  • پس از خرید فرش ماشین اقساطی در قرعه کشی های فصلی نیز شرکت داده فروش فرش قسطی خواهید شد.
  • فرش یکی از لوازم ضروری منزل محسوب می‌شود، حتی به صورت تزئینی و دکور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ولی توجه داشته باشید که به مراکز و فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

شما در طرح خرید اقساطی با چک بدون سود و بهره که در هایپر فرش برای شما فراهم شده است میتوانید به سایت مراجعه کرده و طرح و رنگ و شانه و تراکم موردنظرتان را بپسندید و پس ازآن با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان ما لحظه به لحظه با شما همراه می باشند تا زمان تحویل فرش شما درب منزلتان. شرایط اقساطی به صورت معرفی به بانک هست که در حال حاضر ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه هست. اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌‌ها و موسسات اعتباری می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند. ما در این بخش قصد داریم تا در یک ویدیو به صورت کامل خرید قسطی فرش ماشینی را به شما همراهان قالیکده البرز آموزش دهیم. همچنین در صورتی که توانایی مشاهده این بخش را ندارید، میتوانید این اموزش را به صورت تصویری در زیر همین ویدیو مشاهده کنید.

خرید اقساطی فرش از محتشم کاشان شرکت فرش محتشم-فرش شادرخ

انتخاب طرح و رنگ فرش یکی دیگر از موارد چالشی برای انتخاب فرش است. پیشنهاد می کنیم نقشه و طرح فرش را با توجه به دکوراسیون خانه یا فضای مدنظرتان انتخاب کنید. رنگ فرش نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میزان روشنایی و دکوراسیون خانه است.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی فرش محتشم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. روش گرفتن وام بانکی برای خرید فرش کاملا به صورت آفلاین بوده .سقف وام تا مبلغ 30 میلیون تومان میباشد . تماس حاصل کرده و اطلاعات تکمیلی در خصوص جزئیات طرح فروش اقساطی را از کارشناسان ما دریافت کنید. کارشناسان این مجموعه شرایط شما را بررسی کرده و می‌کوشند بهترین راهکار را مطابق با نیازتان در اختیارتان فرش اقساطی بگذارند. خرید اقساطی فرش اگر همراه با مشاهده فرش از نزدیک باشد بسیار مطلوب می باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: