خودروهایی برای زندگی: کمپین تبلیغاتی جدید رنو

این برند الماس که سال ها در رقابت خودروهای سطح بالا درگیر بوده است، در زمینه تحرک الکتریکی نیز پیشتاز و پیشرو است. برای رنو، رقابت نه تنها یک پایان است، بلکه یک سرمایه گذاری کلیدی در خدمت پیشرفت خودرو برای همه است.

این کمپین برای روزهای باز در ژانویه از سر گرفته خواهد شد و در بسیاری از قالب‌ها و رسانه‌ها کاهش یافت تا عموم مردم را تشویق کند که بیایند و خودروهای E-TECH را در نمایندگی‌ها آزمایش کنند. این کمپین وسعت منحصر به فرد طیف خودروهای هیبریدی و الکتریکی رنو ETECH را با حداقل 8 مدل در دسترس برجسته می کند. سپس این کمپین در سطح بین‌المللی پخش می‌شود تا هر کشور بتواند پیام‌ها و ابزارهای مفید را با توجه به چالش‌های خود به کار گیرد.



منبع

رنو تصمیم گرفته است که این پیوند را از طریق علاقه مهندسان خود، همان افرادی که در قلب تیم درگیر در فرمول 1 هستند، بازگو کند. ما به ویژه یک مهندس زن را دنبال می کنیم که به دنبال ایجاد آشتی بین زندگی خانوادگی و اشتیاق برای شغلش است. حتی اگر همیشه ساده نباشد، او می داند که دلیل کاری که انجام می دهد بسیار فراتر از مسابقات اتومبیل رانی است.

ما همه این کارها را برای زنده نگه داشتن یک ماشین انجام نمی دهیم، بلکه برای اینکه ماشین هایی بسازیم تا زندگی کنیم. »

نوآوری های فن آوری رنو و عملکرد فرمول 1™ به طور کامل برای وسایل نقلیه در محدوده هیبریدی E-TECH آن سود می برد. این پیام پیشرفت، ستیزه جویانه و انسانی است که توسط کمپین جهانی جدید رنو حمل می شود که اولین بار در فرانسه در تاریخ نمادین 24 دسامبر 2020 منتشر می شود.

با این کمپین، ما جاه‌طلبی داریم که E-TECH را به‌عنوان برند قدرتمندی که فناوری الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی ما را گرد هم می‌آورد، به‌طور دائم نصب کنیم. لحن این فیلم بر اساس تمام ساخته های پروست دو رنو است: البته فرمول 1، اما همچنین ماشین هایی برای زندگی، موسیقی افسانه ای “جانی و مری” و زنان و مردان شرکت. اعلام کرد آرنو بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی رنو.

عنوان افسانه ای «جانی و مری» اثر رابرت پالمر به همین مناسبت توسط Start-Rec تنظیم شده است. آهنگ تکان دهنده و اصلی مترجم سوئدی Hanna Hägglund در خدمت نسخه جدید احساسی و قاطعانه مدرن است که توسط گروه کر کودکان پشتیبانی می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: